Automobile Bavaria redeschide oficial centrul BMW Otopeni

img
Home / Stiri si noutati auto / Automobile Bavaria redeschide oficial centrul BMW Otopeni

Automobile Bavaria redeschide oficial centrul BMW OtopeniPrimul sediu BMW construit în România, modernizat integralSaptamâna trecuta, a fost redeschis oficial si centrul din Constanta Modernizarea celor doi dealeri a necesitat investitii de 5 mil. euroBucuresti: Primul centru BMW construit în România, Automobile Bavaria Otopeni, a fost inaugurat oficial la finalul saptamânii trecute, în urma unei investitii de 2,5 milioane de euro.”Am construit locatia din Otopeni în 1997 si a fost practic primul sediu BMW construit în România,” îsi aminteste Michael Schmidt, cel care în urma cu 18 ani a fondat Automobile Bavaria Group, entitate care a devenit între timp cel mai mare dealer BMW din Europa Centrala si de Est. ”Noi functionam aici, în România, din 1994, dar pâna atunci operatiunile s-au derulat numai în centre închiriate. Sediul din Otopeni a fost primul pe care l-am construit special pentru acest business,” a explicat Schmidt.Anul trecut, timp de sase luni, din iunie si pâna la sfârsitul lunii noiembrie, showroom-ul a fost complet renovat si modernizat. „De la finalul anului trecut, functionam la parametrii normali pe partea de vânzari si service, iar acum am programat deschiderea oficiala tocmai pentru a profita de prezentarea celor mai noi modele BMW,” a declarat Ioana Voiculescu , directorul sucursalei Automobile Bavaria din Otopeni.Centrul din Otopeni, situat pe Soseaua de Centura – Horia, Closca si Crisan nr. 17, are o suprafata totala de peste 2.200 metri patrati. Suprafata dedicata showroom-ului în care sunt expuse autoturismele BMW este de aproximativ 600 de metri patrati. În ceea ce priveste partea de service, operatiunile de mecanica au alocata o suprafata de 600 de metri patrati, iar cele de tinichigerie – vopsitorie cumuleaza alti 1.000 de metri patrati. În urma acestor modificari, dealerul Automobile Bavaria din Otopeni devine cel mai important centru pe partea de tinichigerie si vopsitorie la nivelul întregii retele nationale.”Modernizarea centrului din Otopeni a fost necesara pentru a corespunde cât mai bine atât nevoilor clientilor, cât si pentru a acoperi nevoile de dezvoltare ale grupului. În acest sens, la Otopeni am realizat cel mai modern c punct de tinichigerie-vopsitorie din grup”, a declarat Werner Schmidt, Director executiv adjunct si responsabil de segmentul de after-sales în cadrul Automobile Bavaria Group.Investitia în centrul BMW din Otopeni a fost realizata concomitent cu cea pentru punctul de lucru din Constanta. „Am început modernizarile în acelasi timp în aceste doua centre pentru a le aduce la cele mai înalte standarde si acum le-am inaugurat oficial. Aveam planificate ambele investitii înca din 2008, dar am amânat începerea lor din cauza crizei. Anul trecut, piata premium a dat primele semne de revenire si am decis ca era timpul sa finalizam aceste proiecte,” a spus Michael Schmidt, explicând de ce a ales sa realizeze investitii de 5 milioane de euro în doua centre auto într-o perioada dificila pentru piata auto generala.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *