carvertical VIN

Allan Rushforth vicepresedinte Hyundai Europe onorat cu premiu de prestigiu

img
Home / Stiri si noutati auto / Allan Rushforth vicepresedinte Hyundai Europe onorat cu premiu de prestigiu

Allan Rushforth vicepresedinte Hyundai Motor Europe onorat cu premiu de prestigiu
Allan Rushforth, vicepresedinte al Hyundai Motor Europe, a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010 de catre cel mai important site web cu profil auto din Europa, Automotive News Europe.
Premiile anuale pentru excelenta în industria auto sunt considerate un reper important pentru succesul de care se bucura o marca auto si vor fi decernate oficial în cadrul unei ceremonii desfasurate la editia din acest an a Salonului Auto de la Paris. Câstigatorii sunt desemnati la nivel european de catre editorii site-ului Automotive News Europe.
Jason Stein, editorul paginii web Automotive News Europe, a afirmat: „Câstigatorii editiei de anul acesta au obtinut succese importante în ciuda celei mai grave recesiuni economice a ultimelor decenii. Vicepresedintele Hyundai Europe, Allan Rushforth, poate fi mândru de ceea ce a realizat în ultimul an”.
„Majoritatea producatorilor auto au beneficiat de stimulentele financiare acordate de catre guvernele europene, care i-au încurajat pe proprietari sa-si schimbe autovehiculele vechi cu unele noi, dar succesul înregistrat de marca coreeana a fost unul spectaculos. Hyundai a beneficiat de avantajele programelor tip „Rabla” pe piete precum Germania, Franta si Italia, iar la numai doi ani de la venirea sa în cadrul companiei Hyundai, Rushforth a pus bazele eficientizarii activitatilor de vânzari, marketing si distributie”, a observat Stein.
Hyundai a pastrat trendul obtinut în urma diferitelor stimulente guvernamentale acordate pe întreg teritoriul Europei în 2009, sporindu-si cota de piata si volumul de vânzari în primul semestru al anului 2010. Marca a vândut 191.338 de unitati în prima jumatate a acestui an, o crestere cu 10,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, în timp ce cota de piata a crescut la 2,6%, fata de valoarea de 2,4% înregistrata pentru întregul an 2009.
La primirea premiului, Rushforth a declarat: „Sunt încântat ca am fost desemnat cel mai bun manager european pe segmentul de vânzari si marketing în 2010 de o publicatie online cu un asemenea prestigiu. Acest premiu reflecta eforturile intense depuse de întreaga echipa în ultimele 12 luni, pentru sporirea popularitatii marcii si a volumului de vânzari”.
„Desi piata auto europeana se pregateste pentru a face fata provocarilor din urmatoarele luni, suntem rezervati, dar optimisti deoarece pentru noi va începe cea mai aglomerata perioada de lansari de produse. Vom aduce 10 modele si versiuni noi pe piata europeana, începând cu lansarea noului model MPV de clasa B în cadrul Salonului Auto de la Paris”, a adaugat Rushforth.
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *