Top modele de masini SUV urbane, familiale si premium pentru aceasta primavara
Ne invadeaza strazile de cativa ani incoace, dar nu toate sunt la fel. Astfel ca, pentru a te descurca in vreun fel in cea mai mare varietate de modele disponibile, iata o selectie cu cele mai bune modele de masini SUV generaliste disponibile la ora actuala pe piata.
Cea mai buna afacere- Dacia Duster. Este vorba despre a doua generatie a masinii SUV cu origini romane care ofera prestatii foarte corecte, fara sa iti faca insa o gaura prea mare in buget. In timp ce un Clio nu se poate cumpara sub pretul de 16550 de euro, un Duster incepe de la 14990, un model echipat cu 1.0 ECO-G, pe benzina sau GPL.
La acest pret, optiunile sunt de baza, dar prestatiile sunt convenabile. Duster propune astfel un habitaclu sobru, dar serios, un portbagaj destul de mare si un bun confort pe sosele.
O masina citadina- Peugeot 2008. Anul trecut a fost cel mai bine vandut SUV in foarte multe tari. Habitaclul este foarte atragator, foarte calitativ si o ergonomie fara pereche. Ofera si un bun raport marime- confort, oferind destul spatiu si celor din spatele masinii.
Renault Captur E-Tech 145. Modelul hibrid Captur E-Tech 145 are un pret rezonabil, de la 28 200 de euro. Are cele mai bune calitati rutiere, dar si un habitaclu foarte bine ingrijit si o habitabilitate corecta in partea din spate.
La toate acestea se adauga izolare fonica ingrijita si suspensii progresive pe sosea – cu o oarecare trepidatie la viteze mici – si astfel ca acest Captur se afirma ca o propunere complet relevanta pentru cel mai bun model de SUV urban.
Toyota C-HR. Toyota are un stil foarte puternic si se bucura de cel mai mare succes inca din anul 2016. Dar, trasaturile sale mai indraznete nu sunt fara nicio consecinta asupra habitabilitatii. Nu este o masina generoasa in ceea ce priveste locurile din spate, acolo unde un Peugeot 2008 ofera un loc mult mai generos.
Varianta 2.0 (184 CP) este mai dinamica, dar mai putin confortabila decat 1.8 (122 CP). In ambele cazuri, sobrietatea este de miza: 6,1 l/100 km in medie pentru 2,0 si 6,4 l pentru 1,8, chiar daca nu se descurca foarte bine pe autostrada.
Citroen C5 Aircross. Acest SUV vrea sa fie luat mai in serios, drept dovada ca are si un ecran mai mare de 10 inchi si functionalitati actualizate.
C5 Aircross favorizeaza ca de obicei confortul la bord si modularitatea (in special cu cele trei scaune din spate independente si glisante) in detrimentul placerii de a conduce. Nu este cel mai antrenant la volan, dar amortizoarele sale cu opritoare hidraulice ii ofera un real confort. Nu este cel mai confortabil nici in al doilea rand, dar are un portbagaj destul de spatios, afisand 350 pana la 690 dm3 in functie de pozitia podelei, care poate fi ridicata, dar si de cea a scaunelor. In ceea ce priveste preturile, au bunul simt de a fi foarte rezonabile.