Skoda Kamiq- de ce sa o cumperi? 5 motive

img
Home / Stiri si noutati auto / Skoda Kamiq- de ce sa o cumperi? 5 motive
/
10 Views

In marea familie a masinilor SUV urbane, Skoda a venit destul de tarziu. Dar, modelul sau, Kamiq, mai discret, merita cu adevarat sa fie descoperit. Skoda Kamiq, SUV-ul urban de 4, 24 metri care a venit doar in 2019 pe piata, pe un segment deja plin si concurential, incepe sa isi faca incet-incet loc gratie unor reale calitati.

Iata cateva motive care sa te convinga sa il achizitionezi.

O prezentare foarte serioasa. Dificil sa reinventezi roata, trebuie sa recunoastem asta. Dar, trebuie sa recunoastem ca Skoda Kamiq are cateva merite. Chiar daca ne duce cu gandul la fratii sai mai mici Karoq sau Kodiaq, aceasta are trasaturi mai fine, mai ales datorita farurilor sale LED foarte fine din fata. In spate, farurile si haionul sunt si ele mai bine gandite si o fac sa se distinga. Modelul Skoda Kamiq a fost de altfel, primul model de la Skoda din 2019 care a propus un ecran multimedia care nu este lipit de bord si care vine cu un plus de modernitate pentru un ansamblu foarte bine construit.

Prestatii pe sosea foarte convingatoare. La fel ca si alte modele Skoda, Kamiq a decis sa puna accentul pe confort. Construita pe caroseria compactei Scala, aceasta masina mica SUV, stie cum sa te atraga, mai ales datorita unui silentblock hidraulic in partea din spate. Versiunile performante si cele mai scumpe beneficiaza si de un amortizor pilotat recomandat de toti specialistii.

O habitabilitate extrem de apreciata. Cel mai adesea, habitabilitatea nu este un punct forte pentru un SUV urban. Dar, Kamiq, reuseste sa se remarce si in acest caz cu un ampatament consecvent de 2, 65 metri. Deci cu siguranta ca fratele sau mai mare, Karoq, are de ce sa fie gelos. Locul pentru coate, pentru umeri si picioare este si el generos, mult mai generos fata de alte variante.

Motoare mai performante si mai sobre. Ai de ales intre un motor de 3 cilindri 1.0 turbo de 95 sau de 110 cai si un motor de patru cilindri de 150 de cai. Totul depinde in acest caz de portofel. Deoarece orice motor este foarte bun. Toate sunt mai degragba sobre si performante. Motorul de 95 de cai este foarte bun, dar se poate folosi doar la o transmisie manuala cu 5 raporturi. Motoarele TSI de 110 si 150 se pot adauga serviciilor de cutie automata DSG7. Dar pe acest model nu exista o transmisie integrala. Poti alege si varianta pe gaz natural de 90 de cai.

Un debut de cariera foarte bun. Primele luni de la comercializarea sa nu prea au raportat probleme in ceea ce priveste fiabilitatea. Este nevoie de prudenta, dar nicio problema majora nu este raportata pentru moment. Kamiq este construita pe platforma MQB A0, dedicata intial masinilor din segmentul B. O baza moderna, care impune, in ciuda tututor dotarilor imposibilitatea de a dota acest SUV cu o transmisie integrala. Clientii pot sa aleaga trei finisaje Active, Ambition si Style. Pe langa nivelul Business dedicat profesionistilor.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *