Opel este cea mai vanduta marca de import in programul de casare
Opel este cea mai vanduta marca de import in programul de casare – Opel Astra Classic III îsi demonstreaza modernitatea, fiind cel mai bine vândut model Opel, urmat de Corsa – Statisticile pozitive vin dupa cresterea înregistrata de Opel pe piata româneasca în 2010Bucuresti. Opel a înregistrat cea mai mare cota de vânzari a unei marci de import, cu 9,1% din totalul de 4.155 de automobile comercializate pâna acum în cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national 2011. Cifrele au fost comunicate de APIA si sintetizeaza volumele de vânzari de la debutul acestuia în 2011 pâna la finalul lunii aprilie.Opel s-a clasat pe primul loc al vânzarilor masinilor de import cu 378 de automobile, fiind urmat de Skoda (369 unitati), Chevrolet (363 unitati), Renault (355 unitati) si Volkswagen (304 unitati). Cel mai bine vândut model Opel în prima parte a programului de casare este Opel Astra Classic III, urmat de Opel Corsa si Opel Astra.Astra Classic III si-a dovedit înca o data actualitatea: oferta Opel aduce în prim plan motorizarea 1.6 în 5 usi, disponibila în continuare de la 8.950 Euro cu TVA si trei prime de casare. Dotarile includ aer conditionat, ESP, airbag-uri frontale sofer si pasager si airbag-uri laterale fata, ABS, servodirectie, volan îmbracat în piele, comenzi audio pe volan, proiectoare ceata.Opel propune în continuare modelul Corsa la 6.470 Euro cu TVA si trei prime de casare, modelul fiind dotat cu optiuni precum ABS, airbag sofer si pasager, servodirectie, închidere centralizata, reglarea electrica a înaltimii farurilor, oglinzi retrovizoare actionate electric, avertizor sonor pentru faruri aprinse, faruri cu halogen, coloana volanului reglabila pe doua directii.Programul de casareConform autoritatilor, obiectivul programului vizeaza diminuarea poluarii prin scoaterea din uz aautoturismelor vechi cu nivel de poluare ridicat. Prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto national 2010 s-au casat 189.323 autoturisme uzate.Opel în 2010: crestere de piata si ascensiune în topul importatorilorPrimele rezultate ale programului de înnoinre a parcului auto urmeaza performantelor de vânzari ale Opel în 2010. Cu peste 6700 de autovehicule înmatriculate, Opel si-a depasit realizarile anului anterior si a urcat un loc în clasamentul importatorilor.Producatorul german a încheiat 2010 cu o cota de piata de 6,5%, cu aproape doua procente mai mult decât în anul 2009. Cresterea a adus si urcarea pâna pe locul 4 în clasamentul importatorilor de pe piata româneasca.