BMW Group premiat la Motorul Anului 2012

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW Group premiat la Motorul Anului 2012

BMW Group premiat la Motorul Anului 2012Motorul Anului 2012: BMW Group a fost premiat pentru propulsoarele cu patru, sase si opt cilindriCei patru laureati acopera un interval de capacitate cuprins între 1,6 si 4,0 litri. Înca o data, BMW Group este cel mai de succes constructor auto în renumitul concurs international.Detinatori neînvinsi ai titlului si nou-veniti triumfatori au asigurat, înca o data, succesul BMW Group în editia 2012 a Premiilor Motorul Anului. Propulsoarele care garanteaza furnizarea eficienta a puterii la actualele modele BMW si MINI au ocupat primul loc la jumatate din cele opt categorii de cilindree. Cvartetul învingator a cuprins doua motoare cu patru cilindri, unul cu sase cilindri dispusi în linie si un propulsor cu opt cilindri. Titlurile „best-in-class” au fost obtinute de motorul turbo de 1,6 litri de la MINI John Cooper S, cel cu patru cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo care propulseaza – printre altele – noul BMW 328i, agregatul cu sase cilindri dispusi în linie cu M TwinPower Turbo de la BMW Seria 1 M Coupé, dar si versiunea V8 aflata sub capota BMW M3. Câstigatorii de anul acesta au fost alesi de un juriu international compus din 76 de jurnalisti auto din 36 de tari. Laureatii „Engine of the Year Awards” au fost prezentati în cadrul Engine Expo de la Stuttgart.Datorita acestor trofee, BMW Group îsi continua seria de succese în cea mai importanta competitie mondiala pentru motoare. Din 1999, experienta remarcabila pe care BMW Group o detine în dezvoltarea motoarelor a permis obtinerea a peste 50 de victorii de clasa si la general în competitia „International Engine of the Year Awards”. În 2012, motoarele cu design diferit, create pentru modelele BMW si MINI, au dominat mai multe categorii de cilindree. În plus, portofoliul câstigator în acest an acopera un interval de putere neobisnuit de mare, de la 135 kW/184 CP la 309 kW/420 CP.Competitia 2012 a consemnat, la categoria motoarelor cu capacitatea cuprinsa între 1,4 si 1,8 litri, victoria propulsorului aflat în dotarea MINI Cooper S, o continuare a succesului înregistrat în urma cu un an. Motorul de 1,6 litri, cu patru cilindri, dezvolta un maxim al puterii de 135 kW/184 CP cu ajutorul turbocompresorului twin-scroll, a injectiei directe pe benzina si a gestiunii variabile a supapelor bazata pe tehnologia VALVETRONIC patentata de BMW. Printre calitatile principale ale motorului se numara puterea furnizata cu vivacitate, dar si eficienta exemplara pentru aceasta clasa.Un alt motor care furnizeaza o placere sporita a condusului în combinatie cu un nivel extrem de redus al consumului si al emisiilor este noul propulsor de 2,0 litri ce dispune de tehnologie BMW TwinPower Turbo. Motorul turbo cu patru cilindri, care ofera 180 kW/245 CP si dispune de injectie directa High Precision Injection si VALVETRONIC, i-a cucerit imediat pe jurati, astfel ca a triumfat în categoria propulsoarelor cu capacitatea cuprinsa între 1,8 si 2,0 litri. În prezent, acest motor se afla în echiparea noului BMW 328i Sedan, dar si a modelelor BMW 528i, BMW Z4 sDrive28i, BMW X3 xDrive28i si BMW X1 xDrive28i.Premiul la categoria motoarelor cu capacitatea cuprinsa între 2,5 si 3,0 litri a fost acordat propulsorului cu sase cilindri dispusi în linie, a carui tehnologie a impresionat juriul si în anii anteriori. În 2007 si 2008, motorul de 3,0 litri – cu doua turbocompresoare, High Precision Injection si Double VANOS, a obtinut locul I în clasamentul general al competitiei „Engine of the Year Awards”. Agregatul a reprezentat baza atât pentru propulsorul M TwinPower Turbo care echipeaza BMW Seria 1 M Coupé, cât si pentru motorul BMW TwinPower Turbo de la BMW Z4 sDrive35is. Furnizor al unei puteri de 250 kW/340 CP, motorul cu sase cilindri dispusi în linie, de mare turatie, si-a atins cel mai înalt nivel de putere. Consecinta a fost o performanta cu adevarat remarcabila care i-a permis sa obtina un nou trofeu la Premiile Motorul Anului.O realizare de acest nivel este depasita numai de seria de succese a celui de-al patru câstigator BMW Group în 2012. Pentru al cincilea an consecutiv, motorul V8 din dotarea modelului sport BMW M3 a facut dovada tuturor acestor calitati în clasa de cilindree cuprinsa între 3,0 si 4,0 litri. Motorul atmosferic de 4,0 litri este deosebit de atractiv datorita conceptului emblematic M de turatie înalta, puterii maxime de 309 kW/420 CP si demarajului remarcabil. Pe lânga acestea, propulsorul cu opt cilindri a convins si prin eficienta remarcabila datorita functiei Auto Start-Stop, generarii energiei la frânare si altor tehnologii Efficient Dynamics.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *