Opel ADAM imbina moda si tehnologia la debutul pe piata italiana

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel ADAM imbina moda si tehnologia la debutul pe piata italiana

Opel ADAM imbina moda si tehnologia la debutul pe piata italianaOpel la editia a 37-a a Salonului Auto de la Bologna   – Opel este prezent în forta la Salonul Auto de la Bologna   – Primul model Opel care patrunde în segmentul A fashion   – Opel aduce stil salonului prin evenimentul „ADAM & Glamour”Bologna. Astazi, Opel a sarbatorit lansarea pe piata italiana a modelului ADAM în cadrul Salonului Auto de la Bologna (5-9 decembrie 2012), la standul dedicat acestui autovehicul de oras nou si elegant, campion în materie de personalizare. Standul ocupa o pozitie centrala reflectând importanta pietei italiene pentru noul autovehicul de oras elegant, de dimensiuni mici.Aspectul modern, îndraznet si colorat al modelului ADAM, împreuna cu potentialul sau de personalizare aproape nelimitat, asigura unicitatea fiecarui autovehicul ADAM. La salon sunt prezentate noua versiuni ADAM: fiecare dintre acestea este complet diferita de celelalte, datorita combinatiei unice între interior, elemente de decor si culori pentru caroserie. Acest fapt subliniaza înca o data potentialul de personalizare urias al modelului ADAM. ADAM combina designul modern si noul sistem infotainment IntelliLink de la Opel, ce îi permite posesorului sa integreze smartphone-ul în autovehicul, transformând modelul în cel mai bine conectat autovehicul de mici dimensiuni. Dimensiunile compacte fac modelul ADAM deosebit de atractiv pentru piata italiana, acesta fiind proiectat special pentru tineri sau pentru cei cu sufletul tânar.Prin lansarea ADAM în Italia, Opel îsi consolideaza portofoliul de produse prezente pe aceasta piata, dar satisface si cerintele clientilor italieni, ce cumpara din ce în ce mai frecvent modele din segmentele A si B. Pâna în prezent, oferta marcii Opel pentru segmentul A a fost modelul Agila – un autovehicul din categoria minifurgon, flexibil si functional, destinat unui stil de viata activ, specific orasului. Cu o lungime de 3,70 metri, modelul ADAM extinde aceasta gama printr-o solutie pozitionata în mijlocul segmentului, acoperind de asemenea piata italiana care urmeaza tendintele si care se afla în crestere.Designul inovator al modelului ADAM se îmbina cu calitatea premium si tehnologiile inovatoare, precum sistemul IntelliLink, asistentul la parcare de ultima generatie, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral cu alarma si servodirectia cu mod CITY actionat printr-o simpla apasare de buton. Conform expertilor, modernul segment A în care se pozitioneaza modelul ADAM va continua sa creasca în urmatorii câtiva ani. Din 2000, vânzarile de autovehicule elegante din segmentul A (cu o lungime de aproximativ 3,70 m) au crescut cu aproximativ 30% si cele de lux din segmentul B (cu o lungime de aproximativ 4,0 m) cu peste 110%. În 2011, aproape 630.000 de unitati din aceste modele la moda au fost înmatriculate în Europa, fata de 450.000 în 2008. Opel si-a propus sa cucereasca piata autovehiculelor de mici dimensiuni, aflata în crestere, cu ajutorul modelului ADAM. Cererea de autovehicule de dimensiuni mici este deosebit de mare în Italia. Din acest motiv este foarte probabil ca Italia sa devina piata principala pentru modelul ADAM.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *