Noul Polo trei usi

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Polo trei usi

 
 
 
Premiera mondiala a acestui bestseller la IAA:
Volkswagen completeaza gama Polo cu versiunea dinamica cu trei usi
Noua versiune de baza a modelului Polo va fi disponibila la un pret începând cu 12.150 euro (pentru Germania)
Versiunea cu trei usi va fi disponibila si ca model BlueMotion cu un consum de 3,3 litri
Bucuresti, 28 august 2009 – Bestseller cu o noua versiune de baza: în premiera mondiala, Volkswagen prezinta la Salonul International de Automobile de la Frankfurt (IAA, în perioada 17 – 27 septembrie) cel mai nou reprezentant al familiei Polo: o versiune agila cu trei usi. Prin intermediul portierelor mai lungi în comparatie cu versiunea cu cinci usi, cu noua banda de geamuri laterale, precum si montantii posterior cu un design dinamic, silueta se apropie de liniile unui coupé.
La lansarea pe piata din toamna, pentru versiunea de top cu trei usi, care se remarca prin siguranta deosebita, vor fi disponibile sase variante de motorizare (44 kW / 60 CP pâna la 77 kW / 105 CP) si trei variante de echipare (Trendline, Comfortline, Highline). Versiunea de baza a modelului este reprezentata de Polo 1.2 Trendline cu trei usi, care include ESP, disponibila la un pret de 12.150 euro1. În versiunea cu trei si cinci usi va fi disponibil si noul Polo BlueMotion, care va debuta de asemenea la Frankfurt în versiunea de serie. Consumul celui mai economic model din clasa sa la nivel mondial (55 kW / 75 CP) este de 3,3 litri motorina la 100 de kilometri (analog 87 g/km CO2). Astfel, gama Polo se afla într-un proces semnificativ de extindere. Obiectivul declarat: succese la nivelul atins de modelul Golf la clasa Polo.
Design cu proportii inconfundabile
Prin versiunea Polo cu trei usi, în gama de produse Volkswagen este preluat un nou model care reflecta integral noile linii fundamentale de design. Aceasta noua linie a fost creata de directorul de design al concernului, Walter de Silva. Elementul caracteristic este, printre altele, noul aspect specific al marcii, cu o orientare orizontala puternica a suprafetelor de baza si cu o claritate a formelor denumita de Walter de Silva ca „La Semplicità”. Designul de ansamblu este marcat de linii bine conturate, precise.
O prioritate speciala revine în acest context proportiilor autovehiculului. Walter de Silva: „Daca proportiile sunt corespunzatoare, designul pentru restul elementelor este relativ simplu. Iar noul Polo beneficiaza de proportii corespunzatoare.” În acest context se remarca garda redusa la sol a caroseriei, latimea mare în comparatie cu înaltimea, pasajele în relief ale rotilor si sectiunea laterala bine conturata. Un element caracteristic de stil la versiunea Polo cu trei usi este silueta. La fel ca la oricare model Volkswagen realizat sub conducerea lui de Silva, exista doar doua linii dominante: linia Tornado superioara si o linie suplimentara inferioara, cu rol de sprijin. Pe linia suverana Tornado dintre canturile superioare ale farurilor si stopurilor se sprijina plafonul. Din linia Tornado se dezvolta si sectiunea laterala puternica. Mai mult: linia superioara si cea inferioara permit o alternanta atractiva între lumini si umbre si asigura, în ciuda simplitatii, o modulatie foarte puternica a suprafetelor.
Versiunea cu trei usi a modelului Polo pare mai plana si mai aerodinamica. Motivele: prin montantul central aproape invizibil si montantul posterior mai îngust se obtine un aspect alungit al ferestrelor. Acest efect este sustinut de arcul de asemenea prelungit al benzii ferestrelor începând cu montantul central. Consecinta: un aspect de ansamblu cu un dinamism superior.
Dimensiunile caroseriilor versiunilor cu trei si cinci usi sunt identice, cu o lungime de 3.970 milimetri, o latime de 1.682 milimetri si o înaltime de 1.485 milimetri. Aceeasi situatie se remarca si în ceea ce priveste spatiul interior disponibil si volumul portbagajului (280 pâna la 952 litri).
Dotari de serie remarcabile
Chiar Polo Trendline – reprezentând versiunea de baza, este disponibila cu un pachet extins de siguranta si dotari de confort. În toate tarile mari din UE este disponibil în serie programul electronic de control al stabilitatii ESP. De asemenea, din categoria dotarilor de serie fac parte, printre altele, luminile de zi, servodirectia, geamurile fata actionate electric, închiderea centralizata, luminile pentru portbagaj, semnalul sonor de avertizare pentru luminile aprinse, scaunul soferului reglabil pe înaltime, oglinzile de machiaj si geamurile termoizolante.
Versiunea medie de echipare Comfortline (disponibila de la un pret de 14.150 euro1 si 51 kW / 70 CP) se remarca prin oglinzile exterioare si mânerele portierelor vopsite în culoarea caroseriei, farurile duble H7, insertiile cromate în grila radiatorului si jantele de 15 toli. La capitolul confortului, echiparea de serie este completata de dotari precum un sistem de climatizare, oglinzile exterioare reglabile electric si încalzite, un sistem Easy-Entry (versiunea în trei usi), scaunul pasagerului reglabil pe înaltime, sertare sub scaunele fata, cotiera fata, diferite insertii cu aspect de aluminiu, bancheta spate/spatar fractionala si rabatabil, platforma dubla de încarcare, genti de depozitare la nivelul spatarelor scaunelor fata si o telecomanda pentru închiderea centralizata.
O individualizare remarcabila este asigurata de versiunea exclusivista Polo Highline (disponibila de la 15.900 euro1 si 63 kW / 85 CP). La exterior iese în evidenta în raport cu versiunea de echipare Comfortline prin insertiile cromate suplimentare în suflanta inferioara, jantele din aliaj usor de 15 toli si proiectoarele de ceata. La interior, detalii precum volanul cu trei spite îmbracat în piele, scaunele fata încalzite, afisajul multifunctional si cel pentru presiunea pneurilor, scaunele sport reglabile pe înaltime, precum si frâna de mâna si maneta schimbatorului de viteze îmbracate în piele completeaza dotarile pentru versiunea Polo Highline.
Motoarele moderne sunt motoare fiabile
În prezent, pentru versiunea cu trei si cinci usi a modelului Polo sunt disponibile sase propulsoare: trei pe benzina si trei diesel. Motoarele pe benzina dezvolta o putere de 44 kW / 60 CP, 51 KW / 70 CP si 63 kW / 85 CP. Optional, Volkswagen ofera modelul Polo pentru prima data cu o cutie automata de viteze cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (DSG). Motorul pe benzina de 85 CP poate fi combinat optional cu DSG. Este pregatit deja pentru lansare al patrulea propulsor pe benzina, ca nou motor TSI pentru Polo, un motor turbo economic, dar sportiv cu injectie directa cu 77 kW / 105 CP. Si acesta va fi disponibil în versiunea cu DSG.
La capitolul motoarelor diesel, Volkswagen utilizeaza pentru versiunile cu trei si cinci usi ale modelului Polo exclusiv propulsoare TDI cu tehnologie Common-Rail cu filtru de particule de motorina. Acestea dezvolta 55 kW / 75 CP, 66 kW / 90 CP si 77 kW / 105 CP. Versiunea de 90 CP este disponibila cu DSG. Cel de-al patrulea propulsor TDI care va fi disponibil de la începutul anului 2010 va fi noul TDI de 1,2 litri pentru Polo BlueMotion (comenzile pot fi lansate înca din anul 2009).
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *