Dacia Duster restilizata in 2021 – tot ce s-a schimbat la acest SUV restilizat

img
Home / Stiri si noutati auto / Dacia Duster restilizata in 2021 – tot ce s-a schimbat la acest SUV restilizat
/
6 Views

Prezentat recent in mod oficial, noul Dacia Duster are un stil care evolueaza putin, chiar foarte putin. Dar oare la ce bun sa schimbi o reteta care functioneaza de minune?

Comercializata inca de la inceputul anului 2018, masina Dacia Duster de a doua generatie este un veritabil succes. Este al treilea SUV vandut, dupa Peugeot 2008 si Renault Captur. Deci nici vorba ca Dacia Duster sa se schimbe in intregime. Se multumeste deci cu o restilizare lejera care se concentreaza in special in jurul semnaturii sale luminoase. Am putea spune ca noua Dacia castiga in personalitate. Dar logo-ul stilizat, care va asocia un D si un C va aparea doar la jumatatea anului 2022.

Este vorba deci despre o noua semnatura luminoasa cu LED. Restul de modificari sunt destul de discrete- cei mai atenti poate vor observa o grila de calandru cu noi motive in timp ce noile jante au grija de aerodinamismul masinii. Jantele, asociate cu anvelope mai eficiente, au permis sa scada cu numai putin de 6 grame emisiile de CO2 la modelele pe benzina, cu doua roti motrice.

Noua restilizare a masinii prezinta si o noua nuanta, cea de Orange Arizona.

O noua interfata multimedia. Habitaclul nu este nici el lasat deoparte. Masina Duster millesime 2021 aduce cu ea o noua interfata multimedia inspirata direct de Sandero. Consola centrala poate primi deci un ecran cu touch de 8 inchi cu sistemele Media Display si Media Nav, o serie de finisaje foarte calitative, chiar si la modelul de serie. Masina SUV inlocuieste astfel foarte avantajos ecranul sau vechi de 7 inchi si se deschide si pentru conectivitatea Apple CarPlay si Android Auto fara fir.

Trebuie sa notam insa faptul ca suportul de smartphone prezent in Sandero aici este absent din cauza pozitiei mai joase a ecranului.
Chiar daca proportiile interioare nu evolueaza deloc, pasagerii pot profita totusi de suporturi pentru cap mai fine.

Noutati sub capota. Chiar daca Dieselul este din ce in ce mai aratat cu degetul, Duster inca il mai propune sub capota sa. Un motor de 115 cai care nu exista decat cu o cutie manuala de 6 rapoarte. Poate insa sa fie aleasa si o transmisie integrala, un lucru care face din Dacia Duster cea mai buna alegere pentru cei care isi doresc sa faca anumite economii.

Principala noutate mecanica vine in schimb de la gama de cutie EDC. Aceasta unitate cu un ambreiaj dublu este totusi rezervata unui motor mai mare, cel mai mare din gama Duster, cel de 4 cilindri, pe benzina, TCe, de 150 de cai. Gama pe benzina mai are si motorul TCe 90, de 3 cilindri si TCe 130 de 4 cilindri.

Versiunea GPL ECO-G100 are un rezervor mai mare de gaz, care trece de la 34 la 50 de litri pentru o economie mai mare si o automie si ea mai mare.

Cel mai important- preturile raman la fel de atractive. Versiunea Essential are un pret care porneste de la 14 490 de euro si versiunea pe Diesel, cu un pret mediu incepe de la 16 990 de euro.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *