Lidl lanseaza propriul sau SUV low cost
Lidl ia pe toata lumea prin surprindere prezentand primul automobil din istoria sa. In fata SUV-ului Silvercrest, Dacia are multe motive de ce sa-si faca griji….
Lidl isi lanseaza propriul SUV low-cost – Brandul german emblematic continua sa creeze entuziasm cu produse care poarta propriul sau sigiliu. Dupa vanzarea adidasilor si puloverelor Lidl care a creat o adevarata revolutie pe rafturi, lantul de supermarketuri trece mai departe, cu viteza atacand piata auto. Astfel, asa-numitul Lidl Silvercrest tocmai a fost dezvaluit inaintea comercializarii sale, programate pentru vara viitoare la un pret de baza care ni se promite mai mic decat cel al Daciei Duster.
Un adevarat cutremur care zguduie industria auto la inceputul lunii aprilie… De cand Lidl a anuntat lansarea iminenta a primului sau SUV, majoritatea listelor bursiere ale producatorilor generalisti si-au vazut valoarea scazand dramatic. In special in cadrul grupului Renault, si mai ales la Dacia, exista ingrijorarea cu privire la sosirea surpriza a marcii de supermarket low-cost cu un produs capabil sa-l umbreasca pe Duster. Lidl a vizat evident SUV-ul romanesc tocmai modeland dimensiunea acestuia din urma pe cont propriu (4,30 m lungime).
Fabricat in China
Pentru a-si desfasura activitatea, firma Lidl este asociata de cateva luni cu firma chineza Soueast pentru a da nastere masini Silvercrest care nu este altceva decat un DX5 rebadged. In Regatul Mijlociu, acest model este deja comercializat de trei ani cu un motor pe benzina de 1,5 l 120 CP. Probabil ca acest motor va fi retinut de Lidl pentru a-si pune in miscare SUV-ul, dar si pentru a-si economisi consumul si emisiile de CO2. Insa firma germana nu a comunicat inca oficial despre acest punct.
Pentru moment, se prefera sa se puna in evidenta caracterul multicolor mostenit de la adidasii Lidl care au fost produsi in serie limitata in urma cu cateva luni. Succesul lor a fost de asa natura incat unele perechi sunt revandute astazi la preturi indecente pe platforme precum eBay. Nu este neobisnuit deci ca acestea sa fie oferite la peste 1.000 de euro, cand sunt luate cu doar 13 de euro in magazin. Daca Lidl repeta un astfel de succes cu SUV-ul sau, punem pariu ca Silvercrest isi va vedea ratingul atingand pretul unui Bugatti Chiron , cu mult peste un milion de euro. Pretul sau de catalog, sau mai degraba prospectul sau, nu a fost inca dezvaluit, dar ar trebui sa ramana in mare parte sub pragul de 14.990 de euro postat de Duster.
Ne putem astepta chiar si la un pret si redus, deoarece Lidl isi va comercializa masina Silvercrest doar in culoarea Harlequin (galben, albastru si rosu). Foarte clar, lantul de magazine mizeaza pe viitorii cumparatori pentru ca noile lor masini sa serveasca popularizarii brandului. Un fel de masina tip sandwich oarecum vizibila pe care va trebui sa ti-l asumi devenind proprietarul ei. Iata de ce, pentru a -i convinge pe cei mai reticenti, Lidl ar fi gata sa-si vanda SUV-ul la un pret foarte mic. In cele din urma, nu ar fi surprinzator daca Silvercrest ar cere o suma mai mica de 10.000 de euro.
Sursa: https://www.auto-moto.com/nouveautes/lidl-lance-propre-suv-low-cost-331245.html#item=1