Noul Mercedes-Benz Atego

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Mercedes-Benz Atego

Noul Mercedes-Benz AtegoNoul standard de performanta în distributia pe distante scurte •    Noul model de motor, cu patru si sase cilindrii in linii, conform standardelor Euro VI •    Extinderea statutului de lider de piata, în segmentul GVWR de 6.5 t pâna la 16 t •    Eficientizarea consumului de combustibil, chiar si în categoria Euro VI •    Mercedes PowerShift 3 pentru toate clasele de performanta•    Stability Control Assist ca dotare standard•    Cabina noua în stilul Actros, Antos si Arocs Cel mai tânar membru al familiei de camioane Mercedes-Benz, noul Mercedes-Benz Atego cu Euro VI, intra în scena pentru a-si continua acensiunea ca lider de piata pe segmentul GVWR de distante scurte, de la 6,5 t la 16 t. Atego ocupa deja primul loc în topul calitatii, fiabilitatii, costurilor de reparatii si întretinere, precum si durabilitatii. Aceasta pozitie va fi consolidata datorita noului sistemului de conducere si a numeroaselor inovatii pentru sasiu si cabina.Atego va fi disponibil în sapte variante noi de motoare Euro VI, ce pot fi combinate cu o gama larga de transmisii manuale si automate. Astfel, Atego se adapteaza perfect cerintelor specifice ale diferitelor aplicatii pentru distributia pe distante scurte. Pentru a se conforma standardelor Euro VI, noul Atego este disponibil în patru variante de motorizare BlueTec 6 cu patru cilindri, preluate de la modelul de serie OM 934 cu o capacitate de 5,1 l. Motoarele cu patru valve, cu doua axe cu came si un control reglabil al valvelor, dezvolta o putere de la 115 kW (156 CP) la 170 kW (231 CP), în segmentul camioanelor destinate distributiei pe distante scurte. Ca optiuni de motorizare suplimentare pentru noul Atego Euro VI, exista trei motoare OM 936 nou proiectate, cu sase cilindri, ce dezvolta o putere de la 175 kW (238 CP) pâna la 220 kW (299 CP), cu o capacitate de 7,7 l. Cuplul motor Euro VI genereaza un consum cu pâna la 5% mai mic, în timp ce, în unele cazuri, beneficiaza de intervale de întretinere considerabil mai lungi, care sunt determinate folosind noul calculator dinamic de mentenanta. Aceste motoare se conformeaza noilor standarde de emisii, utilizând tehnologia Common Rail si refolosirea combustibilului nears, precum si cutia de evacuare cu sistem SCR integrat si filtru închis de particule. Noul Atego beneficiaza, de asemenea, de FleetBoard EcoSupport, concept deja cunoscut de la modelele de sarcina grea, pentru a spori si mai mult eficienta.Echipamente noi, de la transmisii pâna la sistemele de sigurantaPuterea noilor motoare este transmisa prin intermediul unei cutii automate, în sase sau opt trepte. Noua cutie Mercedes PowerShift 3 cu opt trepte ofera o îmbunatatire a performantei. Se poate opta si pentru o cutie manuala cu sistem asistat de schimbare a vitezelor, în sase si noua trepte. Designul sistemului de actionare al noului Atego include Stability Control Assist integrat – cunoscut sub numele de ESP pentru automobile – ca dotare standard. Noua frâna de motor în doua etape, combinata cu discuri de frâna pe toate axele, asigura un nivel ridicat de siguranta la volan. Noul Atego, în exclusivitate în categoria sa, este echipat din fabrica cu un dispozitiv de încetinire magnetic, asigurat împotriva uzurii, ce ofera un suport suplimentar sistemul de frânare. Noul Atego se integreaza perfect în seria de modele Actros, Antos si Arocs Prin introducerea noului Atego, un camion de sarcina usoara pentru distributia pe distante scurte în segmentul GVWR de 6,5 t pâna la 16 t, Mercedes-Benz completeaza noua sa generatie de camioane. Datorita designul inovator al cabinei, Atego se integreaza perfect în noua serie de modele Mercedes-Benz. Un nou design al barei din fata cu lampi încorporate, optional în versiune cu LED, reflecta individualitatea sa si apartenenta la familia de camione Mercedes-Benz.Noul Atego va fi lansat în premiera în aprilie 2013, în cadrul Commercial Vehicle Show din Birmingham si la Bauma Trade Fair în Munchen. Achizitionarea noului camion se poate face din data de 1 mai 2013.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *