Pirelli a venit la Salonul Auto de la Geneva cu un nou record de omologari

img
Home / Stiri si noutati auto / Pirelli a venit la Salonul Auto de la Geneva cu un nou record de omologari

Pirelli a venit la Salonul Auto de la Geneva cu un nou record de omologari: UNA PE ZI ÎN 2015 sI IN PRIMELE LUNI DIN 2016O DEZVOLTARE RAPIDA A PNEURILOR POTRIVITE A FACUT CA ÎN PREZENT SA EXISTE PESTE 2200 DE ECHIPARI DE ORIGINE PIRELLI PE NOILE GENERAtII DE MASINIPRINTRE ACESTEA SE AFLA SI CÂTEVA DINTRE STARURILE CARE AU STRALUCIT LA GENEVA: AUDI R8 SPYDER, FERRARI GTC4 LUSSO, JAGUAR F-PACE, LAMBORGHINI CENTENARIO, MASERATI LEVANTE SI MCLAREN 570S GTDESIGNERUL PNEURILOR PROTOTIP PIRELLI VA TAIA MANUAL PROFILUL NOILOR PNEURI PIRELLI P ZERO, LA VÂNZARE DIN APRILIEPirelli a stabilit un nou record cu o omologare pe zi, în fiecare zi, de-a lungul anului 2015, si acum în 2016. Gratie strategiei echiparii perfecte, compania italiana a prezentat în cadrul celei de a 86-a editie a Salonului Auto de la Geneva echiparea celor mai prestigioase si asteptate modele, cu pneuri personalizate pentru: Ferrari GTC4 Lusso, Lamborghini Centenario, Pagani Huayra Bc, McLaren 570S GT, BMW Seria 7, Maserati Levante, Jaguar F-Pace si Audi R8 Spyder, inclusiv conceptele futuriste, precum ultima creatie Giugiaro. Cresterea în dezvoltarea pneurilor personalizate pentru anumite vehicule – ce reprezinta miezul strategiei comerciale perfecte – a facut ca în prezent sa existe peste 2200 de omologari Pirelli aflate în circulatie. Aceasta reprezinta o crestere cu 10% spre deosebire de luna septembrie, din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, când Pirelli a trecut de granita celor 2000 de omologari. Aceasta tendinta a continuat si în primele doua luni din 2016, Pirelli devenind partenerul tehnic pentru cei mai mari constructori din lume atunci când vine vorba despre dezvoltarea noilor modele.STRATEGIA PERFECTA: FIECARE MASINA CU PROPRIUL PNEUPerformanta avansata si caracteristicile tehnice ale masinilor premium si prestige de azi nu mai pot fi sustinute de pneuri identice pentru fiecare model. Aceasta este o tendinta care a fost rapid identificata de Pirelli, care a pus dezvoltarea pneurilor personalizate în centrul strategiei sale industriale si tehnice, devenind partenerul preferat al industriei auto.Ingredientele strategiei perfecte de echipare Pirelli sunt tehnologiile, procesele si materialele dedicate. Combinând aceste elemente, în acord cu nevoile pe care fiecare constructor auto le identifica înca din faza de design, Pirelli poate dezvolta pneuri care sunt croite pentru fiecare masina. Aceste pneuri sunt denumite P Zero, Cinturato sau Scorpion, dar în spatele fiecarui nume sunt multe variante individuale, create specific pentru masinile pe care le echipeaza. În functie de constructor, exista un marcaj specific pe flancul anvelopei care arata ca acestea sunt pneuri personalizate, croite special de Pirelli. Astfel, nu este nicio coincidenta ca aceste pneuri facute pe comanda au atins în 2015 un numar record de 353 de omologari. Aceasta înseamna aproape o omologare pe zi: ceea ce subliniaza preferintele constructorilor auto, si ulterior ale soferilor de a avea anvelope Pirelli.Salonul Auto de la Geneva a gazduit, de asemenea, debutul celor mai noi creatii: P Zero, cea mai noua evolutie a vârfului de gama Pirelli, care a debutat în urma cu 30 de ani. Noul produs va fi lansat la nivel international luna viitoare. Între timp, si-a facut prima aparitie in public echipând cele mai puternice super masini din cadrul Salonului Auto de la Geneva 2016, si a fost de asemenea prezent în standul Pirelli, unde un designer de pneuri a taiat manual profilul unic care reprezinta trasatura de marca.PIRELLI: PARTENER EXCLUSIV PENTRU MASERATI Primul SUV Maserati Levante s-a aflat printre cele mai asteptate premiere la Salonul Auto de la Geneva 2016. Este construit pe platforma comuna Quattroporte si Ghibli, cu care împarte si aceleasi motoare si dispune de un sistem de tractiune integral cu o cutie automata cu opt trepte. Asa cum este cazul cu fiecare Maserati care iese pe poarta fabricii, Pirelli este furnizor exclusiv si pentru acest model. În particular, Pirelli a dezvoltat noi compozitii P Zero, profile si structuri pentru primul SUV de lux Maserati, care ofera atât placerea de a conduce cât si manevrabilitate optima pentru Levante.FERRARI GTC4 LUSSO: DIRECTIE PE PATRU ROTI SI PATRO NOI P ZERO Ferrari a prezentat cea mai noua creatie a sa la Geneva: GTC4 Lusso. Iar un produs de succes nu se schimba, doar se îmbunataseste. Din acest motiv, Calutul Cabrat are o noua alegere personalizata a pneurilor P Zero ca echipare de origine pentru noul FF.Modelul combina comfortul cu performanta, doua caracteristici pe care inginerii Ferrari le-au cerut Pirelli sa le pastreze pentru noua masina. Pe lânga asta, Pirelli a adaugat un bonus reducând rezistenta la rulare a pneurilor P Zero pentru GTC4 Lusso cu 15%. Acest obiectiv a fost realizat prin controlarea deformarii pneului în momentul contactului cu drumul prin optimizarea petei de contact. Cum noul Ferrari are directie pe toate cele patru roti, garantarea unei pete de contact optime este crucial atât pentru rotile spate cât si pentru cele din fata.CARACTERUL SPORTIV AL PNEURILOR P ZERO ÎNTÂLNESTE CONSTRUCTIA USOARA A LUI JAGUAR F-PACEJaguar a adus la Geneva primul sau SUV: F-Pace este caracterizat de constructia usoara, cu o caroserie realizata din aluminiu în proportied de 80%. Cu ambele motoare, benzina si diesel ce dezvolta 380CP, noul Jaguar combina performantele si dinamica unei masini sport cu confortul si aspectele practice ale unui SUV. Jaguar a avut o serie de prioritati pentru pneurile lui F-Pace, undele dintre ele parând contradictorii: un nivel ridicat de confort si rezistenta redusa la rulare, un feeling sportiv si dinamica. Aceste cerinte au fost satisfacute lucrându-se la profilul individual al pneului si geometriei pentru F-Pace, si prin utilizarea celor mai avansate materiale si compozitii. Pirelli  ofera echiparea de origine pentru pneurile de 22 inch ale noului Jaguar.LAMBORGHINI SI PIRELLI CELEBREAZA O ALTA ANIVERSARE În 2013, Pirelli a deschis usile cartierului general de la Milano celebrând a 50-a aniversare pentru Lamborghini si parteneriatul istoric care leaga cele doua companii. În 2016 constructorul Italian de super masini marcheaza un alt reper: 100 de ani de la nasterea fondatorului companiei Ferruccio Lamborghini. Cel mai recent model al firmei, Lamborghini Centenario, este dedicat lui: acesta este echipat cu pneuri speciale P Zero. Aceste pneuri au fost concepute pentru a se potrivi cu cresterea de putere comparativa cu Huracan si Gallardo, oferind o manevrabilitate si performante superioare. Pentru a atinge acest rezultat, inginerii Pirelli s-au concentrat asupra câtorva aspecte în timpul dezvoltarii: profilul plat (care permite un raspuns mai direct al directiei), designul canelurilor (care îmbunatateste pata de contact) si noile material hibride de ramforsare (care permit compozitiei sa se încalzeasca mai eficient).P ZERO CORSA SI PAGANI HUAYRA BC: EXACT CA ÎN FORMULA 1La fel ca în cazul tuturor modelelor Pagani, Huayra BC va fi exclusiv echipata cu pneuri Pirelli. Specific, masina ruleaza pe pneuri P Zero Corsa cu dimensiunile 255/30ZR20 si 355/25ZR21, garantând noului hypercar din Modena un înalt nivel al sigurantei în utilizare indiferent de conditii.Cel mai nou P Zero Corsa are un aspect mai agresiv si profil asimetric, cu trei santuri longitudinal, o reminiscenta a pneurilor slick de Formula 1 de acum câtiva ani.O alta legatura cu Formula 1 se reflecta în geometria pneurilor si structura benzii de rulare, care a fost creata pentru a absorbi solicitarile intense generate de o masina de peste 1000CP. Inginerii Pirelli au creat un produs special pentru Huayra BC ce utilizeaza noi polimeri structura molecular ce îmbunatatesc aderenta. Noul system ajuta si la o distributie optimizata a materialelor. În sfarsit, noua structura reduce greutatea pneului cu aproape 3%. PIRELLI AJUTA NOUL MCLAREN 570S GT Parteneriatul tehnic dintre Pirelli si McLaren a mai avansat un pas. Noul 570S GT va fi exclusiv echipat cu pneuri P Zero si P Zero Corsa, care au fost special dezvoltate de inginerii Pirelli în dimensiunile 225/35R19 pentru fata si 285/35R20 pentru spate. Caracteristica unica a acestui pneu inovativ este PNCS (Sistem de atenuare a Zgomotului): o noua tehnologie patentata de Pirelli care reduce zgomotul la rulare produs de profil. Zgomotul este cauzat de vibratia aerului comprimat de pneu în contact cu drumul, care trece din pneu în suspensie si ulterior în directie si interiorul masinii. Sistemul unic Pirelli încorporeaza un burete poliuretanic în pneu care absoarbe aceste vibratii si reduce transmiterea lor în cabina. Sistemul Pirelli de Atenuare a Zgomotului permite o reduce a zgomotului din cabina cu doi, trei decibel, îmbunatatind confortul. Pneurile pe care Pirelli le-a dezvoltat pentru McLaren utilizeaza cele mai noi tehnologii constructive, atât în privinta materialelor cât si a proceselor. Aceste pneuri sunt marcate pe flanc cu MC1, si sunt realizate de Pirelli la fabrica Next Mirs, cea mai avansat robotizata unitate de productie de pneuri din lume.PIRELLI REDUCE GREUTATEA PNEURILOR PENTRU AUDI R8 SPYDERPrintre surprizele de la Geneva Motor Show s-a numarat si versiunea cabrio a lui Audi R8. Compania cu baza la Ingolstadt a ales pneurile special concepute P Zero pentru a echiapa versiunea decapotabila a supercarurilor.Noul Audi R8 Spyder va fi cu aproape 50kg mai usor decât coupe-ul. Pentru a atinge aceasta tinta de greutate, inginerii Pirelli au pus pneurile la dieta. Challenge-ul a fost acceptat si îndeplinit. Noile pneuri speciale pentru Audi R8 sunt cu 10% mai usoare decât ale versiunii precedente. Reducerea în greutate a fost obtinuta multumita reducerii maselor suspendate, ceea ce a ajutat la reducerea rezistentei la rulare si în final la consum. BMW SERIA 7: LA NIVELUL ASTEPTARILORUna dintre stelele incontestabile ale show-ului a fost BMW Seria 7, competitor si în Car of The Year 2016. Berlina germana de lux este echipata cu pneuri run-flat P Zero care au fost special concepute pentru acest model. Inginerilor Pirelli li s-a cerut sa se concentreze pe doua aspecte în timpul procesului de design: frânarea pe ud si anduranta.Pentru a maximiza aceste elemente, cercetatorii Pirelli au lucrat în principal la profilul pneului. În particular profilul benzii de rulare a devenit mai plat, ceea ce asigura o uzura mai constanta. Aceasta duce la o durata de viata mai mare si mai multi bani economisiti de proprietar. Numarul crescut de caneluri pe margine, cu o crestere corespunzatoare a latimii si adâncimii profilului ajuta la îmbunatatirea aderentei laterale si a acvaplanarii, capacitatea de dispersie crescând cu 10%. Toate acestea au un efect direct asupra sigurantei si stabilitatii. 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *