SKODA – cel mai bun prim trimestru din istoria companiei

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA – cel mai bun prim trimestru din istoria companiei

SKODA – cel mai bun prim trimestru si cea mai buna luna martie din istoria companiei cehe-    Trimestru record: ŠKODA livreaza clientilor sai 247.200 de automobile în primele trei luni (ianuarie – martie 2013: 220.400; o crestere de 12,1%)-    Martie record: 96.100 de unitati livrate, crestere de 14,6%-    Crestere cu noile modele; în Europa, ŠKODA a avut o crestere de 17% în primul trimestru-    În luna martie, vânzarile modelului ŠKODA Octavia pe piata din Europa de Vest au înregistrat o crestere de 49,4%-    Cea mai ampla ofensiva a modelelor din istoria ŠKODA continua si în 2014-În primul trimestru din 2014, ŠKODA AUTO a vândut mai multe automobile decât a vândut vreodata în primele trei luni ale unui an. În perioada ianuarie – martie, marca a livrat 247.200 de automobile catre clientii sai, ceea ce reprezinta o crestere cu 12,1% fata de perioada similara a anului trecut. În luna martie, livrarile au crescut cu 14,6% în comparatie cu aceeasi luna din anul trecut, ajungând la 96.100 de automobile (martie 2013: 83.800). Aceasta a fost cea mai buna luna martie din întreaga istorie a companiei. Vânzarile din Europa de Vest pentru noua ŠKODA Octavia au crescut cu 49% în luna martie si în Europa Centrala cu 47%.“ŠKODA a continuat într-o maniera impresionanta pe traiectoria sa ascendenta, înregistrând în primul trimestru o crestere cu doua cifre” declara Werner Eichhorn, Membru al Consiliului de Administratie ŠKODA, responsabil pentru Vânzari si Marketing. “Cel mai bun prim trimestru si cea mai buna luna martie din istoria noastra au fost rezultatul unei game de produse extraordinare si al unor eforturi extraordinare depuse de echipa noastra. Toate modelele din gama s-au dovedit a fi de un succes extraordinar pe pietele internationale. Noua Octavia, în particular, a avut un succes extraordinar din acest punct de vedere. Vom mentine un ritm ridicat si în 2014 si vom urma cu hotarâre cea mai ampla ofensiva a modelelor, din istoria ŠKODA.” Noua ŠKODA Octavia va dispune pentru prima data de o versiune CNG –Octavia G-TEC – care va fi lansata pe pietele din Europa în luna iunie, iar noua ŠKODA Octavia Scout va fi lansata la scurt timp dupa aceasta, în luna august. Vor fi introduse pe piata, de asemenea, si trei noi editii speciale Monte Carlo, ale modelelor ŠKODA Yeti, ŠKODA Rapid Spaceback si ŠKODA Citigo. Noua ŠKODA Octavia si ŠKODA Rapid Spaceback vor fi lansate în vara si pe cea mai mare piata individuala a marcii ŠKODA, în China. De asemenea, ŠKODA Rapid va fi lansata luna aceasta si în Rusia. Spectaculosul studiu de design ‘ŠKODA VisionC’, care a fost prezentat cu câteva saptamâni în urma la Salonul Auto de la Geneva, a oferit o avanpremiera a viitorului limbaj de design al marcii ŠKODA.ŠKODA a înregistrat o crestere semnificativa în Europa de Vest pe parcursul primului trimestru si în luna martie. Livrarile catre clienti au crescut cu 18,7%, ajungând la 45.500 de automobile în luna martie, (martie 2013: 38.300). În perioada ianuarie – martie, marca a crescut cu 15,6%, ajungând la 104.400 de unitati (primul trimestru din 2013: 90.400). Aceasta a fost prima data când 100.000 de automobile ŠKODA au fost livrate, în primul trimestru, în Europa de Vest. Cota totala de piata a marcii ŠKODA a crescut cu 3,3%. În luna martie, ŠKODA si-a consolidat pozitia de cea mai mare marca de import în Germania, cu o crestere de 10,8%, ajungând la 14.500 de automobile livrate (martie 2013: 13.100). Pâna la finalul lunii martie, cota de piata a marcii a crescut în Germania cu 4,9%. ŠKODA devine mai puternica si în Marea Britanie, unde vânzarile au crescut cu 26,1% în luna martie, ajungând la 12.700 de automobile (martie 2013: 10.000). Producatorul a înregistrat cresteri mare, cu doua cifre, în Austria (2.100 automobile; o crestere cu 29,1%), Spania (1.800 automobile; o crestere cu 41,5%), Elvetia (1.900 automobile; o crestere cu 38,7%), Olanda (1.600 automobile, o crestere cu 72,4%), Finlanda (1.000 automobile, o crestere cu 35,2%) si Portugalia (200 automobile; o crestere cu 36,7%).În Europa de Est, inclusiv Rusia, livrarile de automobile ŠKODA au fost mai mari cu 3,8% fata de anul trecut, cu vânzari de 10.700 de automobile (martie 2013: 10.300). Producatorul a înregistrat o crestere generala cu 5,3%, furnizând clientilor sai în primul trimestru 26.500 de automobile (ianuarie – martie 2013: 25.200). Astfel, ŠKODA a avut performante mai bune decât media generala a pietei, iar cota sa de piata a crescut la 3,9% pâna la finalul lunii martie. Vânzarile ŠKODA în Rusia au înregistrat o usoara crestere fata de anul precedent, cu 7.800 de automobile livrate (martie 2013: 7.700 automobile; o crestere cu 1,2%). De asemenea, vânzarile marcii ŠKODA în Rusia, în primul trimestru din 2014, au fost usor mai mari decât în 2013, cu 18.900 de automobile livrate (ianuarie – martie 2013: 18.600 automobile; o crestere cu 1,5%). În Serbia, vânzarile ŠKODA în luna martie au crescut cu 57,5%, ajungând la 500 de automobile comercializate, iar în România cu 33,6%, ajungând la 600 de automobile. Marca a obtinut o crestere semnificativa si în Kazahstan (300 automobile; o crestere cu 92,7%), precum si în tarile Baltice (500 automobile; o crestere cu 42,9%). ŠKODA a obtinut din nou rate mari de crestere în Europa Centrala. În luna martie, livrarile au crescut cu 28,9%, ajungând la 13.400 de automobile (martie 2013: 10.400). În primul trimestru, s-a înregistrat o crestere de 30,2%, echivalentul a 37.400 de automobile livrate (primul trimestru din 2013: 28.800). Cota de piata a crescut pe primul trimestru la 19,2%, dupa ce în primul trimestru din 2013 fusese de 18%. Unul din cinci automobile nou înmatriculate în Europa Centrala este o ŠKODA. Pe piata de origine a marcii, în Republica Ceha, vânzarile de automobile au crescut cu 20,7%, ajungând la 5.600 de unitati (martie 2013: 4.600). ŠKODA înregistreaza rezultate exceptionale si în Polonia (4.900 automobile; o crestere cu 39,3%), Ungaria (700 automobile; o crestere cu 17,2%), Slovenia (400 automobile; o crestere cu 34,1%) si Croatia (400 automobile; o crestere cu 241,1%). ŠKODA a crescut si pe cea mai mare piata individuala a sa, China. În martie, livrarile au crescut cu 10,1%, ajungând la 20.300 de automobile (martie 2013: 18.400). În primul trimestru, marca a crescut cu un total de 7,5%, ajungând la 62.000 de automobile Livrate (ianuarie – martie 2013: 57.700). În India, ŠKODA a livrat, în luna martie, 1.700 de automobile catre clientii sai (martie 2013: 2.300). În primul trimestru, 4.700 de automobile ŠKODA au ajuns la clientii din India, dupa ce în perioada similara a anului trecut cifra a fost de 6.500 de automobile.Livrarile ŠKODA catre clienti, în luna martie 2014 (în unitati, rotunjite, pe modele; +/- în % fata de aceeasi luna din anul trecut):ŠKODA Superb (8.500; -5,8%)ŠKODA Octavia (33.900; +11,3%)ŠKODA Rapid (16.500; +143,1%)ŠKODA Fabia (18.200; -14,8%)ŠKODA Yeti (11.000; +44,5%)ŠKODA Roomster (3.000; -9,8%)ŠKODA Citigo (comercializata doar în Europa: 5.000; -5,5%)Livrarile ŠKODA catre clienti în primul trimestru din 2014 (în unitati, rotunjite, pe modele; +/- în % fata de aceeasi perioada din anul trecut):ŠKODA Superb (22.600; -14,2%)ŠKODA Octavia (94.700; +8,3%)ŠKODA Rapid (45.000; +201,2%)ŠKODA Fabia (43.300; -17,8%)ŠKODA Yeti (23.100; +22,6%)ŠKODA Roomster (7.700; +0,6%)ŠKODA Citigo (comercializata doar în Europa: 10.800; -13,9%)

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *