Pirelli a nominalizat pneurile pentru urmatoarele trei curse din Marele Premiu

img
Home / Stiri si noutati auto / Pirelli a nominalizat pneurile pentru urmatoarele trei curse din Marele Premiu

Pirelli a nominalizat pneurile pentru urmatoarele trei curse din Marele PremiuMilano (Italia), 30 iunie 2011 – Pirelli a confirmat nominalizarile pentru Marele Premiu de Formula 1 al Marii Britanii – PZero Argintiu Silver de compozitie hard ca prima optiune si PZero Galbene de compozitie soft ca optiune secundara – asa cum se anuntase deja cu o luna in urma. Compania italiana a anuntat tot acum si care sunt tipurile de anvelope nominalizate pentru etapele din Germania si Ungaria.Pentru Marele Premiu al Germaniei, programat in acest an pe circuitul de la Nurburgring, Pirelli a nominalizat pneurile PZero Albe, de compozitie medie, si pneurile PZero Galbene, de compozitie soft, ca optiune principala, respectiv secundara. Aceasta combinatie este aceeasi cu cea folosita si in Marele Premiu al Europei, desfasurat pe circuitul stradal din Valencia. Pentru Marele Premiu al Ungariei de pe Hungaroring, un circuit imai lent, nominalizarile sunt aceleasi ca pentru cursele din Monaco si Canada, adica PZero Galbene (soft) ca prima optiune si PZero Rosii (supersoft) ca optiune secundara.Silverstone este unul dintre cele mai rapide circuite din calendarul competitional, unde este necesara folosirea anvelopelor de compozitie tare, anvelope care se potrivesc cel mai bine caracteristicilor circuitului din Marea Britanie. Pneurile de compozitie moale, nominalizate ca optiune secundara, le vor permite echipelor sa aleaga intre numeroase posibilitati in ceea ce priveste strategia de cursa.Circuitul Nurburgring are o varietate mare de viraje si portiuni rapide combinate cu portiuni mai lente, ceea ce il face teritoriul ideal pentru pneurile de compozitie medie. Pneruile de compozitie soft sunt mai rapide si de aceea vor fi folosite, cu siguranta, in calificari de toti pilotii care ajung in ultima sesiune.Circuitul Hungaroring are multe viraje stranse, iar viteza medie este una mica. Caracteristicile de aici sunt ideale pentru cele doua versiuni moi ale pneurilor PZero, soft si supersoft, care ofera maximum de performanta si aderenta in astfel de conditii.„Nominalizarile noastre au fost facute pentru a maximiza oportunitatile in ceea ce priveste strategia de cursa si pentru a gasi compromisul ideal intre performanta si durabilitate. Pentru Silverstone, am confirmat decizia luata in urma cu cateva saptamani, dupa consultari cu reprezentantii tuturor echipelor, iar pentru celelalte doua curse am luat o decizie bazata pe informatiile pe care le-am adunat pana acum. Sunt sigur ca aceasta este cea mai buna solutie. La fel cum s-a intamplat pana acum, fiecare echipa are posibilitatea sa aleaga strategii complet diferite in urmatoarele trei curse. Este foarte greu de prezis cate opriri la boxe vor fi in fiecare cursa pentru ca acest lucru depinde exclusiv de strategia individuala a fiecarei echipe”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *