Masini hibride reincarcabile- care este cea mai buna alegere?

img
Home / Masini noi 2021 pe piata auto / Masini hibride reincarcabile- care este cea mai buna alegere?
/
8 Views

Masina Volskwagen Tiguan, recent restilizata, are in sfarsit o varianta reincarcabila. Cum se prezinta insa in fata concurentilor sai principali?
Volskwagen Tiguan eHybrid. Volskwagen Tiguan a adoptat de ceva vreme varianta hibrida reincarcabila. Are o multime de calitati- habitabilitate, este confortabila, este bine construita, are un comportament bun pe sosele deci este o alegere foarte buna, serioasa din toate punctele de vedere.

Punctele sale forte:

– Un comportament foarte bun pe sosea.
– Raport foarte bun spatiu/habitabilitate.
– Un confort asigurat de suspensii.

Dar, portbagajul sau nu este atat de spatios si are un consum destul de mare pe autostrada.

Sa vedem insa cum se prezinta si principalii sai concurenti.

Peugeot 3008 Hybrid 225 de cai. Masina 3008 exista in doua variante hibride reincarcabile-este vorba despre puternica Hybrid 4, de 300 de cai si Hybrid simpla, de 225 de cai. Varianta simpla este insa mai mult decat de ajuns. Este performanta, are un apetit rezonabil si o autonomie corecta. Dar, in ciuda prezentarii sale seducatoare, nu are un spatiu generos pentru pasagerii din spate.

Punctele sale forte:

-Calitati rutiere remarcabile.
– O prezentare reusita.
– Volumul portbagajului.

Citroen C5 Aircross Hybrid 225. Este o alegere pragmatica pentru cei care fac din buget si din confort prioritatea lor. Cu amortizoarele sale hidraulice ofera un confort destul de ridicat. Dar nu este atat de placuta la condus, ca si verisoara sa, 3008. Dar, datorita scaunelor sale din spate independente si culisante, va seduce fara doar si poate familiile.

Punctele sale forte:

– Modularitatea sa.
– Amortizoarele hidraulice.
– Un tarif destul de rezonabil.

Ford Kuga PHEV, 225 de cai. Este una din cele mai pertinente masini. Eficienta tractiunii sale, ii permite sa ruleze in varianta 100 % electrica, cu 62 km in oras si 46 km pe autostrada. Dupa ce bateria se descarca, are in medie un apetit de 6,3 litri pe 100 de km.

Punctele sale forte:

– O sobrietate remarcabila.
– O autonomie electrica foarte buna.
– Un raport calitate pret excelent.

Mercedes GLA 250 e. Recent sosita in vasta gama de masini electrice de la Mercedes, GLA 250 e, are o multime de argumente in favoarea sa. Incepand cu postul sau de condus spectaculos cu doua ecrane foarte luminoase si cu o comanda vocala extrem de eficienta. Este foarte placuta la condus, este performanta, confortabila, destul de spatioasa si potrivita pentru o familie.

Punctele sale forte:

– Prezentare spectaculoasa.
– Un habitaclu primitor.
Dar, autonomia sa sau sistemul de franare nu sunt atat de convingatoare.

Masurarea autonomiei si a consumului
Model Autonomia electrica
in oras Autonomia electrica pe sosea Autonomia electrica pe autostrada Consumul mediu cu bateria descarcata
Volskwagen Tiguan
40 km 33 km 30 km
7,8 l/100 km
Peugeot 3008
46 km 39 km 33 km 7,8 l/100 km
Citroen C5 Aircross
43 km 39 km
33 km 8,1 l/100 km
Ford Kuga

Mercedes GLA 62 km

46 km 46 km

46 km 30 km

32 km 6,3 l/100 km

8,5 l/100 km

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *