Noul Citigo – O SKODA pentru traficul urban

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Citigo – O SKODA pentru traficul urban

Noul Citigo – O SKODA pentru traficul urban-    Cu cel de-al saptelea model din gama, ŠKODA intra în segmentul automobilelor mici-    Noul ŠKODA Citigo va fi lansat pe piata din Cehia la finalul anului 2011-    Lansarea pe pietele din Europa este programata pentru începutul verii anului 2012-    Dotari de siguranta de înalta clasa, design atractiv, motoare economice pe benzina –    ŠKODA Citigo reprezinta un pilon important în strategia de crestere a marciiMladá Boleslav, 28 septembrie 2011 – SKODA îsi continua ofensiva de produse introducând cel de-al saptelea model din gama. Prin intermediul modelului Citigo, care are o lungime de 3,56 m, producatorul din Mladá Boleslav intra în segmentul A00. Citigo va debuta anul acesta pe piata de provenienta, din Cehia. Alte piete europene vor urma la începutul verii lui 2012. Citigo ofera utilizarea la maximum a spatiului si locuri pentru patru pasageri. Citigo va fi lansat în versiunea de caroserie cu trei usi, iar versiunea cu cinci usi va fi disponibila din 2012. “Citigo reprezinta unul dintre pilonii strategiei noastre de dezvoltare. Acesta paveaza drumul pe care marca noastra va patrunde într-un segment foarte promitator,” declara Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Presedintele Consiliului de Administratie ŠKODA. “Noul produs corespunde în totalitate filosofiei corporate a marcii ŠKODA, exprimata prin sloganul “Simply Clever”. În ciuda dimensiunilor sale mici, acesta ofera un spatiu interior amplu, dar este si surprinzator de agil si atractiv în ceea ce priveste elementele de design si tehnologiile utilizate. Desi Citigo este un automobil de dimensiuni mici, este totusi unul tipic ŠKODA — si astfel se potriveste perfect cu planurile noastre.”Designerii au reusit sa ofere masinii o imagine originala, care spune, înca de la prima privire: aceasta este noua ŠKODA. Grila cu lamele, a radiatorului, încadrata de o rama cromata si de farurile cu forme precise, ofera masinii imaginea tipica a unui automobil ŠKODA. Designerii au facut o treaba fantastica si pentru restul caroseriei. Cu o lungime de 3,56 metri, o latime de 1,65 metri si o înaltime de 1,48 metri, Citigo este unul dintre cele mai mici autovehicule din segmentul sau. Volumul compartimentului pentru bagaje este de 251 de litri. Acesta poate fi extins la 951 de litri, prin plierea scaunelor din spate. Grupurile tinta sunt soferii tineri, familiile tinere si, de asemenea, asa-numitii “best agers”, care cauta o a doua sau chiar o a treia masina. Acestia sunt clienti care sunt foarte sensibili în privinta pretului si au o abordare rationala în ceea ce priveste automobilele, dar, pe de alta parte, au pretentii foarte mari în ceea ce priveste calitatea, caracterul practic, designul si siguranta. Odata cu Citigo, ŠKODA doreste sa câstige noi categorii de clienti, pentru care, pâna în prezent, nu a existat nicio oferta potrivita în segmentul masinilor mici. Prof. Vahland: “Putem observa ca cererea pentru automobile mici, cu un consum redus, la un pret favorabil si care au costuri de rulare rezonabile, este în crestere. Noul automobil mic de la ŠKODA reprezinta o reactie la aceasta tendinta. Patrundem pe un teren nou, iar Citigo va atrage multi clienti, mai ales pe pietele din Europa.”Citigo pune accent pe siguranta. Pentru prima data într-un autovehicul ŠKODA, designerii au utilizat un airbag lateral cap-torace, pentru a proteja atât capul soferului cât si pe cel al pasagerului din fata, iar împreuna cu alte elemente, acesta formeaza un pachet de siguranta exemplar pentru aceasta clasa. În plus, siguranta activa este semnificativ marita de noul sistem de asistenta la frânare “City Safe Drive”. Acest sistem este activat automat la viteze mai mici de 30 km/h, iar un senzor laser identifica pericolul unei coliziuni. Împreuna cu Volkswagen up!, Citigo este, în prezent, singura masina din segmentul automobilelor mici, care ofera un sistem de frânare automat în caz de urgenta.La lansarea modelului Citigo, vor fi disponibile doua motoare noi, pe benzina, cu trei cilindri, de 1,0 litri: ambele vor avea un volum de 1,0 litri, iar puterile pe care le furnizeaza sunt de 44 kW/60 CP si 55 kW/75 CP. În versiunea economica Green Tec, consumul mediu este de 4,2l/100km si respectiv 4,3l/100km. Emisiile sunt de 97g si 99g CO2/km. Consumul de carburant si emisiile sunt de 4,5l/100km si 105g CO2/ km pentru motorul de 44kW. Motorul de 55kW consuma 4,7l/100km si emite 108g de CO2 pe km.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *