Mazda lanseaza campania de preturi recomandate pentru reviziile periodice

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda lanseaza campania de preturi recomandate pentru reviziile periodice

Mazda lanseaza campania de preturi recomandate pentru reviziile periodiceBucuresti, 4 iulie 2011 – Începând cu aceasta luna Mazda lanseaza în România o campanie de preturi recomandate pentru revizii. În toate unitatile service autorizate Mazda vor fi afisate preturile recomandate pentru orice model Mazda care se comercializeaza în prezent sau care a fost comercializat în România. Piesele acoperite de valoarea recomandata de Mazda sunt cele standard înlocuite si prevazute în planul de întretinere Mazda, aferente intervalelor de revizie (în fiecare an sau la fiecare 15.000 de km. respectiv 20.000 de km., în functie de model). Tabelul cu preturi recomandate de constructor nu vizeaza si consumabilele care nu sunt incluse în planul de revizii recomandat de Mazda (de exemplu: placutele de frâna, becuri etc.).“Prin aceasta actiune venim în întâmpinarea clientilor nostri care doresc sa aiba o imagine clara asupra costurilor de întretinere ale modelului Mazda detinut. Studiile J.D. Power arata ca posesorii de Mazda sunt printre cei mai satisfacuti din Europa. Aceasta campanie de preturi recomandate vine în sprijinul acestor studii. Recomandarile vor fi utile si în decizia de achizitie a potentialilor clienti, costul de service reprezentând un procent semnificativ din cheltuielile de întretinere si exploatare”, a declarat Dorian Basamac, Customer Service Manager Mazda.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *