Premiera mondiala – Mercedes Benz Aerodynamics Truck si Trailer

img
Home / Stiri si noutati auto / Premiera mondiala – Mercedes Benz Aerodynamics Truck si Trailer

Premiera mondiala – Mercedes Benz Aerodynamics Truck si Trailer•    Aerodynamics Trailer scade consumul cu 2000 de litri de combustibil si cu 5 tone de emisii de CO2 anual•    Coeficientul aerodinamic creste cu 18%, consumul de combustibul scade cu 4.5%•    Un spate perfect: terminatie ascutita, ca de barca•    Aerodynamics Truck reduce consumul de combustibul cu 3%Umplerea rezervorului unui vehicul de cursa lunga costa acum între 1000 si 2000 de euro. Aerodynamics Truck si Trailer de la Daimler reduce drastic consumul de combustibil si sporeste coeficientul aerodinamic. Rezultatele oferite de Aerodynamics Trailer arata o scadere anuala a consumului cu aproximativ 2000 de litri pe vehicul, ceea ce înseamna 3000 de euro. În acelasi timp, emisiile anuale sunt reduse cu mai mult de cinci tone de CO2. Mercedes-Benz Aerodynamics Truck prezinta, de asemenea, cifre impresionante de eficientizare a combustibilului. Salonul International Motor Show 2012 pentru vehicule comerciale va include premierele mondiale ale celor doua noi modele – Truck si Trailer.Coeficientul aerodinamic creste cu 18%, consumul de combustibul scade cu 4.5%Aerodynamics Trailer, proiectat si dezvoltat de Mercedes-Benz, creste coeficientul aerodinamic al vehiculului cu aproximativ 18%. Testele efectuate confirma faptul ca economia de combustibil de 4,5% este obtinuta la transportul pe distante lungi, cu un vehicul de 40 de tone articulat ce încorporeaza Aerodynamics Trailer. La un kilometraj anual obisnuit pentru un vehicul de cursa lunga – 150.000 de kilometri, acest lucru înseamna o reducere a consumului de combustibil cu aproximativ 2000 de litri, în timp ce emisiile de CO2 sunt reduse cu mai mult de cinci tone anual.Extrapolând, adunând kilometrajele tuturor camioanelor care platesc taxe pe autostrazile germane, obtinem economii de 300 de milioane de litri de motorina anual – care corespund încarcaturii unui petrolier. Astfel, se obtine o reducere a emisiilor de CO2 de 800.000 de tone.Noul Actros StreamSpace ramâne neschimbatCapul tractor Actros – în cazul actual noul Mercedes-Benz Actros cu cabina StreamSpace – ramâne neschimbat. Noul Actros este deja optimizat aerodinamic. Modificarile suplimentare sunt deflectorul de aer de pe cabina, deflectoarele laterale si panouri laterale. Acest pachet este disponibil din fabrica.Aerodynamics Trailer raspunde tuturor cerintelor fara compromisuriFara a avea un design futurist, Mercedes-Benz Aerodynamics Trailer este proiectat pentru a satisface toate cerintele practice. Lungimea standard pentru caroserie este de 13.6 m, potrivita si pentru transportul refrigerat de marfuri. Aerodynamics Trailer raspunde tuturor cerintelor obisnuite de transport de zi cu zi, de la unghiurile potrivite de apropiere a podelei si pâna la operarea simpla a spatiului din spate. Noile dimensiuni aerodinamice lasa spatiul pentru depozitare neschimbat.Cei doi parteneri, Daimler Trucks si specialistul în remorci Schmitz Cargobull, au acordat o atentie speciala elementelor practice, producând echipamentele în colaborare. Aerodynamics Trailer nu este legat în mod specific de marca Mercedes-Benz: toti producatorii sunt invitati sa elaboreze semi-remorci economice si ecologice, având ca punct de pornire Aerodynamics Trailer.Eficienta maxima: Actros si Aerodynamics TrailerIstoricul initiativei Aerodynamics Truck si Trailer este urmatorul: o data cu noile Actros, Mercedes-Benz a lansat cel mai eficient camion de sarcina grea. Acest lucru a fost demonstrat de Record Run, parcurgând peste 10.000 de kilometri pe autostrazile din Europa. Noul Actros 1845 Euro VI a consumat doar 25,9 litri de carburant la 100 km. Calitatile impresionante ale camionului au fost confirmate si de catre clienti si de testele realizate de presa. Pe baza acestor performante, pe termen scurt nu se prevad solutii ce ofera economii mai mari decât cele realizate de noul Actros.  Aerodynamics Trailer demonstreaza faptul ca interactiunea perfecta dintre cabina si remorca este esentiala pentru obtinerea eficientei maxime. În urma Recod Run, consumul de combustibil de mai putin de 25 litri la 100 km pentru un vehicul de 40 de tone este o solutie realista, combinând Mercedes-Benz Actros si Aerodynamics Trailer. Doar cu câtiva ani în urma, expertii ar fi respins astfel de cifre, considerând ca sunt utopice. Nu o masina de salon, ci un vehicul realistNumeroase masuri individuale ale remorcii arata ca rezistenta aerodinamica a vehiculului per ansamblu este sporita. Un deflector de aer pe peretele remorcii reduce distanta fata de cabina. Panourile laterale directioneaza aerul în directia difuzorului distinct din spate, care se potriveste cu lambriurile din caroserie. Panourile de la lampile din spate si pentru trenul de sub caroserie arata reglajul aerodinamic fin.Un spate perfect: terminatie ascutita, ca de barcaO caracteristica esentiala a aerodinamicii este terminatia de „barca”, o alungire în partea din spate cu o lungime maxima de 400 mm. Elementele terminatiei sunt prinse în balamale, permitând accesul obisnuit la compartimentul destinat încarcaturii. Aceste elemente din partea din spate sunt realizate din aluminiu. Panourile laterale au o forma curbata eleganta.Noile reglementari UE priving lungimea vor permite dimensiuni mai mariTerminatia de „barca” face camionul mai lung, însa îi confera si o aerodinamicitate de importanta cruciala. Apelurile facute autoritatilor nu au ramas neauzite: în luna mai, Comisia Europeana a recomandat extinderea lungimii cu pâna la 500 mm în spate, pentru a spori aerodinamicitatea. Astfel, noile reglementari vor fi adoptate în legislatia UE pâna în primavara, cel mai probabil.Aerodynamics Truck reduce consumul de combustibil cu 3%Prototipul Mercedes-Benz Aerodynamics Truck demonstreaza ca un camion aerodinamic optimizat este o solutie economica si ecologica. Aerodynamics Truck îmbunatateste performanta aerodinamica cu aproximativ 12%, fata de vehiculele conventionale. Acest lucru înseamna economii de combustibil de aproximativ 3% pe drum. La un kilometraj anual de 50.000 de kilometri, se adauga economii de aproximativ 350 de litri pe an, reducând costurile operatorului cu 500 de euro si emisiile cu aproximativ o tona de CO2. Testele efectuate au confirmat cifrele preconizate.Aerodynamics Truck are la baza Actros ClassicSpaceMercedes-Benz Aerodynamics Truck are la baza cabina Actros ClassicSpace, cu un sasiu cu doua axe, cu o greutate maxima autorizata a autovehiculului de 18 t si 2.3 m latime. De asemenea, pentru Aerodynamics Truck, cabina ofera o buna aerodinamicitate ca dotare standard.Modelul nu necesita un deflector de aer pe perete, ci doar un spoiler montat pe tavanul cabinei. Spre deosebire de multe cabine necorespunzatoare ca forma, Aerodynamics Truck are o raza de 80 mm pe margini si 200 mm pe perete. Astfel, fluxul de aer cuprinde conturul vehiculului pentru mai multa eficienta.Lambriurile lateral si difuzorul din spate amintesc de Aerodynamics Trailer. Caroseria de la Aerodynamics Truck este prevazuta pe toata suprafata. Caracteristica sa remarcabila este, din nou, terminatia de „barca”. Elementele cu arcuri pot fi pliate pe laturi, iar în spatele clapetelor hayonul ofera acces la zona de marfa.Masuratori suplimentare si test drive cu clientii În aceasta toamna, vor fi realizate masuratori si teste suplimentare în privinta consumului de combustibil al Aerodynamics Trailer si Aerodynamics Truck. În etapa urmatoare, clientii selectati vor testa Mercedes-Benz Actros si Aerodynamics Trailer în operatiunile de zi cu zi de transport.În cazul mai multor cereri, cele doua modele Aerodynamics Trailer si Aerodynamics Truck pot intra pe linia de productie. Este posibil ca Aerodynamics Truck sa fie optimizat cu o remorca pe masura, pentru a realiza combinatia Aerodynamics Truck/Trailer.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *