Mercedes Benz Vans continua sa se dezvolte

img
Home / Stiri si noutati auto / Mercedes Benz Vans continua sa se dezvolte

Mercedes Benz Vans continua sa se dezvolte   – Divizia îsi revine cu succes din criza, înregistrând vânzari, venituri si câstiguri semnificativ superioare în 2010; profitul din vânzari a ajuns la 5,8%   – Obiectivul strategic: „Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!”   – Exploatarea pe deplin a potentialului existent si asigurarea perspectivelor cu o crestere profitabila   – Investitii în produse si inovatii   – Cresterea cu doua cifre a vânzarilor în 2011   – Cresterea programata a vânzarilor la 325.000 de unitati în 2013Economia si-a revenit în toate pietele-cheie în anul 2010, conducând la o crestere a cererii de bunuri de consum si deci la o crestere a volumului de transport. În concordanta cu aceste evolutii, cererea de autovehicule comerciale usoare a recuperat, mai ales în regiunile cheie. Piata de autovehicule comerciale a crescut în Europa si America de Nord. În Europa, cererea de autovehicule comerciale usoare s-a majorat cu aproape 9%, iar în America de Nord cu aproape 20%. Cea mai accentuata dezvoltare s-a înregistrat în America Latina, unde vânzarile au crescut cu mai mult de 41%.Mercedes-Benz Vans a beneficiat foarte mult de aceasta evolutie, crescându-si vânzarile cu 35% la nivel mondial si ajungând la 224.200 de unitati. Cererea de autovehicule comerciale usoare Mercedes-Benz si Freightliner a cunoscut o crestere mai rapida decât pe pietele respective, în toate regiunile cheie. Divizia a anuntat venituri de 7.812 milioane de euro, mentinându-si cu succes pozitia de lider de piata pentru autovehicule comerciale în regiunile cheie. Profitul brut a înregistrat un total de 451 milioane de euro (2009: 26.000.000 de euro).Volker Mornhinweg, Mercedes-Benz Vans Manager, a vorbit astazi la Stuttgart despre dezvoltarea afacerilor Mercedes-Benz Vans si strategia de viitor a acesteia. „Mercedes-Benz Vans a operat extrem de bine în anul fiscal 2010, iar profitul sau din vânzari de 5,8% reprezinta un rezultat de referinta pentru segmentul autovehiculelor comerciale usoare „, a afirmat Mornhinweg. „Dorim sa constituim o zona de crestere la nivel mondial pentru Grupul Daimler, motiv pentru care urmarim în mod constant o strategie de crestere internationala, sub sloganul „Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!”Obiectiv strategic: „Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!” – extinderea din Europa în întreaga lumeMercedes Benz Vans intentioneaza sa se dezvolte pe baza rezultatelor bune ale anului precedent pentru a continua cresterea în 2011. Fundamentul acestui succes îl constituie concentrarea pe termen lung a diviziei, care se sprijina pe trei piloni: consolidarea pietelor traditionale si patrunderea pe piete noi si de perspectiva; furnizarea de produse atragatoare si asumarea pozitiei de lider tehnologic.În aprilie 2010, Daimler si Renault-Nissan au alcatuit o alianta strategica si au decis sa coopereze în segmentul de autovehicule comerciale usoare. Autovehiculele comerciale usoare de orascomplet noi ale celor doua companii completeaza gama de produse a Mercedes-Benz Vans în segmentul de autovehicule comerciale usoare mici. Primele autovehicule sunt programate pentru livrare chiar în anul 2012.