Opel GTC Astra – Parbrizul panoramic ofera noi perspective

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel GTC Astra – Parbrizul panoramic ofera noi perspective

Opel GTC Astra – Parbrizul panoramic ofera noi perspective   – Privelisti impresionante: parbrizul inovator asigura o experienta unica a spatiului si o vizibilitate optima   – Sistem de propulsie puternic: gama de motoare diesel este completata de 2 motoare 1.7 CDTI, cu puteri situate între 110 – 130 cpRüsselsheim. Clientii care opteaza pentru parbrizul panoramic din dotarea noului GTC Astra se pot bucura de privelisti uimitoare si perspective cinematografice. În plus, caracteristicile exclusiviste aduc un plus de eleganta aspectului exterior dinamic al acestui model coupé compact sportiv. Parbrizul de mari dimensiuni se întinde pâna la jumatatea acoperisului autovehiculului, asigurând o extraordinara experienta vizuala, a spatiului si de conducere, atât pentru sofer cât si pentru pasageri. Parbrizul le permite pasagerilor sa se bucure de razele soarelui, dar si sa admire formele impresionante ale norilor sau iluminarea stradala pe timp de noapte. Spre deosebire de alte plafoane din sticla, în acest caz nu exista bare transversale care sa reduca vizibilitatea. De aceea, spre deosebire de plafoanele din sticla obisnuite, la bordul modelului GTC Astra, soferul, pasagerul din fata si cei din spate se pot bucura de o priveliste asemanatoare cu cea a pilotilor de la bordul avioanelor usoare, cu partea superioara transparenta.Aceasta solutie inovatoare si-a sarbatorit premiera mondiala pe modelul de serie GTC Astra din 2006. De atunci, în jur de 18.000 de clienti GTC Astra din Europa au ales acest parbriz exceptional, pentru care inginerii din Rüsselsheim au înregistrat 11 patente. Pe lânga noul GTC Astra, parbrizul panoramic este acum disponibil si pentru noul Zafira Tourer. Prin aceasta realizare, Opel îsi confirma înca o data rolul de lider în dezvoltarea de solutii inovatoare în materie de suprafete din sticla. „Designerii si inginerii nostri creativi dezvolta permanent desgnuri extraordinare adaptate special pentru diferite segmente de autovehicule. Traditia Opel ne obliga sa punem astfel de inovatii la dispozitia clientilor nostri la preturi atractive”, a declarat Alain Visser, Vicepresedinte Marketing Opel.Panorame uimitoare si solutii inteligenteVazut din exterior, parbrizul panoramic împreuna cu acoperisul metalic de culoare neagra arata ca o suprafata continua. Montantii A si B sunt de asemenea vopsiti în negru, ca si suprafata acoperisului, întarind impresia de continuitate.În cazul în care soarele lumineaza foarte puternic, poate fi trasa o jaluzea amplasata sub geamul panoramic, creând o atmosfera placuta. Dispozitivul jaluzelei fiind continuu variabil, aceasta poate fi reglata cu usurinta si apoi fixata cu ajutorul unui mâner rotativ. Protectia împotriva radiatiilor solare este finalizata de un parasolar integrat, care, chiar si atunci când este deschis, dispare în spatele componentei din spate a acoperisului.Gama extinsa de sisteme de propulsie: doua noi motoare diesel cu puteri situate între 110 si 130 cpÎnca de la începutul primirii comenzilor în luna iunie a acestui an, noul GTC Astra a fost disponibil cu o gama de cinci variante de motorizare cu transmisie manuala: patru motoare pe benzina dinamice cu puteri situate între 74 kW/100 cp (în varianta de 1,4 litri) si 132 kW/180 cp (în varianta turbo de 1,6 litri). La acestea se adauga motorul turbo diesel cu sistem de injectie common-rail care dezvolta o putere de 121 kW/165 cp.Gama de motoare diesel pentru modelul coupé compact sportiv va fi extinsa cu înca doua motoare: ambele sunt unitati CDTI turbo de 1,7 litri, cu sistem de injectie common-rail. Acestea sunt disponibile în versiunea cu o putere de 81 kW/110 cp sau în cea cu o putere de 96kW/130 cp, generând un cuplu maxim de 280 Nm, respectiv 300 Nm. Inginerii Opel au proiectat de la zero noul sistem de management al motorului si au optimizat procesul de combustie. Alaturi de noul sistem de injectie, compresia redusa si o presiune de lucru de 1.800 bar, acestea permit obtinerea a pâna la cinci injectii per ciclu. Turbocompresorul cu geometrie variabila controleaza precis supraalimentarea prin intermediul senzorului suplimentar al dispozitivului de actionare.Versiunea GTC Astra 1.7 CDTI ecoFLEX este echipata standard cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza în ambele variante de putere si cu sistemul Start/Stop. Acestea permit reducerea emisiilor de CO2 la numai 119 g/km si a consumului de carburant la doar 4,5 l/100 km.Transmisia automata cu sase trepte de viteza va fi disponibila din luna ianuarie 2012 în combinatie cu motorul turbo pe benzina de 1,4 litri si cu motorul turbo diesel 2.0 CDTI cu sistem de injectie common-rail. Versiunea OPC de înalta performanta va fi, de asemenea, disponibila din anul 2012.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *