Tesla Model 3 2021- mai multe noutati si un plus de autonomie
Cu peste 5000 de exemplare vandute in doar noua luni in unele tari, Tesla Model 3 este pur si simplu masina care se vinde cel mai bine. Si lasa mult in spate alte masini precum BMW seria 3, Mercedes Classe C sau Audi A4. Un veritabil succes care se multiplica in din ce in ce mai multe tari. Este astfel, a doua masina electrica cea mai bine vanduta din Europa in anul 2020, in spatele masinii Renault Zoe, bineinteles.
La doi ani dupa mult asteptata sa lansare de pe piata, primeste unele retusuri estetice si tehnice, care participa la evolutia sa constanta. Elon Musk spune de altfel, ca daca cineva asteapta ca Tesla sa nu mai evolueze, pentru a putea cumpara una, asta inseamna ca nu vei cumpara niciodata o Tesla. Mai multe persoane asteptau aceasta masina cu cea mai mare nerabdare.
Ei bine, noua masina Tesla soseste pe piata si propune foarte multe noutati, atat pe plan estetic, cat si pe plan tehnic. Si deoarece mai nou, pe piata, masinile electrice se intrec in autonomie, sa mentionam inainte de toate ca noua Tesla Model 3 2021 va putea parcurge o distanta si mai mare decat inainte.
Versiunea Autonomie Standard Plus trece de la 402 la 423 de kilometri, in timp ce versiunea Longue Autonomie cu tractiune integrala merge de la 518 la 568 de km. Un lucru foarte impresionant, fara doar si poate. Intre cele doua, versiunea Performance, trece de la 481 de km la 507 km. Diverse modificari, fac ca totul sa devina posibil. Mai ales o noua pompa de caldura care creste eficienta termica a masinii. Timpul de accelerare de la 0 la 100 de km pe ora este parcurs in doar 4,4 secunde cu Longue Autonomie si in 3, 3 secunde cu Performance.
Din punct de vedere fizic, Tesla Model 3 2021 a evoluat, adoptand noi jante precum cele de 20 de inchi, numite Uberturbine, la versiunea Performance. Geamurile sunt duble pentru o mai buna izolare a habitaclului. In versiune de serie, masina este propusa in nuante de alb sidefat, dar se pot alege si alte nuante de negru, de gri inchis metalizat, de albastru sau rosu, cu o diferenta de pret.
La interior, se poate remarca un nou volan cu un finisaj metalic, dar si o consla centrala noua, lejer redesenata. Interiorul este deci fara doar si poate mult mai calitativ. Detaliile din jurul consolei centrale sunt foarte reusite si lacul stralucitor piano black a fost inlocuit de finisaje satinate.
Pe segmentul mobilitatii electrice, Tesla este deci un constructor cu o tehnologie extrem de avansata si cu o comunicare extrem de indrazneata. Firma americana isi modifica in mod regulat catalogul si isi modifica in mod constant preturile pentru a se adapta unei piete in constanta evolutie si schimbare, o piata unde concurenta pentru masinile electrice este acerba. Modelele 3 si Y sunt deci mult mai abordabile. Si se pare ca in ciuda evolutiei modelului 3, pretul ramane la fel.