În America de Nord, divizia s-a concentrat pe o strategie cu doua brand-uri, Mercedes-Benz si Freightliner. În acest scop, s-a creat si o noua organizatie de vânzari în SUA: Daimler Vans SUA, LLC. Numarul de reprezentante (aproximativ 180, în prezent) va continua sa se dezvolte în lunile si anii care vor urma.Mercedes-Benz Vans beneficiaza în mod traditional si de un solid punct de sprijin în America Latina, unde detine de decenii o pozitie foarte puternica pe piata. Pe termen mediu, productia uzinei din Buenos Aires, Argentina, urmeaza a creste cu o treime. În plus, în acest an uzina va demara si productia generatiei modelului european de Sprinter pentru serviciile de transport de pasageri.Exploatarea pe deplin a potentialului existent si asigurarea perspectivelor cu o crestere profitabila.Un element-cheie pentru cresterea în continuare implica patrunderea mai accentuata pe pietele în crestere si exploatarea lor superioara. În concordanta cu aceste obiective, strategia de crestere globala a diviziei pentru urmatorii câtiva ani, prin urmare, este intitulata „Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!”Pâna în prezent, Mercedes-Benz Vans este singurul producator de autovehicule comerciale usoare din China. În 2010, întreprinderea mixta Fujian Daimler Automotive din Fuzhou, China a produs circa 11.000 de autovehicule comerciale usoare din modelele Vito si Viano. Se intentioneaza ca, în acest an, productia de autovehicule comerciale usoare sa creasca la 19.000 de unitati. Pentru satisfacerea cererii crescute de servicii de transport de înalta calitate, începând cu cel de al treilea trimestru al anului 2011, uzina de la Fuzhou va produce si un Sprinter pentru transport de pasageri. Pe termen mediu, divizia îsi va extinde considerabil reteaua de reprezentante din China, care cuprinde în prezent aproximativ 35 de parteneri de vânzari.În decembrie 2010, Mercedes-Benz a facut primul pas în strategia de patrundere pe piata rusa de autovehicule comerciale usoare, prin semnarea de catre Daimler a unui memorandum de întelegere cu producatorul rus de autovehicule GAZ, în vederea fabricarii la comanda de catre acesta din urma de autovehicule comerciale usoare Mercedes-Benz. „Anterior, nu aveam decât o prezenta minora în Rusia prin exportul unui numar relativ mic de autovehicule”, a declarat Mornhinweg. „Dorim sa schimbam acest lucru. Capacitatea mare de transport a modelului Sprinter si constructia sa solida îl fac autovehiculul potrivit pentru infrastructura ruseasca.”Investitii în produse si inovatiiMercedes-Benz Vans investeste constant în produse si tehnologii si, prin urmare, dispune de o gama de produse foarte noi. Anul trecut, compania a lansat pe piata noile modele Viano si Vito. În patru ani, divizia a cheltuit mai mult de 250 milioane de euro pentru consolidarea acestor doua serii de productie.Noul Viano Avantgarde Edition 125 entuziasmeaza clientii de la începutul lunii aprilie 2011. Acesta a fost special creat pentru aniversarea a 125 de ani de la crearea automobilului.Toate autovehiculele comerciale usoare Mercedes-Benz sunt echipate cu tehnologia BlueEFFICIENCY, care raspunde celor mai înalte standarde de eficienta, economie, si respectare a mediului. Un alt autovehicul, Vito E-CELL, este primul autovehicul comercial usor electric de serie de pe piata, ceea ce îl face exponentul principal al conceptului de „mobilitate verde.” Începând cu acest an, se va livra catre clienti un numar total de 2.000 de unitati din aceste autovehicule.Cresterea cu doua cifre a vânzarilor în 2011″Mercedes-Benz face reale progrese în afacerile sale cu autovehicule comerciale usoare”, a declarat Mornhinweg. „Produsele noastre de referinta si propria strategie ne confera statutul de zona de crestere pentru Daimler.”Referindu-se la obiectivul pe termen scurt al diviziei pentru anul 2011, Mornhinweg a declarat: „Ne dorim ca anul acesta vânzarile la nivel mondial de autovehicule comerciale usoare Mercedes-Benz sa se majoreze cu doua cifre. Bazele unei asemenea cresteri exista deja: produsele noastre exceptionale si strategia corecta. Divizia intentioneaza sa-si sporeasca vânzarile la 325.000 de unitati în 2013. „

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *