BMW Team RLL a sarbatorit inca o clasare pe podium in American Le Mans Series

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW Team RLL a sarbatorit inca o clasare pe podium in American Le Mans Series

BMW Team RLL a sarbatorit inca o clasare pe podium in American Le Mans SeriesMünchen, 7 august 2011. BMW Team RLL a sarbatorit înca o clasare pe podium în American Le Mans Series (ALMS). Echipa a încheiat pe locurile al treilea, respectiv al patrulea în categoria GT a etapei „Mid-Ohio Sports Car Challenge” (SUA). O ploaie torentiala a oprit cursa cu 13 minute înainte de expirarea timpului de doua ore si 45 de minute, moment în care Dirk Werner (Germania) si Bill Auberlen (SUA) se aflau pe pozitia a treia, cu modelul BMW M3 GT #55. Coechipierii lor, Dirk Müller (Germania) si Joey Hand (SUA), si-au clasat masina BMW M3 GT #56 pe locul al patrulea pentru a doua etapa la rând. Rezultatul pastreaza BMW în fruntea clasamentului constructorilor din categoria GT, BMW Team RLL este lider în topul echipelor, iar Müller si Hand sunt primii în ierarhia pilotilor.Echipa a ales ca Müller sa ia startul cu M3 GT #56, dupa ce Hand fusese cel care a obtinut pole position, si germanul era liderul categorie GT la finalul primului tur. Werner a fost primul în cockpitul BMW M3 GT #55, plecat de pe locul al doilea, dar a fost încetinit de o masina din clasa LMPC car la intrarea în primul viraj si a retrogradat pe pozitia a cincea a clasei. În turul al doilea, Müller a coborât doua locuri în clasament, dar cele doua modele BMW oficiale au recuperat rapid si s-au mentinut pe locurile al treilea, respectiv al cincilea pe masura ce cursa s-a dezvoltat. Müller a urcat pe locul secund, dupa care ambii piloti au efectuat un pit stop, în regim de cursa, în turul 40.Auberlen l-a înlocuit pe Werner în masina M3 GT cu numarul 55 si a reusit sa-l devanseze pe Müller, ramas în cockpitul #56, în timpul intrarii la standuri. Din nefericire, cei doi s-au acrosat câteva tururi mai târziu, iar Auberlen a efectuat o pirueta pe circuit. Müller a continuat pe locul al treilea, cu Auberlen în urma lui. Dupa începerea unei ploi usoare, Müller a efectuat un alt pit stop pe steag verde, imediat dupa expirarea unei ore si jumatate (turul 64), pentru ca Hand sa preia masina. Cu pneuri Dunlop pregatite în cazul în care ploaia se intensifica, echipa a ales sa echipeze modelul BMW M3 GT #56 al lui Hand tot cu cauciucuri slick.Ploaia a început 22 de minute mai târziu, iar Hand a intrat la boxe pentru pneuri de ploaie în turul 76, operatiune pe care Auberlen avea sa o efectueze în turul urmator. Pentru a doua oara în aceasta cursa, steagurile galbene au fost fluturate de comisari chiar înainte de terminarea celei de-a doua ore, ceea ce a încetinit plutonul – Auberlen era al saselea, iar Hand al optulea. Când s-a aratat steagul verde pentru reluarea cursei, Hand a avut un incident cu un model Ferrari, ceea ce a adus a treia neutralizare. Hand a reusit sa continue întrecerea, dar ploaia s-a intensificat, iar conditiile de pe pista au devenit înfioratoare.Auberlen si Hand au urcat în clasament pe fondul iesiri din cursa a altor competitori, astfel ca au ajuns pe locurile al treilea, respectiv al patrulea înainte de a patra neutralizare. A urmat steagul rosu care a adus toate masinile la standuri si a pus punct cursei. Etapa a sasea din American Le Mans Series va avea loc pe „Road America”, în Elkhart Lake (statul Wisconsin), sâmbata, 20 august.Bobby Rahal (Team Principal): „A fost o zi grea pentru noi. Am avut un prim pit stop nereusit cu BMW M3 GT #56 si a trebuit sa facem o alegere, în privinta strategiei, care ar fi functionat daca nu ploua. Locurile al treilea si al patrulea nu sunt rele pâna la urma, dar mereu ne dorim sa încheiem pe primele doua pozitii”.Bill Auberlen (pilot BMW M3 GT #55): „Ca mediu de cursa, acest circuit este dificil asa cum este pretutindeni în lume. Am venit aici si ne-am chinuit. Iar acest lucru este valabil pentru echipa. Nu am cedat în nici un moment, pentru ca echipa are mereu o atitudine pozitiva. Stiu mereu cum sa te impulsioneze si fac acest lucru prin a-ti oferi o masina mai buna de la o sesiune la alta, asa ca am fost pe primele doua locuri pe grila. Apoi urmeaza aceste curse nebune si ei te readuc iarasi în carti. Oamenii de la BMW Team RLL sunt o sursa de inspiratie, acesta este motivul pentru care echipa este atât de valoroasa, în combinatie cu BMW si Dunlop. Poate fi cel mai dur circuit din lume, dar echipa face o treaba extraordinara si te ajuta sa închei pe podium. Acum am obtinut locul al treilea si mergem pe circuitul nostru norocos, Elkart Lake, de unde speram sa luam mai multe puncte”.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *