Opel Astra sedan 2012

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel Astra sedan 2012

Opel Astra sedan 2012   – Noua versiune notchback este cea de-a patra varianta a celui mai bine vândut model compact Opel   – Sedan cu patru usi cu proportii echilibrate si punctele forte specifice modelului Astra   – Tehnologii moderne, finisaj de înalta calitate specific clasei medii într-un autovehicul din clasa compacta   – Modele ecoFLEX ultra-eficiente cu un nivel al emisiilor de CO2 de doar 99 g/km, ce dezvolta o putere de pâna la 96 kW/130 cpRüsselsheim. Opel îsi extinde gama de autovehicule Astra de succes cu o noua varianta sedan, sportiva si eleganta. Având punctele forte specifice modelului Astra, inclusiv tehnologiile avansate si calitatea recunoscuta la nivel global, noul notchback elegant reprezinta o alternativa mai accesibila pentru clientii care ar opta, în mod normal, pentru acelasi tip de autovehicul din clasa medie. Cu acest nou sedan cu patru usi si variantele hatchback cu cinci usi, Sports Tourer station wagon si îndraznetul GTC coupe, gama de modele Astra, cel mai bine vândut autovehicul Opel, este acum completa.  În iunie, atunci când va fi pus în vânzare noul Astra sedan, clientii pot alege între sapte variante de motorizare: patru unitati pe benzina (cu puteri de la 74 kW/100 cp pâna la 132 kW/180 cp), dintre care trei pot fi combinate cu o transmisie automata cu 6 trepte de viteza si trei motoare diesel (cu puteri de la 70 kW/95 cp pâna la 96 kW/130 cp). Cele doua modele ultra-eficiente Astra notchback 1.7 CDTI ecoFLEX cu sistem Start/Stop si tehnologii de sporire a eficientei combina puterea de 81 kW/110 cp sau 96 kW/130 cp cu un consum de doar 3,7 litri/100 km. Acesta corespunde unui nivel al emisiilor de CO2 de doar 99 g/km. La începutul anului viitor, pe lânga aceasta gama larga de trenuri de rulare, noul model Astra cu patru usi va beneficia de pe urma lansarii celei de a patra generatii a motorului Opel pe benzina cu patru cilindri SIDI ECOTEC, deosebit de eficient, puternic si rafinat, cu o cilindree de 1,6 litri, supraalimentare si injectie directa de benzina. Noul Astra notchback sedan (lungime/latime/înaltime: 4.658/1.814/1.476 mm) are un ampatament  de 2.685 mm, ce asigura un spatiu generos. Portbagajul sau separat ofera un volum de 460 de litri – cu 90 de litri mai mult decât modelul cu cinci usi. Prin rabatarea fractionata a scaunelor din spate în raport de 60:40, volumul portbagajului poate fi sporit pâna la maxim 1010 litri. „Cu designul sau sportiv si elegant, noul Astra sedan revigoreaza segmentul autovehiculelor compacte cu patru usi. La fel ca toate modelele noastre Astra, acest model a fost proiectat în Rüsselsheim si ofera un nivel înalt de tehnologie si o calitate recunoscuta la nivel international”, declara Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel. „Noul Astra notchback reprezinta o componenta importanta în ofensiva noastra de produse si joaca un rol crucial în strategia noastra de dezvoltare. Este o alternativa eleganta si mai accesibila în comparatie cu multe variante sedan cu patru usi din segmentul autovehiculelor medii; asadar, noi consideram ca are un potential semnificativ de atragere a clientilor din Europa de Vest. Acest model va avea, de asemenea, un rol principal în sporirea substantiala a cotei noastre de piata pe piete cheie cu potential de crestere precum Rusia si Turcia, acolo unde exista o cerere mare pentru autovehicule compacte cu portbagaj separat.”Combinatie între designul sportiv si elegant si proportiile bine echilibrate Echipa de design Opel i-a conferit noului Astra notchback o silueta eleganta si atragatoare. Linia plafonului se arcuieste usor deasupra habitaclului, apoi se continua fluid de-a lungul lunetei înclinate abrupt si se termina cu extensia aerodinamica sculptata a podelei scurte a portbagajului. Si, datorita faptului ca montantul C arcuit se întinde mult spre zona podelei, dimensiunile portbagajului sunt mascate într-o maniera eleganta. Linia distinctiva care include mânerele portierelor devine mai accentuata spre partea din spate, creând un efect de „umar” atletic sub baza montantului C si podeaua spate.Partea din spate este reliefata de luneta înclinata abrupt, de spoilerul integrat în podea si de conturul extins al barei de protectie sculptate. Designul lampilor spate aminteste de celelalte variante ale modelului Astra, iar pliul discret care le uneste sporeste latimea si înlatura orice impresie de masivitate. De asemenea, lampile prezinta pe interior o forma de aripa, pentru functia lampilor de pozitie, care duce mai departe limbajul de design Opel. În bara de protectie exista mai multe elemente sculpturale, adâncitura pentru placuta de înmatriculare reflectând forma decupajului pentru capacul portbagajului. Toate aceste elemente se îmbina pentru a crea un design auto deosebit de armonios si echilibrat.Mark Adams,vice-presedinte al departamentului de design, sustine ca: „Gama de modele Astra implementeaza într-o maniera foarte dinamica limbajul nostru de design – maiestria sculpturala întâlneste precizia germana. Toate variantele de caroserie au propria personalitate. Noi consideram ca modelul Astra sedan cu patru usi pe care îl lansam acum este cel mai bine proportionat si cel mai elegant notchback disponibil în prezent în clasa compacta.” Clientii care vor sa confere autovehiculelor lor Astra sedan cu patru usi un aspect si mai atragator pot alege dintr-o gama larga de modele de jante cu dimensiuni de pâna la 19 inch. Standarde tehnologice de vârf si calitatile tipice ale modelului Astra în segmentul notchbackCu un design sportiv si elegant, calitatile specifice modelului Astra si o gama larga de tehnologii avansate – unele fiind unice, altele neobisnuite pentru acest segment – noul notchback compact cu patru usi al marcii Opel se adreseaza clientilor cu asteptari ridicate. Iluminarea frontala adaptiva (AFL+) cu faruri bi-xenon si o gama de functii de iluminare sofisticate, inclusiv distributia variabila a luminii, iluminarea în curbe, iluminarea în viraje si asistentul pentru faza lunga îmbunatatesc si mai mult siguranta activa. Sasiul adaptiv FlexRide regleaza automat amortizoarele la conditiile de trafic si îi ofera soferului posibilitatea de a alege între trei moduri diferite – modul Standard, modul Tour pentru o calatorie confortabila si modul Sport pentru reactii mai prompte. Scaunele deosebit de ergonomice si certificate de AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V”), care ofera o pozitie confortabila pentru spate, sunt disponibile pentru sofer si pasagerul din fata. Pe lânga acestea, exista si mai multe sisteme infotainment care ofera o calatorie mai relaxanta si mai sigura. Sistemul de navigatie superior Navi 900 include trasee pentru peste 30 de tari europene si un ghid de calatorie digital stocat pe un card SD.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *