FIA alege Goodyear ca partener pentru cursele europene de camioane
FIA alege Goodyear ca partener pentru cursele europene de camioaneGoodyear, furnizor exclusiv de anvelope pentru Campionatul European de Camioane pentru urmatorii trei ani Goodyear a fost aleasa de Federatia Internationala de Automobilism (FIA) ca partener exclusiv de anvelope pentru Campionatul European de Camioane FIA pentru urmatorii trei ani. Parteneriatul extinde implicarea pe care Goodyear a avut-o pâna acum în aceasta competitie pentru care produce si dezvolta anvelope de camion înca din 2004. Pe baza performantei uluitoare si dovedite a anvelopelor sale de camion pentru curse, Goodyear a fost aleasa de FIA pentru a fi furnizor exclusiv de anvelope pentru Campionatul European de Camioane. Reînnoirea acestui parteneriat pentru urmatorii trei ani înseamna ca Goodyear este partener si pentru ETRA Promotion GmbH (ETRA) – noul promoter al acestei competitii. ETRA are planuri ambitioase pentru a îmbunatati si spori imaginea si perceptia publicului asupra acestui campionat ca si pentru a creste numarul de participanti la start si media de expunere primita. Aceasta noua întelegere facuta pentru Campionatul European de Camioane este o platforma pentru Goodyear pentru a demonstra lidership-ul sau inovativ în materie de anvelope de camion, precum si pentru testarea noilor tehnologii pentru dezvoltarea anvelopelor de camion pe pista de curse în conditiile provocatoare si competitive de aici.“Suntem încântati sa fim alesi de FIA ca partener exclusiv de anvelope pentru cursele de camion pe care le organizeaza ETRA în urmatorii trei ani. În 2016, vom aniversa 12 ani de când suntem furnizori de anvelope special dezvoltate pentru cursele din Campionatul European de Camioane. Acest parteneriat ne permite sa demonstram înaltul nivel de performanta al produselor noastre si de a testa noile tehnologii de care beneficiaza în cele din urma anvelopele noastre standard de camion. În plus, aceasta ne deschide noi oportunitati pentru o si mai mare implicare în Campionatul European de Camioane si sa dezvoltam pe mai departe profilul marcii noastre, al anvelopelor si serviciilor pe care le oferim”, a spus Benjamin Willot, Director Marketing Anvelope Comerciale la Goodyear Europa, Orientul Mijlociu si Africa.Pentru urmatorii trei ani, Goodyear va furniza anvelope special dezvoltate pentru cursele de camioane cu dimensiunea 315/70R22.5 pentru toate echipele înscrise în concurs. Aceste anvelope de camion de curse sunt construite folosind o carcasa similara cu cea a anvelopelor standard de la Goodyear. Pentru a spori performanta si în principal pentru a reduce riscul de supraîncalzire si de crestere a rigiditatii laterale, carcasa este modificata în privinta câtorva aspecte, dar banda de rulare este cea care joaca un rol vital, atingând temperaturi foarte ridicate pe masura ce camionul se lupta sa obtina aderenta optima în cursa. Anvelopa de camion de cursa Goodyear prezinta un design special al benzii de rulare. Acesta banda furnizeaza o aderenta excelenta atât în conditii de pista umeda cât si uscata. În combinatie cu un design asimetric al umerilor si al canelurilor circumferentiale, compusul benzii de rulare al anvelopei de camion de curse de la Goodyear ofera o performanta consistenta pe toata durata anului pentru toti pilotii si pe toate pistele din campionat.Toate anvelopele de camion de curse de la Goodyear sunt dotate cu sistem RFID (Radio Frequency Identity), ceea ce da fiecarei anvelope o identitate unica care este folosita de catre oficialii cursei de la FIA. Aceasta tehnologie ‘chip in tire’, presupune plasarea unui microchip în anvelopa în timpul constructiei acesteia. Chip-ul contine informatii legate de anvelope, incluzând un cod unic de identificare ce permite reprezentantilor FIA sa monitorizeze fiecare anvelopa pentru a se asigura ca toate echipele din cursa respecta aceleasi reglementari privind numarul si utilizarea anvelopelor de curse. Calendarul provizoriu al Campionatului European de Camioane FIA 2016:• 30 aprilie/1 mai – Red Bull Ring/Spielberg – Austria• 28/29 mai – Misano – Italia• 11/12 iunie – Nogaro – Franta • 2/3 iulie – Nürburgring – Germania• 27/28 august – Hungaroring – Ungaria• 3/4 septembrie – Most – Republica Ceha• 17/18 septembrie – Zolder – Belgia• 1/2 octombrie – Jarama – Spania• 8/9 octombrie – Le Mans – Franta