Sponsorizarea SKODA a Turului Frantei a fost un real succes

img
Home / Stiri si noutati auto / Sponsorizarea SKODA a Turului Frantei a fost un real succes

Sponsorizarea SKODA pentru editia din acest an a Turului Frantei a fost un real succes –    Marca a ajuns în fata a miliarde de telespectatori din întreaga lume –    ŠKODA a sprijinit pentru a opta oara faimoasa cursa de ciclism, de pe teritoriul Frantei –    Jürgen Stackmann a înmânat câstigatorului trofeul TdF, pe Champs Elysées –    Învingatorii vor primi cupe unicat, din sticla, fabricate în Republica Ceha Mladá Boleslav/Paris, 26 iulie 2011 – Sponsorizarea SKODA pentru editia din acest an a Turului Frantei, a fost un real succes. Pentru a opta oara, consecutiv, producatorul de automobile din Cehia s-a aflat printre sponsorii principali ai uneia dintre cele mai dure curse de ciclism care s-a încheiat duminica, pe Champs Elysées, în Paris. Cu o flota de 300 de automobile si multe evenimente conexe cursei, implicarea marcii a fost si mai extinsa decât pâna acum. Mai mult, ŠKODA a fost partenerul a noua echipe profesioniste si al echipei tehnice de asistenta (Mavic). Punctul culminant al prezentei ŠKODA la acest eveniment a avut loc duminica, atunci când Jürgen Stackmann, Membru al Comitetului de Directori al SKODA Auto, responsabil pentru Vânzari si Marketing, i-a înmânat trofeul TdF lui Cadel Evans, câstigatorul Turului.“Suntem mândri ca am sprijinit, pentru al optulea an consecutiv acest eveniment sportiv fantastic,” a subliniat Stackmann. “Aceste trei saptamâni au fost cu adevarat fantastice, din toate privintele. A fost una dintre cele mai captivante curse în jurul Frantei, de pâna acum, iar ciclistii au obtinut performante de vârf, pentru a demonstra de ce acest sport fascineaza, în continuare, oamenii din întreaga lume. Pentru ŠKODA, acest Tur a fost, din nou, o ocazie excelenta de a fi vazuta de miliarde de telespectatori. Implicarea noastra ampla în acest Tur a întarit prezenta marcii si ne-a îmbunatatit imaginea, la nivel mondial”.300 de autovehicule care au acoperit întreg portofoliul ŠKODA, de la Fabia la Superb, au fost oferite organizatorilor Turului Frantei, pentru a fi utilizate de catre directorii cursei, oaspetii VIP si presa venita din întreaga lume. Mai mult, ŠKODA a facut parte din “caravana publicitara” care a avut, de asemenea, un rol important în ceremonia finala de pe Champs Elysées: trofeul, înmânat de catre Jürgen Stackmann câstigatorului din acest an al Turului, ce a fost proiectat de Jozef Kaban, designerul sef de la ŠKODA, alaturi de echipa sa, a fost produs manual de maestrii sticlari din Cehia.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *