Volkswagen Autovehicule Comerciale initiaza dialogul pentru mobilitate urbana

img
Home / Stiri si noutati auto / Volkswagen Autovehicule Comerciale initiaza dialogul pentru mobilitate urbana
/
368 Views

Volkswagen Autovehicule Comerciale initiaza dialogul pentru mobilitate urbana – prima zi a viitorului la HanovraSub titlul „Orasul inteligent – Interconectarea si divizarea sustenabila a mobilitatii”, Volkswagen Autovehicule Comerciale a organizat împreuna cu orasul Hanovra o zi a viitorului pe tema provocarilor conceptelor inteligente de trafic si logistica. Cercetatori renumiti din domeniul traficului si al viitorului au discutat despre strategiile viitorului în vederea redefinirii spatiului complex de viata din mediul urban, pentru a permite mobilitatea eficienta individuala, conforma cu nevoile si menajatoare de resurse.Primarul general al orasului Hanovra, Stefan Schostok, a apreciat în discursul sau de deschidere forumul de experti initiat de Volkswagen Autovehicule Comerciale: „Datorita schimbarilor societatii si ale tehnicii, astazi suntem confruntati cu noi provocari, precum cerintele crescute fata de flexibilitatea si mobilitatea companiilor si oamenilor, modificarea comportamentului de consum si o constientizare mai ridicata a nevoii protectiei mediului. E-commerce-ul si dezvoltarea proceselor de productie, numite Industria 4.0, accelereaza acest proces si ofera totodata noi posibilitati si sanse.”Schostok a mai spus ca Hanovra a devenit în ultimele sase decenii un centru al mobilitatii si un centru excelent pentru logistica, iar în acest sens o contributie importanta au avut Volkswagen Autovehicule Comerciale, precum si multe alte companii din industria auto si industria furnizoare a acestui domeniu.Primarul general a mai explicat ca orasul Hanovra are sarcina de a dezvolta un management integrat al traficului si mobilitatii si de a concepe dezvoltarea structurilor de trafic si urbanistice existente. În acest sens trebuie pus accent, printre altele, pe  dezvoltarea unor concepte pentru o logistica urbana functionala, eficienta si sustenabila. Din partea organizatorului, ziua viitorului a fost deschisa de Dr. Eckhard Scholz, presedintele Consiliului de Administratie al Marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale: „Autovehiculele comerciale usoare asigura cea mai mare parte a transportului urban pentru servicii si aprovizionare. Fiind unul dintre cei mai mari producatori si producând de aproape 60 de ani modelul Transporter în Hanovra, ne simtim obligati sa contribuim la conceperea mobilitatii urbane viitoare.”În prezentarea sa de deschidere, Scholz a mai aratat solutii fezabile pentru traficul urban de aprovizionare. De la motoare diesel conventionale, cu masuri de optimizare a consumului prin recuperarea energiei de frânare, sistemul automat Start-Stop si pâna la motoare cu gaz si propulsii hibride si propulsii pur electrice, Volkswagen Autovehicule Comerciale ofera înca de azi tehnologii de reducere sau chiar eliminare completa a emisiilor de CO2. Autovehiculele electrice sunt în oras mijloacele de transport ideale pentru servicii si aprovizionare, deoarece trebuie sa parcurga rute repetate de pâna la 100 de kilometri pe zi si pot fi reîncarcate peste noapte în parcarile companiilor de aprovizionare, ale administratiilor orasului, furnizorilor de energie si ale altor administratori de flote. În Hanovra, Volkswagen Autovehicule Comerciale a testat pe termen lung cu mare succes autovehicule electrice Caddy pentru administratii locale si furnizorul local de energie electrica, enercity.Disponibilitatea de a utiliza autovehicule comerciale usoare electrice pentru transportul urban este mare din partea parcurilor auto comunale si a multor altor utilizatori comerciali, de exemplu a celor din domeniul logisticii. În privinta costurilor de exploatare si a legislatiei privind protectia mediului exista doar avantaje. „Motorul electric nu necesita o întretinere ampla. La nivel local are emisii zero si este potrivit mai ales atunci când presupune scutirea de taxe de poluare si taxe de drum.” Conform celor spuse de Scholz, este însa adevarat ca înca exista obstacole în ceea ce priveste costul general al autovehiculului, din cauza preturilor mari ale acumulatorilor. De asemenea trebuie create stimulente financiare si avantaje privind traficul, pentru a încuraja mai mult impunerea propulsiei electrice.În continuarea evenimentului s-au mai discutat optiunile pentru actiuni concrete de interconectare a traficului si eliminare a emisiilor, fara a limita mobilitatea persoanelor si a bunurilor. Un element central au fost de asemenea noile medii digitale, care nu permit doar modele comerciale inovatoare prin sharing (partajare) si connectivity (interconectare), ci deschide de asemenea si forme complet noi pentru implicarea în politica la nivel comunal.Scholz a mai subliniat ca Volkswagen Autovehicule Comerciale intentioneaza continuarea dialogului cu orasul si alti parteneri. Forumurile de experti pot fi o solutie în acest sens, la fel ca si proiecte de studii si alte proiecte-pilot cu flote de autovehicule. Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale este interesata sa se implice când orasul va initia dialogul pentru viitor „Hanovra 2030” cu cetatenii sai.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *