Sasiu exclusivist de inalta performanta Astra OPC

img
Home / Stiri si noutati auto / Sasiu exclusivist de inalta performanta Astra OPC

Sasiu exclusivist de inalta performanta Astra OPC   – Tractiune maxima datorita diferentialului autoblocabil cu placi multiple   – Sasiu de înalta performanta coborât special cu sistem FlexRide si suspensie HiPerStrutOpel a proiectat un sasiu de înalta performanta, creat pentru a oferi noului Astra OPC o dinamica laterala si o manevrabilitate excelente, ca o completare a motorului puternic de 206 kW/280 cp, cu un cuplu de 400 Nm. Sasiul echipat cu amortizoare ZF Sachs dispune de mai multe elemente decisive care îmbunatatesc dinamica de conducere a autovehiculului: suspensia fata de înalta performanta (HiPerStrut), sasiul mecatronic FlexRide, diferentialul autoblocabil mecanic si frânele Brembo. Sasiul a fost îmbunatatit suplimentar cu ajutorul jantelor de 19” din aliaj, incluse în dotarea standard, împreuna cu pneuri tip 245/40 ZR.Suspensia FlexRide, reglata conform standardelor OPC, se adapteaza la multe stiluri de conducere sportivaSasiul mecatronic FlexRide a fost îmbunatatit si reglat special conform cerintelor OPC pentru a oferi soferului caracteristicile de conducere necesare. Soferul modelului Astra OPC poate alege între trei moduri sportive diferite, fiecare oferind o experienta unica si specifica de conducere de înalta performanta. Modul Standard ofera performanta completa si confort permanent în situatiile de conducere de zi cu zi. Chiar si în acest mod, modelul Astra OPC se descurca excelent în viraje si iese în evidenta prin intermediul sistemului de directie cu reactii rapide si înclinarea minima a caroseriei. Prin simpla atingere a unui buton, modul Sport modifica setarile suspensiei pentru a spori rigiditatea, mareste agilitatea reducând miscarile de ruliu si permite un raspuns direct al sistemului de directie.Modul OPC ofera cea mai avansata experienta de conducere: sistemul de directie ofera un raspuns mai direct fata de modul Sport, precum si acceleratia, iar sasiul este setat pentru oferi performanta maxima. Iluminarea panoului de instrumente se schimba în culoarea rosie pentru a semnaliza ca autovehiculul se afla în modul OPC.Fata de modelul GTC Astra de 1,6 l (132 kW/180 cp), inginerii OPC au crescut rigiditatea arcurilor standard cu aproximativ 30% si au micsorat garda la sol cu înca zece milimetri, pozitionând autovehiculul si mai aproape de carosabil. Pentru a oferi soferului un stil de conducere mai agil si un raspuns mai prompt din partea autovehiculului, a fost marita de asemenea si rigiditatea bucselor si a puntii spate, în timp ce bara antiruliu fata a devenit maiSistemul ESP poate fi dezactivat pentru un condus si mai sportivAsemenea sistemului FlexRide, sistemul de control al stabilitatii ESP ofera trei moduri diferite de functionare în functie de cât de dinamic si sportiv este stilul de conducere al soferului. Setarea standard pre-setata care a fost optimizata pentru modelul OPC, ofera un nivel maxim de siguranta în situatiile de conducere de zi cu zi, fara ca soferul sa piarda controlul autovehiculului.  Modul Competitiv ridica pragul la care intervin sistemele automate. Cu toate acestea, atunci când autovehiculul se afla la limita unei situatii periculoase, acesta va fi stabilizat de sistemul de frânare. Sistemul ESP este dezactivat atunci când butonul ESP este tinut apasat timp de peste cinci secunde, intrând astfel în modul ESP-oprit.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *