Crestere a vanzarilor Chevrolet in Europa in primul semestru
Crestere a vanzarilor Chevrolet in Europa in primul semestruNoua gama de modele a înregistrat în primul semestru al anului o crestere a vânzarilor si a cotei pe 15 piete europene • Crestere a vânzarilor în Europa cu 8% în primul semestru, depasind media europeana pentru industria auto (+6,0%)• Cota de piata în Europa de 2,4% în primul semestru si de 2,7% în al doilea trimestru si în luna iunie • Vânzari record în Rusia, Germania, Turcia, Franta, Danemarca, Croatia si Austria• Modelul Spark: al 4-lea cel mai bine vândut model din segmentul sau Zurich. Începând din ianuarie si pâna în iunie 2011, Chevrolet Europe a vândut 251.820 de autovehicule, ceea ce a reprezentat o crestere a vânzarilor cu 18.615 de unitati (8%) în comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut (primul semestru din 2010: 233.205 de autovehicule), aflându-se în fruntea industriei auto, care a înregistrat o crestere de doar 6%. Cota de piata a Chevrolet în Europa a atins cifra de 2,4%, calculata în functie de vânzarile si cresterile din cadrul a 15 tari europene. „Cu modele precum noul Orlando, Captiva, Aveo hatchback si Aveo sedan care pot fi gasite deja în reprezentante si alte patru autovehicule, inclusiv autovehiculul electric cu autonomie extinsa Volt, care vor fi lansate în curând, suntem încrezatori ca din ce în ce mai multi clienti europeni vor sesiza oportunitatea si valoarea în ceea ce Chevrolet are de oferit”, a declarat Wayne Brannon, directorul operatiunilor europene ale Chevrolet. „Nimic nu poate fi mai potrivit decât lansarea a sapte noi modele de autovehicule în plin an centenar pentru a porni în forta în cursa urmatorului secol Chevrolet. De la Spark la Corvette si de la Volt la Camaro, patrundem pe segmente noi, devenind din ce în ce mai relevan?i în întreaga piata auto”, a adaugat Brannon.În primul semestru al anului 2011, Chevrolet a înregistrat o crestere substantiala a vânzarilor în Rusia, Germania, Turcia, Franta, Danemarca, Austria si Croatia. În Rusia, Chevrolet a fost din nou marca straina cu cele mai mari vânzari, cu o cota de piata de 6,5%.În primele sase luni ale lui 2011, cel mai bine vândut autovehicul Chevrolet a fost Spark, modelul mini, cu vânzari de 59.358 de unitati. În Europa, pe acest segment Chevrolet si-a mentinut cota la 8% si s-a clasat pe pozitia a 4-a ca vânzari.Înainte de a fi scos de pe piata, modelul Aveo a avut vânzari de 44.114 de unitati. Noul Aveo este disponibil acum în reprezentante, varianta cu motor turbo-diesel de 1,3 litri, cu emisii sub 100 g de CO2 pe km urmând sa fie lansata în august. Modelul Chevrolet Cruze sedan, desemnat autovehiculul anului AUTOBEST în 2010 si primind 5 stele la testele de siguranta EuroNCAP, a înregistrat vânzari de 36.317 de unitati si a ramas lider de piata în mai multe tari. Acesta continua sa fie cel mai vândut model Chevrolet la nivel global si se preconizeaza ca vânzarile vor creste vertiginos din momentul în care versiunea sport hatchback va fi prezenta în showroom-uri. În cel de-al doilea trimestru al lui 2011, Chevrolet a vândut 142.711 de autovehicule în Europa, reprezentând o crestere a vânzarilor cu 14.906 de unitati (11,6%) comparativ cu aceeasi perioada a anului 2010 si atingând o cota de piata de 2,7%. Chevrolet a avut cel mai bun trimestru al doilea în materie de vânzari în Austria, Bosnia, Croatia, Danemarca, Polonia, Slovenia si Turcia.În iunie 2011, Chevrolet a vândut 49.622 de autovehicule în Europa, ceea ce înseamna ca, în comparatie cu luna iunie a anului 2010, vânzarile au crescut cu 5.118 de unitati sau 11,5%, atingând o cota de piata de 2,7%.