Mercedes-Benz prezinta noul Atego

img
Home / Stiri si noutati auto / Mercedes-Benz prezinta noul Atego

Mercedes-Benz prezinta noul Atego•    Prin aceasta lansare, Mercedes-Benz Trucks încheie ofensiva de produse ce respecta standardele Euro VI •    Costul total de întretinere atinge un nou nivel de eficienta •    Atego este liderul de piata în sectorul distributiei •    Sistem de transmisie si cabina radical modificate Legislatia Euro VI, care va intra în curând în vigoare în Europa, impune producatorilor realizarea de concepte de vehicule complet noi. Cu Mercedes-Benz Atego, camionul destinat distributiei de sarcini usoare si medii si prezentat publicului saptamâna trecuta în Wörth, Germania, Mercedes-Benz Trucks încheie deja ofensiva de produse cu noua luni înainte ca noul standard de emisii sa fie impus. Ofensiva a început în 2011, când a fost lansat noul Actros compatibil cu standardele Euro VI, destinat transportului pe distante lungi. Acesta a fost urmat în 2012 de catre Antos, camionul pentru transportul de sarcina grea si, în ianuarie 2013, de catre Arocs, destinat domeniului constructiilor. Faptul ca Mercedes-Benz a devenit primul producator din Europa care ofera vehicule conforme cu stardardele Euro VI pentru toate cele trei segmente – cu sarcina usoara, medie si grea – subliniaza pozitia sa de lider atunci când vine vorba de tehnologie pentru camioane.Costul de întretinere atinge un nou nivel de eficientaAtego este, de multi ani, lider de piata în segmentul camioanelor de sarcina medie, datorita atributelor sale cum ar fi înalta calitate si fiabilitate, costuri reduse de reparatii si mentenanta si durabilitate  extrema. Atego îsi consolideaza acum pozitia sa de top cu ajutorul unor caracteristici noi pentru sistemul de transmisie, cadrul vehiculului si cabina. Pentru a tranforma în realitate acest concept, aproximativ 300 de milioane de euro au fost investite pentru a dezvolta si produce noul vehicul. Stefan Buchner, Directorul Mercedes-Benz Trucks, declara: „Atego este liderul pe segmentul de distributie de sarcina usoara si medie. Este de neînvins atunci când vine vorba de costul total de întretinere. De aceea, obiectivul nostru de dezvoltare pentru noul Atego a fost simplu: am dorit sa îmbunatatim si mai mult cel mai bun camion de distributie. Si exact acesta este lucrul pe care l-am si facut!”Noul Atego are un motor SCR BlueTec, care reduce consumul de combustibil cu pâna la 5%, în ciuda standardelor Euro VI impuse. Mai mult, consumul de AdBlue a fost redus la jumatate. Costurile de întretinere au fost diminuate substantial, pentru ca Atego are nevoie de ore mai putine de service decât orice alt vehicul din segmentul sau.Lider de piata în segmentul distributiei cu sarcina între 6.5 si 16 toneBaza pentru noul Atego a fost construita de LK (sau „light class”), seria de la mijlocul anilor 1980. Caracteristica distinctiva a vehiculului a fost sistemul modular versatil, cu o noua cabina standardizata. Aspectul vehiculului a fost inspirat din acela al camionului de sarcina grea al acelei perioade. Modelul LK a fost urmat de seria Atego, care a fost lansata în 1998. Alaturi de Actros, camionul de sarcina grea, Atego are cea mare productie în serie din istorie, cu un numar total de 340.000 de unitati. Mai mult decât atât, modelul Atego produs la fabrica Wörth a fost lider de piata în segmentele de distributie de sarcina usoara si medie din Europa, timp de zeci de ani. În functie de evolutia economica, aceasta piata variaza între 50.000 si 100.000 de unitati pe an. În 2012, mai mult de o treime din camioanele cu greutatea între 6,5 si 16 tone, vândute în Europa, au fost Atego. În Germania, brandul Atego a reprezentat aproape jumatate din camioanele vândute.Blue Efficiency Power, transmisie automata si un nou designNoul Atego, ce respecta standardele Euro VI este echipat cu un motor Medium Duty Engine Generation. Aceasta noua platforma de motor utilizeaza sisteme SCR, refolosirea combustibilului nears si filtre de particule diesel. Motoarele Blue Efficiency Power sunt disponibile în sapte variante variante si dezvolta o putere de la 115 kW (156 CP) la 170 kW (231 CP),Noile caracteristici suplimentare includ sistemul ESP si transmisii automate, disponibile ca echipament standard în Germania, precum si interiorul central de comanda, un volan multifunctional si locuri cu un design nou. În ceea ce priveste proiectarea si functionalitatea, aceste caracteristici sunt asemanatoare cu cele din seriile Actros, Antos si Arocs. Exteriorul noului Atego se potriveste perfect si cu stilul de design al camioanelor de sarcina grea.Diversitate uimitoare de variante si servicii exemplare pentru clientiO alta trasatura tipica a noului Atego este gama larga de variante, care este esentiala pentru piata extrem de specializata de vehicule de distributie. Atego ofera o varietate uimitoare de vehicule ce acopera toate variantele, cuprinzând 42 de designuri de baza, precum si numaroase lungimi de ampatament, patru cabine în trei lungimi si mai multe variante all-wheel-drive.În plus, serviciile oferite de vehicul sunt optimizate pâna în cele mai mici detalii. Beneficiile variaza de la disponibilitatea imediata a pieselor pâna la o retea de servicii exemplara în toata Europa, oferte personalizate de servicii, precum si cursuri de formare a conducatorilor de camioane pentru optimizarea eficientei consumului de combustibil. Clientii îsi ajuta si mai mult compania prin achizitia unui Atego, având în vedere ca anul trecut unul din doua camioane Atego au fost livrate prin serviciul CharterWay.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *