Volkswagen promoveaza proiectul Strategie 2018

img
Home / Stiri si noutati auto / Volkswagen promoveaza proiectul Strategie 2018
/
9 Views

Cu 18 plus, în top din punct de vedere economic si ecologic Bucuresti, 24 noiembrie 2008 – Orientarea concernului Volkswagen, ca producator de automobile cu pozitie de lider la nivel mondial în domeniul economic si ecologic, reprezinta în continuare aspectul central al strategiei concernului 2018. Din acest motiv, consiliul de administratie al concernului intensifica eforturile în sensul implementarii cu succes a proiectului ambitios si în perioade dificile din punct de vedere economic. Obiectivele formulate prin „Strategie 2018“ se mentin si în conditiile cadru economice actuale mai putin favorabile, fiind subliniate din nou de consiliul de administratie. În aceasta perioada se impune continuarea energica a directiei adoptate. Prin gama de autoturisme orientata în functie de cerintele ecologice si gratie pozitiei puternice pe pietele mondiale, Volkswagen intentioneaza sa valorifice forta concernului cu cele noua marci, cu extinderea consecventa a avantajelor în raport cu concurenta. Pentru a atinge obiectivele formulate si în conditiile intensificarii concurentei pe piata în ultima perioada, prin 18 plus, Volkswagen impune noi directii pentru toate cele noua marci ale concernului. 18 plus reprezinta astfel, pentru toate marcile concernului, baza perfectionarii strategiei proprii. Marca principala Volkswagen îsi continua programul cu denumirea Mach 18 plus. Din punct de vedere al modelelor, propulsoarelor si al constructiei usoare, Volkswagen intentioneaza sa atinga noi standarde ecologice. În acest context, firma estimeaza pentru anii urmatori cheltuieli pentru dezvoltare si investitii în scopul realizarii de noi modele si tehnologii cu o cota anuala de peste opt miliarde de euro. Unul dintre domeniile principale este reprezentat de sistemele alternative de propulsie, precum si de dezvoltarea propulsoarelor cu aplicarea constanta a downsizing, ceea ce înseamna formularea de noi standarde în domeniul eficientei, precum si al ecologiei. În prezent, concernul Volkswagen ofera doua duzini de modele cu emisii mai reduse de 120 g/km CO2; în ansamblu, nu mai putin de 106 modele respecta deja cerintele impuse de standardul Euro 5 sau Euro 6. Prin lansarea de modele suplimentare, în anii 2009 si 2010 va creste semnificativ numarul de autovehicule cu emisii mai reduse de 100 g/km CO2. În acelasi timp, prin optimizarea proceselor pe parcursul întregului ciclu de creare a valorilor, precum si prin cresterea productivitatii, firma tine cont de conditiile cadru economice actuale, precum si de incertitudinile existente cu privire la evolutia viitoare. Având în vedere situatia tensionata pe pietele internationale de desfacere, precum si consecintele crizei financiare, Volkswagen examineaza la nivelul întregului concern masurile în domeniul investitiilor si cheltuielilor. În acest context, capacitatea concurentiala a punctelor de lucru are o importanta la fel de mare ca si concentrarea în scopul productiei de automobile cu consum redus de carburant. ” În prezent este important sa conturam directia pe care o vom urma în viitor si, prin 18 plus, sa garantam succesul pe termen lung al concernului Volkswagen.” subliniaza Consiliul de Administratie al concernului Volkswagen.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *