Premiu pentru sistemul de propulsie Hybrid4 dezvoltat impreuna cu Bosch

img
Home / Stiri si noutati auto / Premiu pentru sistemul de propulsie Hybrid4 dezvoltat impreuna cu Bosch

Premiu pentru sistemul de propulsie Peugeot 3008 Hybrid4 dezvoltat impreuna cu BoschPremiul Paul Pietsch a fost acordat noului sistem de propulsie al modelului Peugeot 3008 Hybrid4 dezvoltat împreuna cu BoschÎn acest an, celebrul premiu Paul Pietsch, care este foarte apreciat în industria auto, a fost acordat producatorului francez PSA Peugeot-Citroën. Prin atribuirea acestui premiu, membrii juriului au apreciat tehnologia diesel hibrida a modelului Peugeot 3008 Hybrid4. Bosch furnizeaza cele mai importante componente ale sistemului de propulsie electrica al modelului 3008 Hybrid4, primul autoturism care combina un motor diesel cu un motor electric. Premiul reprezinta înca o recunoastere a colaborarii excelente dintre inginerii PSA si Bosch pentru a îmbunatati eficienta autovehiculelor. Denumit dupa pionierul curselor auto si co-fondatorul unei celebre publicatii germane, premiul Paul Pietsch a fost acordat anual, începând cu 1989, pentru inova?ii de exceptie în domeniul auto. Inovatiile sunt evaluate de catre redactorii publicatiei, în colaborare cu 25 de publicatii internationale partenere.Bosch furnizeaza cele mai importante componente ale sistemului de propulsie electrica al modelului 3008 Hybrid4: cele doua motoare electrice, dintre care unul se comporta ca un generator de înalta tensiune, au fost dezvoltate de Bosch si sunt produse la fabrica din Hildesheim. Bosch a dezvoltat în strânsa colaborare cu PSA Peugeot-Citroën dispozitivele electronice de putere, foarte compacte, ce se compun din transformatorul CC/CC, invertorul dublu si unitatea integrata de comanda a sistemului hibrid. Prin combinarea unui motor diesel cu un motor electric, consumul de carburant este redus cu pâna la 35%. Pe lânga aceasta îmbunatatire semnificativa a eficientei, autovehiculul are tractiune integrala datorita faptului ca puntea fata este actionata de motorul cu ardere interna, iar puntea spate este actionata de catre motorul electric.  Alte premii pentru inovatoarea tehnologie de propulsieÎn urma cu doar câteva luni, doua modele ale Grupului PSA ce sunt echipate cu aceasta tehnologie au câstigat premiul „Volanul verde”  („Green Steering Wheel”) pentru cea mai ecologica inovatie din industria auto. Acest premiu anual este varianta ecologica a premiului „Volanul de aur” („Golden Steering Wheel”) decernat de catre publicatiile germane „Auto Bild” si „Bild am Sonntag”. În cadrul expozitiei Equip’Auto ce a avut loc în luna octombrie la Paris, Bosch a câstigat premiul de argint la categoria „tehnologie ecologica”, pentru rolul sau în dezvoltarea tehnologiei hibrid cu un motor cu ardere interna pe puntea fata si un motor electric pe puntea spate. Mai mult, în luna septembrie 2011, institutul „ÖkoGlobe” din cadrul Universitatii Duisburg-Essen a acordat producatorului francez unul dintre premiile sale „ÖkoGlobe 2011” în semn de recunoastere pentru realizarile sale inovatoare reprezentate de lansarea primului autovehicul diesel hibrid din lume.     

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *