Cinci cifre reale pe care trebuie sa le stii despre noua Dacia Jogger

img
Home / Masini noi 2024 pe piata auto / Cinci cifre reale pe care trebuie sa le stii despre noua Dacia Jogger

Daca pentru moment se vorbeste foarte mult despre pretul sau foarte atractiv si cele sapte locuri ale sale, noua Dacia Jogger nu merita insa sa fie rezumata doar la aceste date. Iata inca cinci dintre ele, care stau drept dovada pentru excelenta prestatie a noii masini familiale de origine romana.

7.1
Aceasta cifra reprezinta, in l/100 km, consumul verificat al Jogger-ului in oras. Cu alte cuvinte, un apetit destul de masurat pentru o familiala de 4,55 m care ruleaza pe fara benzina plumb. Daca apetitul motorului cu 3 cilindri 1.0 urca pe autostrada, in special din cauza unei constructii care nu favorizeaza eficienta, media ponderata a celor 3 cicluri are ca rezultat un onorabil 7,5 l/100 km . Inca nu s-a masurat consumul de GPL al acestui motor care, functioneaza fara plumb si pe gaz datorita a 2 rezervoare diferite (40 litri pentru GPL si 50 litri pentru benzina), dar putem adauga cu 20 si 30% mai mult. In viata reala, prin golirea succesiva a celor doua rezervoare, asteptati-va la o autonomie totala de aproximativ 1.000 km.

1290

Aceasta este greutatea verificata a unui GPL Comfort Jogger cu 5 locuri. Un rezultat bun pe care il datoreaza in special venirii arhitecturii CMF-B mostenite de la Renault, chiar daca versiunea dezvoltata pentru Dacia este putin diferita si mai usoara. Nu suficient pentru a pune in pericol ocupantii lui Jogger, dar suficient pentru a-i lipsi de anumite tehnologii gasite la bordul celor mai noi productii ale marcii Renault.
9.6

Acesta este, in secunde, timpul necesar masinii Jogger ECO-G pentru a trece de la 80 la 120 km/h in treapta a 4-a a cutiei de viteze 6. Dureaza 12,6 secunde in a 5-a si 21,6 secunde in a 6-a avand in vedere prelungirea ultimei trepte de viteza pentru a reduce turatia motorului si consumul pe autostrada. Aceste cifre sunt mai slabe decat marea majoritate a masinilor familiale de pe piata, dar totusi foarte respectabile pentru un monovolum de 100 CP. Ca dovada, un Scénic dCi 110 din 2015 nu s-a descurcat mai bine, sau chiar mai putin bine, in ciuda motorului sau diesel. Jogger-ul nu are de ce sa-i fie rusine, mai ales ca acest 100 CP este cel mai mic motor, iar TCe 110 si, mai ales, hibridul, ii vor oferi performante si mai bune.

930

Este in dm3 capacitatea portbagajului Jogger-ului in varianta cu 5 locuri, adica aproape 1 m3! Un record la categorie daca tinem cont de dimensiunea relativ mica a break-ului romanesc. La versiunea cu 7 locuri va fi necesar sa nu te bazezi prea mult pe portbagaj insa familiile de 5 persoane vor putea pune valizele de vacanta fara nici cea mai mica problema.

63
In metri, aceasta este distanta necesara Jogger-ului pentru a merge de la 130 la 0 km/h. O cifra excelenta, deoarece cele mai bune rezultate acest exercitiu nu coboara niciodata sub 61 m. O noua dovada prin exemplu ca pretul corect nu este sinonim cu renuntarea la siguranta. Din nou, la incercare, Jogger-ul a fost „gol”, dar umplerea unei masini cu ocupanti poate uneori imbunatati si mai mult rezultatul, oferind mult mai mult sprijin puntii din spate care apoi poate prinde mai puternic asfaltul in caz de franare dintr-o urgenta.

Sursa: https://www.automobile-magazine.fr/toute-l-actualite/article/32539-cinq-vrais-chiffres-a-retenir-sur-le-nouveau-dacia-jogger

 

 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *