Note maxime pentru Opel la testul ACE pentru sistemele cu utilizare intuitiva

img
Home / Stiri si noutati auto / Note maxime pentru Opel la testul ACE pentru sistemele cu utilizare intuitiva

Opel primeste note maxime la testul ACE pentru sistemele cu utilizare intuitivaSistemul Navi 900 Europe este apreciat de Auto Club Europa pentru riscul redus de distragere a atentiei în traficSistemul infotainment al modelului Opel Astra, „Navi 900 Europe”, prezinta un risc mult mai redus de distragere a atentiei în trafic decât doi dintre principalii sai rivali din segmentul autovehiculelor compacte, Ford Focus si VW Golf, conform unui nou studiu efectuat de revista „ACE Lenkrad” si Universitatea din Salzburg. Revista detinuta de Auto Club Europa si cercetatorii din cadrul universitatii au efectuat un sondaj în rândul a treizeci si sase de persoane. Modelul Opel Astra si sistemul sau infotainment au obtinut punctaj maxim pentru cel mai mic nivel de distragere a atentiei în trafic la testele HMI (Human-Machine-Interface – interfata om-masina).Modelul Astra a excelat la operatiunea de accesare a unui numar din agenda telefonica. Redam mai jos opinia oficiala mentionata în studiu: „Accesarea unui numar de telefon a fost efectuata într-un timp mult mai scurt decât la celelalte modele, au declarat participantii la sondaj. Cu o medie de 22 de secunde, utilizatorii Opel au avut nevoie de doar jumatate din timpul necesar celor ce au testat modelul VW Golf; acest timp a fost mult mai bun decât cel necesar persoanelor care au testat modelul de la VW pentru citirea afisajului.”Interfata de la Opel îmbina pozitia ideala cu configuratia logicaAfisajul Opel are o diagonala de 7” (17,8 cm), având cel mai mare ecran dintre cele trei autovehicule testate. Poate fi privit cu usurinta, aflându-se în câmpul vizual al soferului. Sistemele infotainment de la Opel sunt recunoscute la nivel international pentru configuratia logica a interfetelor acestora. Butoanele ce ofera acces imediat la radio, la CD player si la telefon sunt dispuse unul deasupra altuia, în partea stânga a soferului, functiile secundare aflându-se pe partea dreapta.De asemenea, participantii la testul HMI au fost monitorizati în timp ce introduceau o destinatie în sistemul de navigatie, selectau un numar de telefon si un post de radio, precum si atunci când utilizau atenuatorul difuzorului. Un cercetator se afla pe bancheta din spate, iar patru camere video echipate cu iluminare cu infrarosu amplasate pe panoul de instrumente au înregistrat directia privirii persoanei care testa sistemul infotainment în timp ce aceasta efectua manevrele.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *