Volkswagen a publicat primul ziar de brand din Romania

img
Home / Stiri si noutati auto / Volkswagen a publicat primul ziar de brand din Romania

Bucuresti, 3 martie 2009- Din luna februarie Volkswagen editeaza lunar ziarul Volkswagen News, primul ziar de brand din România. Volkswagen News este un mijloc de informare si de analiza, care prezinta lunar ultimele noutati Volkswagen, activitatea Importatorului si a distribuitorilor Volkswagen din România. Ziarul prezinta principalele modele si cele mai recente elemente tehnologice propuse de marca si semnaleaza ofertele speciale, atât în ceea ce priveste modelele noi, cât si pe cele de ocazie, comercializate prin Weltauto. Primul ziar Volkswagen apare lunar, într-un tiraj de 100.000 de exemplare si are o distributie nationala controlata, prin intermediul retelei de distribuitori Volkswagen. Primul produs de acest gen din România, Volkswagen News, aduce în prim plan, în cele 16 pagini de continut, principalele calitati ale marcii: culoare, exuberanta, emotie, traire. „În ultimii ani am pus în practica alaturi de compania TheRECP mai multe proiecte care au abordat o gama bogata de tematici. Astfel, colaboram alaturi de TheRECP la editarea revistei Spirit Volkswagen, care ofera tuturor o perspectiva interesanta asupra marcii noastre si descrie, atât cât poate fi cuprins cu ajutorul cuvintelor, bucuria de a fi posesorul unui automobil Volkswagen, fie el clasic sau ultramodern. Un alt proiect deosebit a fost un album complex, as îndrazni sa spun chiar unic în România, în care sunt expuse pe larg evenimentele care au construit istoria marcii din Wolfsburg. Iar acum, în anul 2009, avem placerea sa fim, alaturi de TheRECP, autorii primului ziar, din tara noastra, dedicat exclusiv unei marci de automobile, Volkswagen News. Este vorba despre un instrument cu o realizare grafica de exceptie si cu un continut care se doreste a fi util tuturor celor interesati de produsele si serviciile oferite de marca Volkswagen.” spune Sabina Boerescu, specialist marketing Volkswagen si coordonatorul proiectului. „Volkswagen a ales ca solutie de comunicare imediata a editiilor limitate si a ofertelor speciale, un instrument inovator si totodata comun pentru presa scrisa, ziarul. Specialistii nostri, împreuna cu echipa Volkswagen, au reusit sa contureze un concept de format, ce respecta toate atributele unui ziar, are continut relevant si transmite în acelasi timp mesajul comercial care sta la baza acestui proiect. Volkswagen News este un produs quality la pret de flyer,” a declarat Alex Ciocâlteu, General Manager al TheRECP– Reference Consumer & Customer Publishing.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *