Doua premiere mondiale Opel la Salonul Auto de la Geneva 2012
Doua premiere mondiale Opel la Salonul Auto de la Geneva 2012 – SUV-ul subcompact Mokka si Astra OPC vor debuta la Geneva – Opel dezvaluie “RAD e” – prima bicicleta electrica construita conform principiilor auto – Ampera, între finalistele la titlul “Car of the Year 2012” – Conferinta de presa Opel pe 6 martie, ora 11:30 în Hala 2Rüsselsheim. Opel va prezenta doua premiere mondiale la aceasta editie a Salonului Auto de la Geneva (6-18 martie 2012): noul SUV subcompact Mokka si noul Astra OPC. Perfect aliniat motto-ului din acest an al salonului “Driving into the future”, Opel este primul producator german care intra, prin noul Mokka, pe segmentul SUV-B, aflat în crestere rapida.Participantii la conferinta de presa a Opel de la Geneva Palexpo pe 6 martie, ora 11:30, în Hala 2 vor putea vedea nu doar modul în care Opel îsi extinde gama de produse cu noul Mokka si noul Astra OPC, dar si cum aduce mai multa emotie brandului si clientilor. Noul 206 kW / 280 cp Astra OPC sport coupé compact este cel mai puternic Astra construit si ofera clientilor o experienta sportiva de condus, ca si foarte multa emotie. Si exista chiar mai multe motive pentru Opel de a celebra, pe lânga anul aniversar 150: revolutionarul model electric Ampera cu autonomie extinsa este printre finalistele titlului “Car of the Year”, iar marca va dezvalui bicicleta electrica “RAD e”. Opel îsi subliniaza rolul de lider în tehnologie cu noul sistem exclusivist cu cu doua turbocompresoare secventiale pentru motorul diesel 2.0 BiTurbo CDTI al Insignia.Premiera mondiala: dimensiuni compacte, atitudinie impunatoare – noul MokkaÎn ciuda dimensiunii sale de 4,28 metri, Mokka gazduieste cu generozitate cinci persoane într-o pozitie de sedere ridicata. Modelul îndeplineste promisiunea Opel de a combina designul atractiv cu tehnologia inovatoare si functionalitati upmarket, facându-le accesible unui segment mai larg de clienti. O experienta dinamica de condus este oferita de trei motoare eficiente, incluzând versiunile 1.6 litri 85 kW/115 cp si 103 kW/140 cp 1.4 l Turbo si 1.7 CDTI cu 93 kW/130 cp. Siguranta este crescuta cu noi tehnologii aduse în segment, precum sistemele de asistenta a soferului bazate pe sistemul de camera frontala Opel Eye, ca si pe camera din spate.Atât tractiune fata cât si integrala sunt disponibile pe noul Opel Mokka. Sistemul de tractiune integrala asigura un nivel ridicat de stabilitate si siguranta, extinzând capacitatile Mokka si la terenuri mai dificile. Când manevrabilitatea si tractiunea sunt supuse testarii, sistemul transfera automat putere catre rotile din spate. Elemente standard ce cresc experienta de condus disponibile pe toate versiunile Mokka includ Sistemul Electronic al Stabilitatii (ESC), Controlul Tractiunii (TC) ca si Asistarea la pornire din rampa (HSA) si sistemul de control la deplasarea în panta (HDC) – ce îmbunatatesc confortul la condus si cresc siguranta pe teren înclinat.Echipat cu toate aceste functii, modelul Mokka a fost proiectat pentru persoane cu un stil de viata activ si rafinat. Acest aspect se reflecta si în denumirea sa, care a avut ca sursa de inspiratie boabele de cafea rotunde si mici din soiul renumit de cafele Coffea Arabica. Bauturile din extract de boabe de cafea Mocca sunt sofisticate si rafinate, de calitate superioara si pline de energie. La fel ca acestea, modelul Opel Mokka este compact, având în acelasi timp o atitudine impunatoare.Premiera mondiala: noul Astra OPC – cel mai puternic Astra din toate timpurileCu noul Astra OPC, versiunea high-performance a Astra GTC are premiera mondiala la Geneva. Motorul modelului OPC 206 kW/280 cp 2.0 litri este capabil de cuplu de 400 Nm si o viteza maxima de 250 km/h. Este prima oara când un Astra atinge o astfel de viteza. Suspensia fata avansata HiPerStrut de pe Astra OPC este una dintre marile noutati, permitând masinii sa livreze putere fara compromis. În combinatie cu sasiul FlexRide, cu tipurile prestabilite de condus “Sport” si “OPC”, Astra OPC ofera manevrabilitate de vârf.Astra OPC vine de asemenea cu scaune tip scoica foarte performante realizate cu tehnologie de vârf. Ambele scaune de fata cresc experienta dinamica si sportiva la condus prin introducerea unui material de ultima ora foarte usor, o pozitie de condus mai joasa si suport lateral crescut. Comparativ cu greutatea unui scaun conventional, acestea sunt cu 45% mai usoare. Niciun alt producator auto nu a folosit într-o masina de productie un material compozit, turnat prin injectie. Noul scaun se lauda cu pâna la 18 setari diferite. Tehnologia OPC, dezvoltata exclusiv de Opel trebuie sa treaca un test de anduranta de 10.000 de kilometri pe faimoasa pista de curse Nürburgring din Germania. 10.000 de kilometri în conditiile dure ale buclei de nord sunt echivalentul a 180.000 kilometri în conditii normale.În acest an, Opel are si mai multe motive sa fie entuziasmat de Salonul Auto de la Geneva. Nu este doar aniversarea de 150 ani a Opel, dar Ampera, una dintre cele mai recente dintre inovatiile Opel, este printre finalistele prestigiosului titlu “Car of the Year 2012”. Pe 5 martie, câstigatorul va fi anuntat din lista de sapte finaliste la salonul de la Geneva, devenind astfel prima stire a evenimentului.Opel e-bike “RAD e” ofera o viziune asupra viitoruluiOpel va prezenta la Geneva studiul de design “RAD e” – o bicicleta electrica futurista ce complimenteaza strategia de e-mobilitate a brandului si ofera un concept de mobilitate individuala si urbana cu adevarat integrata. RAD e – o bicicleta electrica ce a fost construita dupa principii din lumea auto – include limbajul de design tipic Opel, precum forma de bumerang asociata cu Ampera si concept car-ul RAK e. Tehnologia sa cu un motor de 250 wati ofera suport motorizat la pedalare si atinge o autonomie sustinuta electric între 60 si 145 de kilometri. În acest sens, RAD e raspunde nevoilor de mobilitate ale clientilor atunci când utilizarea masinii este grea sau nu este posibila. RAD e este dezvaluit într-un moment când se asteapta ca bicicletele electrice sa joace un rol cheie în viitorul transportului urban integrat. RAD e este de asemenea un memento cu stil a perioadei initiale de industrializare a Opel, cea a productiei de biciclete. În contextul anului aniversar, designerii au dezvoltat un studiu relevant din punct de vedere istoric, dar care ofera în acelasi timp o viziune asupra viitorului.Noul 2.0 BiTurbo CDTI în vârful ofertei Insignia dieselVizitatorii Salonului auto de la Geneva vor putea afla mai multe despre noul propulsor dinamic si foarte eficient al Opel, 2.0 BiTurbo CDTI diesel ce debuteaza pe vârful de lance Insignia. Insignia 2.0 BiTurbo CDTI livreaza 143 kW/195 cp si cuplu de 400 Nm; consumul de combustibil începe de la 4,9 litri pentru 100 kilometri (129 g/km CO2). Este astfel unul dintre cele mai eficiente modele din clasa medie, având în vedere consumul de combustibil. În inima motorului se afla un sistemul cu doua turbocompresoare secventiale si doua stadii de supraalimentare. Pâna în prezent, aceasta tehnologie se regasea exclusiv la câteva marci mai scumpe. Este pentru prima oara când un automobil pentru pasageri este echipat cu un astfel de sistem. Cumparatorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tractiunea pe puntea fata sau tractiunea integrala (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil în toate variantele de caroserie. Sasiul SuperSport disponibil optional reprezinta o alta inovatie semnificativa destinata tuturor variantelor Insignia cu tractiune integrala. Aceasta tehnologie, destinata initial celei mai performante variante sport, modelul OPC (Opel Performance Center), este acum disponibila pentru un numar mai mare de clienti.