Daca Facebook ar fi existat inca de la crearea marcii Citroen

img
Home / Stiri si noutati auto / Daca Facebook ar fi existat inca de la crearea marcii Citroen

Daca Facebook ar fi existat inca de la crearea marcii CitroenDaca FACEBOOK ar fi existat in 1919,  Andre CITROEN, un vizionar din punct de vedere al comunicarii si promovarii, ar fi fost fara indoiala un adept convins al acestei retele de comunicare. CITROËN profita 93 de ani mai tarziu de cea mai recenta evolutie FACEBOOK® – aplicatia Timeline. Astazi, fanii CITROËN pot calatori in timp pe pagina oficiala de Facebook Citroën Romania si pot descoperi intr-un mod inedit cele mai importante momente din istoria marcii.FACEBOOK a facut un pas inainte cu aplicatia Timeline, iar CITROËN a ales sa exploateze la maximum noul feature al celei mai mari retele de socializare din lume. Inca de pe prima pagina, fanii au ocazia sa parcurga istoria marcii CITROËN datorita unei axe a timpului, din momentul crearii si pana in momentul postarii ultimului mesaj. CITROËN profita astfel de aceasta ocazie pentru a impartasi celor aproape 36.000 de fani din Romania si celor aproximativ 1,5 milioane de fani din intreaga lume cele mai importante momente din istoria Marcii. Calatoria in timp, pe FACEBOOK Timeline, incepe in 1919, anul in care André Citroën a pus bazele companiei care ii poarta numele si scoate in evidenta peste 250 de evenimente importante din istoria Marcii cum ar fi lansari de modele noi, inovatii in tehnologie, rezultate de top in motorsport sau idei ingenioase din publicitate.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *