Citroen la Salonul Auto de la Paris 2012
Citroen la Salonul Auto de la ParisIndrazneala, creativitate si standarde inalte, acestea sunt valorile cheie ale marcii Citroën; o demonstreaza si modelele prezentate la Salonul Auto de la Paris. Fiecare dintre ele ilustreaza determinarea marcii de a evolua, urmarind ascensiunea sa catre piata premium si mentinand cresterea internationala in timp ce dezvolta tehnologii si inovatii pentru o noua abordare asupra mobilitatii.- Citroën isi continua evolutia spre piata premium. Linia DS, dinamica si atragatoare, s-a vandut in peste 250.000 de unitati in toata lumea. Linia distinctiva se diversifica prin lansarea modelului Citroën DS3 Cabrio, un vehicul cu soft-top care imbina toata punctele forte ale modelului DS3 – stil, placere la volan si spatiu – cu placerea de a conduce o decapotabila in zilele insotite. Soferul si pasagerii se pot bucura chiar si de cea mai mica raza de soare, plafonul putand fi coborat pana la viteze de 120 km/h. Alte puncte de tractie: DS4 si DS5 sunt disponibile in editie limitata Pure Pearl, cu stil ultrasofisticat. DS4 este disponibil acum in versiunea de motorizare HDi 160 cu cutie automata. In dorinta de a merge mereu mai departe, Marca propune clientilor liniei DS servicii exclusive prin Citroën DS Privilege Club. In plus, Citroën evolueaza spre segmentul premium si cu gama C, fapt evidentiat de lansarea modelului Citroën C4 Aircross si a noului C3 Picasso, care isi va face debutul la Paris. Modelul C3 Picasso s-a vandut in peste 320.000 de unitati si continua sa iasa in evidenta datorita stilului curajos si arhitecturii inovatoare.- Procesul de internationalizare a Marcii se accelereaza, mai ales prin lansarea a doua sedanuri: Citroën C4 L si C-Elysée. Noile modele, care vizeaza piete internationale in continua crestere, vor fi prezentate in timpul zilelor pentru presa din cadrul Salonului de la Paris. Concepute in Franta cu ajutorul echipei internationale Citroën, ambele modele se bucura de experienta Marcii in ceea ce priveste stilul, tehnologia, dezvoltarea si calitatea. Citroën isi subliniaza statutul de marca internationala si prin lansarea liniei DS in China, America Latina si Rusia. Linia DS, care reprezinta o doza concentrata de lux francez datorita stilului unic al modelelor sale, continutului emotional si nivelului ridicat de creativitate si rafinament, reprezinta un ambasador perfect al caracterului international al marcii.- Citroën face progrese si in domeniul mobilitatii durabile, datorita unor tehnologii si inovatii accesibile si utile in viata cotidiana. Lider european in ceea ce priveste emisiile scazute de CO2 cu o medie de 124.6 g/km de CO2, Marca propune o gama de motoare din ce in ce mai eficiente, printre care e-HDi 70 Airdream cu cutie de viteze pilotata, care emite doar 87 g/km of CO2, pentru modelul Citroën C3, precum si noile motoare pe benzina PureTech. Citroën ofera deja tehnologia hybrid diesel de ultima generatie pe modelul Citroën DS5 Hybrid4, care reprezeinta 20% din vanzarile modelului DS5, impreuna cu tehnologia full-electric, regasita pe modelul C-ZERO. Citroën merge mai departe propunand in cadrul Salonului de la Paris conceptul DS3 Electrum, care ofera tehnologia full-electric si o arhitectura inovatoare. Citroën a dezvoltat si un nou concept de mobilitate, denumit Citroën MULTICITY. Lansat in Germania in acest an printr-un serviciu de carsharing C-ZERO in Berlin, MULTICITY s-a dezvoltat si in Franta cu noi servicii inedite: inchirieri masini intre persoane fizice si carpooling.Pentru a ilustra aceste 3 axe majore, marca a creat Numéro 9 concept car. Prezentat la Salonul Auto de la Beijing, Numéro 9 exprima ambitia Citroën de a se dezvolta pe plan international, dar indica si directia viitoare a marcii, prin design si tehnologiile incorporate, prezentate pentru prima oara la Salonul Auto de la Paris 2012.