Mercedes Benz Sprinter 313 CDI castiga concursul Arctic Van Test 2012

img
Home / Stiri si noutati auto / Mercedes Benz Sprinter 313 CDI castiga concursul Arctic Van Test 2012

Mercedes Benz Sprinter 313 CDI castiga concursul Arctic Van Test 2012•    Juriul format din experti independenti a testat autovehiculul comercial usor în Finlanda•    Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI a ocupat primul loc•    Autovehiculele comerciale usoare Mercedes-Benz au iesit victorioase înca o data Stuttgart/Finlanda – Chiar si pe zapada si la cele mai scazute temperaturi, Mercedes-Benz Sprinter si-a demonstrat din nou performantele depasindu-si competitorii. Ca si în anii precedenti, opt editori au acceptat invitatia revistei finlandeze „Auto, tehnologie si transport” de a supune autovehiculele comerciale usoare la teste riguroase. În competitie au fost înregistrate autovehicule din segmentul de autovehicule comerciale usoare cu o masa maxima autorizata de pâna la 3,5 tone.Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI a ocupat primul locDiversele criterii pe baza carora s-a jurizat sunt încadrate în categorii standard, precum manevrabilitate, consumul de combustibil, capacitatea de încarcare si performantele la condus, precum si comportamentul la pornire, încalzirea si degivrarea oglinzilor si geamurilor. În plus, economia autovehiculelor comerciale usoare a fost evaluata luând în considerare costurile de achizitie si eficienta de consum.La finalul competitiei, Mercedes-Benz Sprinter a primit cele mai multe puncte si a ocupat primul loc. Sprinter-ul testat a fost dotat cu un echipament complet. Juriul a apreciat sistemul de propulsie, ergonomia scaunului soferului, precum si reteaua extinsa de servicii. La evaluarea individuala, autovehiculul a ocupat primul loc pentru 29 din cele 45 de criterii. Sprinter-ul 313 CDI testat este echipat cu cea mai noua generatie a sistemului ADAPTIVE ESP®, doua noi functii ale acestuia fiind incluse standard înca de la începutul anului. Noile echipamente ale modelului de ESP includ:
Brake Disk Wipe: În conditii de ploaie si pe suprafete umede, sistemul genereaza periodic o presiune scazuta a frânei, care serveste la curatarea peliculei de apa de pe discul de frâna. În consecinta, daca soferul trebuie sa frâneze, capacitatea maxima de frânare este asigurata înca de la început. Electronic Brake Prefill: Daca soferul ridica brusc piciorul de pe acceleratie, acest lucru este interpretat drept prima miscare catre manevra de frânare. Sistemul reactioneaza printr-o presare usoara a placutelor de frâne, iar distanta dintre cele doua suprafete de frecare este redusa la zero atunci când soferul actioneaza frâna. Astfel, acest sistem ofera un timp mai mic de reactie.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *