Mercedes primeste trei premii in studiul Vehicle Ownership Satisfaction

img
Home / Stiri si noutati auto / Mercedes primeste trei premii in studiul Vehicle Ownership Satisfaction

Mercedes Benz primeste trei premii in urma studiului Vehicle Ownership SatisfactionMercedes-Benz primeste trei premii în urma studiului Vehicle Ownership Satisfaction, mai multe decât orice alt producator autoMunchen, 17 iunie 2011 – Mercedes Benz a primit trei premii în urma studiului german aplicat posesorilor germani de autovehicule cu o vechime de peste doi ani. Modelele Mercedes-Benz se numara printre cele mai apreciate automobile în rândul conducatorilor auto din Germania, fiind recunoscute pentru calitate, fiabilitate, performanta, cât si pentru calitatea serviciilor oferite de centrele autorizate pentru întretinere si reparatii.La nivelul segment, modelele Mercedes-Benz au primit trei premii pentru Clasa C (automobil compact); pentru Clasa E (automobil de lux) si pentru Clasa M (SUV), fiind singurul producator auto care a înregistrat reusite în trei categorii diferite de automobile. Clasa E se afla pe primul loc în topul satisfactiei clientilor în segmentul automobilelor de lux, urmat de Clasa S. Mercedes-Benz a obtinut locul întâi la categoria satisfactiei clientilor cu privire la serviciile oferite de centrele de service, detasându-se cu mult de alti producatori de autovehicule premium.Imaginea pozitiva a Mercedes-Benz este consolidata de argintul oferit Clasei E de catre redactorii-sefi ai revistei AUTO TEST. Rezultatele au la baza peste 500 de teste si verificari precedente achizitiei, precum si cei aproape doua milioane de kilometri parcursi, constituind un ghid bine fondat pentru cumparatori.Autovehiculele Mercedes-Benz se afla pe primul loc în rândul celor mai râvnite automobile premium, demonstrând de la sine fiabilitatea excelenta si gradul foarte mic de depreciere.De asemenea, Mercedes-Benz s-a clasat pe locul doi în ceea ce priveste gradul de satisfactie al posesorilor cu un punctaj de 839, remarcându-se în special prin atractivitatea modelelor si demonstrând înca o data cele mai avansate nivele de performanta, design, confort si functionalitate. Studiul se bazeaza pe mai mult de 17.000 de evaluari ale posesorilor si dealerilor asupra unui numar de 67 de aspecte specifice grupate în patru categorii de criterii de masurare a satisfactiei: atractivitatea autovehiculului (32%), care include performanta, designul, confortul si functiile; calitatea si fiabilitatea autovehiculului (26%); costurile de întretinere (22%), unde sunt incluse consumul, asigurarea si costurile de service/reparatie; si calitatea serviciilor oferite în centrele de service ale dealerilor (20%).Satisfactia generala a posesorilor de autovehicule din Germania a scazut la o medie de 807 (pe o scara de 1.000) în 2011, comparativ cu 813 în 2010. Numai factorul costurilor de întretinere a crescut fata de 2010 cu trei puncte. Declinul de noua puncte în ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea a fost determinat de o crestere notabila a problemelor raportate. „Declinul în cazul calitatii si fiabilitatii, combinat cu declinul atractivitatii autovehiculului, este un semnal important ca produsul este esential în satisfactia posesorului si va ramâne un diferentiator-cheie între brandurile de pe piata auto competitiva din Germania”, a declarat Brian Walters, director al European automotive operations la J.D. Power and Associates. „Chiar daca piata auto germana are o istorie de 125 de ani, posesorii de autovehicule din Germania înca au nevoie de nivele de performanta specifice si apreciaza brandurile care ofera acest lucru.”Studiul identifica cinci factori specifici care contribuie la sporirea gradului de satisfactie, denumiti indicatori-cheie de performanta (KPI) si arata ca doar trei din cei 12 producatori europeni inclusi în cercetare raspund consistent la cel putin patru dintre cei cinci KPI. Lipsa a trei sau a mai multor KPI are un impact negativ asupra satisfactiei generale si ratei de retentie. Printre brandurile premium, lipsa a mai mult de trei KPI rezulta într-un declin de 13% al vizitelor la acelasi dealer. Conform lui Walters, aplicarea consistenta a tuturor celor cinci KPI în fiecare vizita este esentiala pentru clienti si pentru asigurarea fidelitatii acestora fata de centrele autorizate de service. Printre câstigatori s-au numarat si Mazda, Fiat, Ford si Honda.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *