Suzuki este in topul celor mai bune 40 de branduri globale din Japonia
Suzuki este în topul celor mai bune 40 de branduri globale din JaponiaConform clasamentului întocmit de Interbrand, agentia lider la nivel mondial în ceea ce priveste consultanta de brand, Suzuki a intrat din nou în topul celor mai bune 40 de branduri globale din Japonia. Suzuki se afla pe locul 14 în ierarhia Interbrand cu o valuare de $1,870 miliarde. Compania Suzuki ocupa pentru al saselea an consecutiv aceasta pozitie, într-un clasament care tine cont de valoarea de marca, dar si de puterea financiara a companiei, de influenta în ceea ce priveste decizia de cumparare, dar si de posibilitatile de dezvoltarea în viitor.Suzuki Motor Corporation si-a stabilit noul Plan de management pe termen mediu – SUZUKI NEXT 100, un plan pe 5 ani, începând din 2015. Pentru a asigura cresterea continua a grupului în urmatorii 100 de ani, Suzuki îsi va concentra eforturile în directia consolidarii managementului companiei, desemnând urmatorii 5 ani ca o perioada de stabilizare si fundamentare a managementului. Conform noului Plan de Management pe termen mediu, Grupul va actiona ca o singura echipa pentru a amplifica valoarea companiei si a-si atinge obiectivele de crestere durabila.În urmatorii cinci ani, Suzuki si-a propus sa lanseze 20 de modele noi la nivel global pentru a creste numarul de unitati vândute pâna la 3,4 milioane în 2019.“Noul model Vitara lansat anul trecut a confirmat ca Suzuki a adoptat o strategie perfecta în concordanta cu piata mondiala, lucru resimtit si în România printr-o cerere mare pentru acest model. Urmeaza o serie de modele noi, care vor fi lansate si în România, si sunt sigur ca se vor bucura de succes si ca vor consolida pozitia marcii inclusiv pe piata de la noi”, a spus Alin Radu, director general Suzuki România.