Test drive Opel Corsa facelift
01 decembrie 2011de Batrinu MariusTest drive Opel Corsa faceliftDin nou un nou CorsaLa sfarsit de an am luat la o plimbare in afara orasului noul Opel Corsa cu face lift. Modelul citadin al celor de la Opel, si aici vorbim despre Corsa, a trecut iar prin procesul de facelift. Dupa anul 2010 atunci cand Opel Corsa a primit inbunatatiri de natura tehnica dar si de design, de curand modelul a primit mic facelift, Corsa primind astfel o infatisare mult mai expresiva. Opel Corsa nu este vreo masina care sa iasa in evidenta in trafic, prin frumusete excesiva sau forme neplacute. Dimpotriva, este o masina care se confunda in trafic, mai ales pentru ca seamana destul de mult cu fosta generatie de Corsa. Printre modificarile aparute de mentionat sunt: spoiler fata, plansa bord, comenzi climatizare. Interiorul Corsei a ramas in continuare stilat, avand consola centrala si de fapt tot bordul cu un design atragator si tot unitar. Plansa de bord are o arhitectura mai sportiva, iar grija pentru detalii si culorile expresive creaza o ambinata placuta. Ergonomia este la ea acasa atunci cand te uiti la comenzile sistemului audio dar si la cele ale celui de climatizare. Scaunele sunt confortabile, scaunul soferului beneficiind si de functia de reglaj pe inaltime si volanul are reglaj pe inaltime si in profunzime. Spatiul de pe randul doi este generos pentru trei persoane nu foarte solide. Spatiul pentru cap este suficient atat in fata cat si in spate.Pe de alta parte, flexibilitatea Corsei este maxima. Bancheta spate fractionabila se poate plia, ca la majoritatea masinilor, pentru a fi transportate obiectele mai voluminoase. Pozitia de condus este buna, ajutand la aceasta vizibilitatea mare a parbrizului fata. La drumurile noastre trenul de rulare al Corsei este ideal nici moale nici tare, nefiind unul rigit care sa te zgaltiei prin gropile noastre dragi.La drum intins nu ai ce sa ii ceri motorasului de sub capota, chiar daca are 1.4 l 100 CP benzina sau 1.3 CDTI de 95 CP. Se vede partajarea rapoartelor in cotie care sunt calculate in asa fel incat consumul mic sa fie primordial. Cu toate acestea Corsa este o masina de incredere care poate duce si in afara orasului 4 persoane si bagajele lor intre- mica plimbare in mijlocul naturii. Nu mai vorbim aici de rolul ei intr-un oras, unde se descurca de minune in privinta manevrabilitatii dar si a consumului de combustibil.Preturile pentru Opel Corsa facelift pornesc de la 10.830 euro pentru versiunea cu motor de1.2 l si 64 CP, motorul de 1,4 litri si 100 CP, pretul pleaca de la 12.125 euro, iar versiunile diesel, cu motor de 1,3 litri, pornesc de la 12.910 euro (75 CP) si 13,120 euro (95 CP).Prin prisma consumului, dotarilor si pretului de achizitie Opel Corsa ramane o buna masina pentru achizitie si daca mai tinem cont de faptul ca in toti anii de cand se fabrica toate defectele ascunse au fost rezolvate si comparatorul roman are o masina fiabila la dipozitie, nu ne ramane sa spunem decat … Corsa – o masina buna!