Sistemul de propulsie Axle Split Hybrid Bosch a primit premiul pentru inovatie

img
Home / Stiri si noutati auto / Sistemul de propulsie Axle Split Hybrid Bosch a primit premiul pentru inovatie

Sistemul de propulsie Axle Split Hybrid de la Bosch a primit premiul pentru inovatieÎmpreuna cu PSA, Bosch a dezvoltat sistemul Axle Split Hybrid, cu motorul cu ardere interna pe puntea fata, primul sistem de propulsie hibrid diesel din lume. Prin combinarea motorului cu ardere interna pe puntea fata si a sistemului de propulsie electrica pe puntea spate, consumul de carburant scade cu pâna la 35% fata de cel înregistrat de motoarele diesel simple. Productia de serie a noului sistem de propulsie, montat pe modelul Peugeot 3008 HYbrid4, a început la sfârsitul anului 2011. Sistemul de propulsie Axle Split Hybrid de la Bosch a primit în 2012 „Premiul pentru inovatie” la Târgul Automechanika de la Frankfurt, la categoria „Produse si servicii originale”. Prin acest premiu sunt recunoscute acele produse si servicii care prezinta un nivel ridicat de inovatie si care contribuie la sporirea rentabilitatii si la reducerea impactului asupra mediului înconjurator.Principalele componente hibride ale sistemului de propulsie Axle Split au fost dezvoltate de catre inginerii Bosch în strânsa colaborare cu grupul PSA. Componentele hibride compacte – doua motoare electrice, un invertor dublu si acumulatorul – nu ocupa mult spatiu si pot fi integrate în sistemele de propulsie existente fara eforturi prea mari. Motorul electric compact de pe puntea din spate, invertorul dublu si acumulatorul sunt integrate perfect în partea din spate a autovehiculului. În plus, PSA produce modelul Peugeot 508 si în varianta station wagon RXH si limuzina HYbrid 4 si modelul Citroen DS5 în varianta HYbrid 4 cu sistem de propulsie Axle Split.Conducere cu zero emisii în traficul urban, tractiune integrala pentru situatiile criticePe lânga consumul mult mai mic si eficienta ridicata, motorul cu ardere interna de pe puntea fata si motorul electric de pe puntea spate fac posibila tractiunea integrala si, simultan, reducerea consumului. În traficul urban cu opriri si porniri dese sau la turatii reduse, motorul electric poate functiona ca sistem de propulsie unic, actionând autovehiculul fara ca acesta sa produca emisii de CO2. În momentul accelerarii, sistemul de propulsie electric de pe puntea spate functioneaza ca un amplificator si sporeste placerea de conducere.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *