Noul Audi S8 este dotat cu un V8 si cu 571 CP

img
Home / Masini noi 2024 pe piata auto / Noul Audi S8 este dotat cu un V8 si cu 571 CP

Noul Audi S8 vine dotat cu un V8 si cu 571 CP. In plus, este dotat cu un sistem individual de deconectare a cilindrilor, nu este cunoscut inca numarul exact al acestora. Modelul standard este echipat cu suspensie activa predictiva. Sistemul high-tech cu care este prevazut, in combinatie cu suspensia pneumatica adaptiva ofera posibilitatea de a impinge in jos sau ridica fiecare roata in parte, separat, prin intermediul unor actuatoare mecanice. Astfel, se reduc enorm inclinarile precum si ruliul in timpul franarii sau accelerarii.

Audi S8 este prevazut cu o camera frontala menita sa detecteze neregulile de pe suprafata rutiera si care contribuie la functionarea suspensiei in mod predictiv.

Dupa cum spuneam mai sus, suspensia se adapteaza in functie de modurile de rulare, cinci la numar, selectabile prin intermediul Audi drive select. Comfort+ este nou si este si el inclus la noul Audi S8, autovehiculului permitandu-i-se astfel sa se incline cu cel mult trei grade in curbe cu scopul de a se reduce acceleratia laterala manifestata asupra pasagerului.

Noul Audi S8 este dotat cu un motor bi-turbo de 4.0 litri, care consuma benzina si care este capabil sa produca /800 Nm (520 CP/650 Nm modelul anterior). Cutia de viteze a masinii este una automata cu opt trepte, iar sistemul de tractiune este quattro. Timpul necesar sprintului de la 0-100 km/h nu a fost anuntat pentru moment, insa viteza maxima este limitata la doar 250 de km/h.

Motorul cu ardere interna functioneaza in combinatie cu un demaror-generator, o baterie litiu-ion aditionala si cu un sistem electric de 48 V ca parte a unui sistem de propulsie ce poarta numele de mild hybrid. Alaturi de functia Start-Stop si cea de deconectare a motorului atunci cand automobilul ruleaza din inertie, acesta are menirea de a reduce consumul de combustibil (cu pana la 0.8 litri/100 de km).

La exterior mai putem remarca niste bare de protectie modificate, cu accente sportive si noi jante de 21 de inci, in timp ce la interior se poate remarca o folosire extensiva a fibrei de carbon si aluminiului. Scaunele sunt sport profilate (reglabile electric, incalzite si ventilate, optional cu varianta de masaj), volanul este diferit fata de cel  regasit pe un A8 obisnuit, iar panoul de bord digital vine cu un S-Mode special.

Berlina mai poate fi dotata optional cu pana la 38 de sisteme de asistenta si protectie, divizate in doua pachete: City si Tour. Toate functioneaza in mod eficient prin intermediul unui procesor central zFAS, dar si a cinci radare, sase camere, 12 senzori ultrasonici si un scaner laser. Cel mai interesant este Audi pre sense side, care, in cazul detectarii unui impact inevitabil, ridica extrem de rapid garda la sol cu 80 de mm din partea laterala care va primi impactul si astfel intreaga energie va fi absorbita de pragurile dure in locul portierelor.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *