Lynk&Co a prezentat primele imagini cu noul model

img
Home / Masini noi 2018 pe piata auto / Lynk&Co a prezentat primele imagini cu noul model
/
38 Views

Lynk&Co, producatorul chinez detinut de Geely, a publicat recent trei poze cu noul model care urmeaza sa fie lansat pe piata, cel mai probabil un SUV Coupe care va purta numele de 05. Insa, producatorul nu ofera pentru moment niciun detaliu despre acesta.

Privit initial drept o curiozitate, in special din cauza numelui mai putin potrivit pentru o piata europeana, Lynk&Co a reusit intr-un interval de timp destul de scurt sa isi construiasca un veritabil brand si are deja in portofoliu 4 modele anuntate verbal. Acest constructor chinez detinut de Geely, proprietarul actual al unei alte marci cunoscute, Volvo, a publicat saptamana aceasta cateva imagini cu ceea ce va fi un nou model. Cel mai probabil, acest nou model va purta numele de 05 deoarece numele de 01,02, 03 si 04 sunt deja alocate pentru modele deja anuntate.

Nu s-au dat alte detalii cu privire la acest nou model 05 dar din imagini ne putem da seama ca producatorul chinez intentioneaza sa lanseze un SUV coupe si ca nu vrea sa se indeparteze prea tare de filozofia de design deja stabilita. In ceea ce priveste platforma tehnica, este posibil ca noul model 05 de la Lynk&Co sa se bazeze pe platforma CMA, aceeasi care este folosita si in cazul unui alt SUV, Volvo XC40. Modelul va fi disponibil cel mai probabil si intr-o versiune plug-in hybrid.

Pana in momentul de fata, Lynk&Co a dezvaluit o versiune de pre-serie pentru un SUV 02 si un sedan 03, iar SUV-ul 01 urmeaza sa fie disponibil intr-o versiune hibrida si o varianta plug-in hybrid urmand sa fie prezentat in mod oficial in 2020 la Amsterdam. In plus, chinezii promit si un hatchback care va fi comercializat drept Lynk&Co 04.

Lynk & Co 01 este primul model al marcii si a fost lansat in 2017, un SUV de dimensiuni medii (4,53 metri), avand la baza platforma modulara a lui Volvo XC40, insa si o buna parte din sistemele acestui model. Lynk & Co apartine grupului chinez Geely, care detine, dupa cum spuneam mai sus si marca Volvo. Initial, modelul 01 a fost prezentat sub marca Geely CX11, ulterior fiind rebranduit. Acesta a beneficiat si de versiunea hibrid, plug-in, cu o autonomie de 51 de kilometri cu propulsia exclusiv electrica.

Seful marcii, Alain Visser, a sustinut in cadrul unui interviu acordat pentru Automotive News ca nu va exista o retea de dealeri asa cum au celelalte marci europene. Clientii vor avea acces la masinile constructorului prin intermediul unor abonamente, iar marketingul se va desfasura online. Vanzarea propriu-zisa va fi realizata prin magazine de tip „pop-up”.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *