SKODA FABIA S2000 ia startul in CNR 2012

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA FABIA S2000 ia startul in CNR 2012

SKODA FABIA S2000 ia startul in CNR 2012Dublul campion national de raliuri, Dan Gîrtofan, a început un nou proiect în 2012. Dupa mai multi ani în care a fost fidel marcii Subaru, Giri a decis ca e timpul sa faca o schimbare, astfel ca va lua startul pe o supermasina în Campionatul National de Raliuri 2012, SKODA FABIA S2000 si alaturi de o noua echipa, SKODA România Motorsport.Schimbarea se datoreaza implicarii celui mai nou partener al sau, SKODA ROMÂNIA, care a venit sa-l sprijine în ceea ce s-ar putea numi poate unul din cele mai importante si bine puse la punct proiecte din ultimii ani în întrecerea interna de raliuri. SKODA ROMÂNIA se adauga partenerului din ultimii doi ani al lui Giri, ALEXANDRION GRUP ROMÂNIA, iar, împreuna cu ceilalti sustinatori, promit o liniste financiara mult necesara în vremurile de criza pe care le traversam. „Ma bucur foarte mult ca am reusit sa facem marea schimbare pe care o doream. De asemenea, îmi pare bine ca am gasit un partener precum SKODA ROMÂNIA, lucru care ne-a permis sa facem un asemenea proiect. Am avut doar o luna si jumatate sa punem la punct toate aspectele, a fost multa munca si multe nopti nedormite, dar suntem fericiti ca am reusit sa îndeplinim ce ne-am propus. Speram ca, împreuna cu toti partenerii pe care îi avem sa ajungem din nou pe cea mai înalta treapta a podiumului la finalul sezonului”, a declarat Dan Gîrtofan. Noutatile nu se opresc aici. Dupa ce în ultimii ani a fost sustinut din dreapta de catre Mita Lazarescu, Giri are acum un nou copilot, în persoana lui Eugen Rotaru.SKODA FABIA S2000, regina în IRC si SWRCNoul bolid al lui Dan Gîrtofan este unul foarte competitiv la nivel mondial. Este suficient sa amintim doar ca a dominat clar IRC (International Rally Challenge) în ultimii 2 ani, în care a obtinut tot atâtea titluri, iar lucrurile stau la fel si dupa primele runde din 2012, pentru a va face o idee legata de masina. Nu trebuie uitata nici victoria din SWRC, întrecere parte a WRC (World Rally Championship).Masina lui Giri a apartinut norvegianului Eyvind Brynildsen, care a alergat cu ea atât în IRC, cât si în WRC si în campionatul din tara sa natala.Vlad Rusu, directorul marcii Skoda în România:„SKODA România Motorsport va fi o provocare pentru noi, dar tintim cât mai sus”Škoda România este cel mai nou partener al lui Dan Gîrtofan si cel care a avut o contributie importanta la aducerea în CNR a uneia din cele mai bune masini de raliu care exista în momentul de fata. Directorul marcii Škoda în România, Vlad Rusu, a declarat ca stie ca pentru echipa Škoda România Motorsport se arata un drum greu în fata, cu multe provocari, dar este convins ca echipa le poate depasi pe toate si sa ajunga în top.„Pentru Škoda, implicarea în motorsport este atât o obligatie, cât si o placere, iar asta se vede în cei 110 ani de traditie în lumea sporturilor auto. La fel ca si în cazul masinilor de serie, si în motorsport Škoda si-a demonstrat calitatile, iar drept dovada stau numeroasele succese la evenimente si campionate de nivel mondial. Iar când provocarea de a avea o Skoda Fabia S2000, regina din IRC si SWRC, s-a aratat în fata noastra, nu am ezitat sa o acceptam. Mai ales ca experienta, talentul si aptitudinile dovedite în decursul anilor de catre Dan Gîrtofan, îmbinate cu renumele capatat de Skoda Fabia S2000 în ultimii ani în raliuri, ne poate face sa visam si sa speram, cu sanse reale, la un obiectiv ambitios. Prin acest proiect dorim sa demonstram, daca mai era nevoie, calitatile marcii Skoda, cum ar fi oferta generoasa de spatiu, fiabilitatea sau consumul redus, dar si faptul ca marca ceha are un pedigree de campion în motorsport. Dorim sa oferim fanilor marcii, clientilor si distribuitorilor Skoda entuziasmul, bucuria si emotiile curselor dar si un motiv în plus de mândrie pentru apartenenta la familia Skoda în România”. SKODA FABIA S2000 – Specificatii tehniceMotor – 1996 cmc în 4 cilindriiPutere – 265 cp / 8250 rotatii pe minutCuplu maxim – 245 Nm / 7250 rotatii pe minutTractiune – 4x4Transmisie – cutie secventiala cu 6 rapoarte si 2 diferentiale mecaniceLungime – 3992 mmLatime – 1820 mmAmpatament – 2486 mmGreutate – 1200 kg

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *