Opel revine in Bundesliga

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel revine in Bundesliga

Opel revine in Bundesliga   – Începând cu sezonul 2012/13 marca de traditie va fi partener al patru cluburi de fotbal din liga   – Acorduri au fost facute cu Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, Freiburg SC si 05 MainzDe la începutul sezonului viitor, 2012/13, Adam Opel AG se întoarce în prima liga germana de fotbal, Bundesliga, dupa o absenta de zece ani. Marca va deveni partener oficial premium al patru cluburi din prima liga. Activitatile Opel vor include publicitate pe panouri, la stadioane, pe ecrane uriase si în programele meciurilor. În plus, marca va pune masini Opel la dispozitia cluburilor, pentru a fi utilizate la transportul jucatorilor si oficialilor la evenimente publice, dar si pentru transportul de zi cu zi. „Pentru noi acesta este doar începutul unei strategii pe termen lung. Vor urma numeroase alte activitati legate de fotbal. Opel se bucura de acest parteneriat „, spune CEO-ul Opel, Karl-Friedrich Stracke.Noile cluburi partenere Opel sunt Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, SC Freiburg si FSV Mainz 05. Cu aceste patru parteneriate premium, Opel pune bazele unui angajament strategic. Pe termen mediu sunt planificate si alte parteneriate suplimentare, cooperari si proiecte, care vor permite Opel sa se conecteze emotional cu oamenii din întreaga Germanie.”Fotbalul, ca joc national, are o potrivire perfecta cu marca Opel, ce se vede ca fiind prezenta în toate sectiunile societatii si care vrea sa faca accesibile pentru un segment mare al populatiei designul inovator si tehnologiile disponibile”, explica Stracke.Vicepresedintele Opel pentru Operatiuni, Dezvoltare si Strategii de Afaceri, Dr. Thomas Sedran, spune: „Trasam o linie de la epoca noastra cea mai de succes în sponsorizarea fotbalului. Planificarea pe termen lung pentru cooperarea noastra face parte din strategia pentru revitalizarea brandului Opel. Fotbalul este o platforma foarte buna pentru a comunica cu clientii nostri. Vrem sa le împartasim emotiile. Si va urma: acesta este doar începutul unui parteneriat complex. Cooperarea se bazeaza pe mai multe componente diferite, individuale, care merg mult dincolo de un acord de cooperare obisnuit.””Suntem încântati ca am intrat în parteneriate cu aceste patru cluburi”, spune Directorul de Maketing Opel, Andreas Marx. „Fiecare club îsi are propria sa poveste. De exemplu, Mainz 05 s-a bucurat de o crestere fenomenala în ultimii ani. SC Freiburg are o imagine ecologica si ofera Opel o platforma cu care sa se concentreze pe teme cum ar fi durabilitatea si eficienta energetica. Clubul a solicitat deja mai multe automobile electrice Ampera pentru parcul sau auto. „Marx continua: „Promovarea Fortuna Düsseldorf înapoi în prima liga dupa retrogradare este una dintre povestile de revenire importante din istoria fotbalului mare german. Si, nu în ultimul rând, parteneriatul cu Bayer Leverkusen, da posibilitatea de a alinia recordurile clubului cu standardele ridicate ale brand-ul nostru. Suntem mândri ca aceasta echipa de nivel national si international recunoscut este partenerul nostru.”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *