Maserati dezvaluie prima sa masina electrica cu Ghibli Hybrid

img
Home / Stiri si noutati auto / Maserati dezvaluie prima sa masina electrica cu Ghibli Hybrid

Maserati isi actualizeaza masina sa Ghibli, odata cu sosirea unei versiuni cu patru cilindri Mild Hybrid pe care este destinata sa inlocuiasca motorizarea V6 Diesel.

Daca va trebui sa mai asteptam putin pana cand vom vedea pe strazile noastre o noua generatie de Ghibli, Maserati dezvaluie o noua versiune actualizata a gamei actuale a berlinei sale si prima sa versiune de masina electrica cu modelul Maserati Ghibli Hybrid.

Si pentru asta, constructorul dinn Modena a reusit sa isi imbunatateasca foarte mult stilul in continuitatea discretei restilizari care a fost realizata in anul 2017, cu sosirea unui nou calandru si al farurilor care sunt si ele regandite si redesenate.

Masina Maserati Ghibli Hybrid dotata cu un motor de patru cilindri 2.0 turbo pe benzina este cea care asociaza un sistem lejer de hibridare de 48 de volti care compleetaza deci gama berlinelor, pe langa un V6 pe benzina de 350 de cai, V6 pe benzina de 430 de cai si V6 diesel de 275 de cai.

Noul model Ghibli Hybrid, inaugureaza de altfel, detalii colorate in nuante de albastru, distinctive la toate urmatoarele modele hibride ale marcii- la Ghibli, acestea se afla pe etrierele de la frana, pe boxele laterale, pe insigna cu trident sau chiar si pe interior, langa scaune. Sistemul de infodivertisment se actualizeaza si el si soseste un  model de touch screen mai mare de 10 ,1 inchi.

Motorizarea sa este cea care recupereaza energia kinetica a masinii in fazele de decelerare si de franare pentru a o stoca in baterie. Aceasta este montata in partea din spate a masinii pentru un mai bun echilibru al maselor si, cu o greutate omologata de 1878 de kilograme, aceasta este cu 80 de kg mai lejera si mai puternica cu 55 de cai fata de versiunea V6 Diesel pe care o inlocuieste. Nu cauta deci o priza de reincarcare, nici macar un motor electric. Va trebui sa te multumesti cu un sistem de hibridare lejer, cu o baterie de 48 de volt.

In orice caz, este vorba despre o mica revolutie pentru constructorul italian deoarece este vorba nici mai mult nici mai putin despre prima masina electrica din istoria sa. Deci firma este foarte mandra de creatia sa.

Emisiile de carbon sunt anuntate intre 192 si 216 de grame pe kilometri. Pe scara malusului ecologic,din 2020, acest lucrur reprezinta, totusi, o sanctiune care poate sa ajunga de la 8000 de euro la 20 000 de euro. Pentru un tarif care nu a fost inca anuntat de firma italiana. Deci chiar daca consumul este mai scazut de CO2, fata de modelele V6, castigul nu este spectaculos.

Melomanii se pot linisti, totusi, deoarece sonoritatea ramane la fel la Maserati. Deci se pastreaza « torsul » motorului caracteristic marcii si pe placul multora.

Masina Ghibli Hybrid este prima masina, prima etapa in electirficarea gamei Maserati. Va trebui deci sa asteptam pana anul viitor pentru a vedea masini 100 la 100 electrice, o data cu aparitia noilor GranTurismo si GranCabrio.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *