Opel Insignia OPC Unlimited

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel Insignia OPC Unlimited

Opel Insignia OPC UnlimitedOpel Insignia OPC „Unlimited”, viteza maxima 270 km/h    – Îndepartarea restrictiei de viteza maxima de 250 km/h   – Formare OPC privind siguranta la volan inclusa în pretul de cumparareRüsselsheim. Varianta de mare performanta Opel Insignia de 239 kW/325 CP – cunoscuta sub abrevierea „OPC” – este acum disponibila si în versiunea „Unlimited”, fara limitator electronic de viteza. Acest model-vârf de gama din portofoliul de produse Opel, cu tractiune integrala ca dotare standard, va exploata la maximum dinamica de conducere a vehiculului, oferind viteze maxime de pâna la 270 km/h (sedan, cu transmisie manuala).„Raspundem unora dintre dorintele cele mai frecvent exprimate de catre clientii nostri”, afirma Alain Visser, Vice-Presedintele Vânzari, Marketing si Servicii post-vânzare al Adam Opel AG. „Cumparatorii variantei Insignia OPC sunt, în general, soferi experimentati si responsabili care vor sa se bucure de întreg potentialul tehnic al autovehiculelor lor.”Opel Insignia OPC „Unlimited” se distinge vizual printr-un logo albastru Brembo si un tahometru si un vitezometru cu un design nou. Este planificata si lansarea unei editii speciale a autovehiculului, vopsita în culoarea negru mat.Vedeta de performanta din gama de modele Opel este dotata cu transmisie manuala sau automata cu 6 viteze pentru toate tipurile de caroserie. Acestea cuprind: modelul notchback cu 4 usi, hatchback cu 5 usi sau break-ul Sports Tourer OPC, votat de doua ori „Masina anului” (în 2009 si în 2010) de revista germana „Auto Bild sportscars”.Pachetul „Unlimited” adresat clientilor include un curs de formare în domeniul conducerii de performanta OPC, desfasurat pe pista de încercare Opel de la Dudenhofen. Proprietarii vor învata sa foloseasca cu mai multa încredere si siguranta dinamica de conducere a vehiculelor lor, sub supervizarea ambasadorului marcii Opel, Joachim Winkelhock, si a unor instructori cu experienta în conducerea masinilor cu motoare sport.Performanta de conducere cu noua varianta „Unlimited” este identica cu cea a versiunilor cu limitare de viteza, exceptie facând viteza maxima superioara. Modelul Insignia OPCs poate ajunge la 100 km/h în 6 pâna la 6,6 secunde, în functie de tipul caroseriei si al transmisiei. Consumul si emisiile combinate de CO2 se înscriu în intervalul de la 10,6 l/100 km si 249 g/km pâna la 11,0 l/100 km si 259 g/km.Grup motopropulsor alternativ: noua transmisie automata cu 6 viteze  Noua transmisie automata cu 6 viteze îmbina dinamica sportiva si confortul de conducere la un nivel extrem de ridicat, oferind o alternativa atractiva la versiunile cu schimbare manuala a vitezelor. În afara de functia automata, este disponibil un mod în plus, care îi permite soferului sa schimbe manual vitezele – optional folosind manetele volanului. Sistemul de control al transmisiei este legat de sasiul mecatronic FlexRide al modelului Insignia OPC. În plus fata de setarea standard care confera caracteristici de echilibru în conditiile unei tractiuni integrale, în conducerea de zi cu zi, mai exista înca doua moduri care pot fi selectate de catre sofer: modul „Sport” ofera mai multa agilitate si reactii mai rapide ale vehiculului la comenzi, iar modul „OPC” ofera experienta suprema si extrema a unei dinamici de conducere fara compromisuri. Caracteristica de schimbare automata a vitezelor este adaptata pentru a oferi o placere mai mare a conducerii, în conditiile de conducere cele mai des întâlnite si în acord cu modul de ales.Sistemul adaptabil 4×4 al modelului Insignia OPC asigura o manevrare precisa, un maximum de stabilitate si folosirea completa a tractiunii disponibile. Sistemul foloseste un diferential sport cu ambreiaj hidraulic Haldex multi-disc, precum si diferentiale electronice de limitare a deraparii fata si centru (eLSD).Ca toate modelele de performanta Opel, modelul Insignia OPC „Unlimited” beneficiaza de un program de testare de 10.000 km specific OPC, fapt care îi dovedeste acordajul de finete si rezistenta în timp sub cele mai dificile conditii cu putinta, pe pista de la Nürburgring Nordschleife (circuitul de nord). Sarcinile suportate de vehicul în timpul acestui program sunt evaluate la nivelul factorului 18, care corespunde conducerii pe o distanta de 180.000 de kilometri pe un drum obisnuit.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *