aplicatie chestionare auto

Mercedes-AMG GT XX: viitorul electrizant al AMG suna la fel ca un V8

img
Home / Stiri si noutati auto / Mercedes-AMG GT XX: viitorul electrizant al AMG suna la fel ca un V8

Un nou model complet electric de la Mercedes-AMG este pe drum si va fi spectaculos, dupa cum prefigureaza conceptul GT XX prezentat astazi.

Vehiculul se bazeaza in linii mari pe Mercedes-AMG GT Coupé 4 usi, dar cu un design mult mai avangardist si mai picant. Evident, nu va fi pe placul tuturor, cu grila sa ultra-larga si joasa care arata ca o gura de peste. Difuzoarele sunt incorporate in faruri si pot emite sunete care amintesc de un V8, dupa cum arata. Ce, credeai ca Dodge Charger Daytona va fi singurul?

Vederea laterala, mult mai atractiva, prezinta suprafete fluide si elegante si jante supradimensionate de 21 de inch. Acestea au sectiuni care se deschid si se inchid pentru a optimiza atat racirea franelor, cat si aerodinamica. Intre rotile fata si spate, fustele laterale incorporeaza segmente de vopsea luminescenta care emit lumina ca raspuns la un curent alternativ, explica producatorul.

Sectiunea spate extrem de inclinata, care contribuie la coeficientul de rezistenta la inaintare exceptional al automobilului, a fost proiectata pentru a fi extrem de aerodinamica si atrage atentia deoarece, la fel ca Polestar 4, nu are nicio fereastra. Exista, de asemenea, o serie de lumini circulare 3D de o parte si de alta a unui panou care contine peste 700 de LED-uri care pot fi programate pentru a comunica cu lumea exterioara, sub forma de text sau animatie. Dedesubt se afla un difuzor din fibra de carbon.

Interiorul conceptului Mercedes-AMG GT XX seamana cu un simulator de curse. Panoul de instrumente digital de 10,25 inci este completat de un ecran tactil de 14 inci si de un volan inspirat de masina hiper sport AMG One. Iluminarea ambientala ofera un aspect izbitor decorului, in special tuburile portocalii iluminate de pe consola, care amintesc de cablurile de inalta tensiune.

Vezi si:  Noua Mazda6 2015

Scaunele cu rame din fibra de carbon, podeaua fabricata din materiale 100% reciclate si componentele usilor usoare (vezi curelele folosite ca manere) contribuie la reducerea greutatii masinii si la crearea unui mediu unic.

1 341 CP!

Destul despre design, sa ne concentram asupra elementelor tehnice. Conceptul GT XX se bazeaza pe noua platforma AMG.EA de la Mercedes-Benz si utilizeaza o baterie de inalta performanta NCMA (nichel-cobalt-mangan-aluminiu) dezvoltata de la zero. Aceasta din urma beneficiaza de un sistem de racire si de alimentare ultra-sofisticat.

Un motor se afla in fata, iar celelalte doua in spate. Desigur, acesta este un sistem de tractiune integrala. In total, motorul produce un megawatt de putere, echivalentul a 1.341 CP, ceea ce inseamna ca poate atinge viteze de pana la 359 km/h. Electrizant!

Nu in ultimul rand, este nevoie de doar 5 minute pentru a recastiga aproximativ 400 km de autonomie. Mercedes-Benz a validat acest lucru folosind un punct de incarcare experimental capabil sa furnizeze peste 850 kW de curent. Stim ca punctele de incarcare publice existente sunt mult mai lente si ca eventualul model de serie nu va fi la fel de rapid, dar compania promite ca reteaua sa de incarcare emergenta va oferi „o reincarcare extrem de rapida”.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *