top banci online straine

Vanzarile Mazda in crestere in Romania si in Europa

img
Home / Stiri si noutati auto / Vanzarile Mazda in crestere in Romania si in Europa

Vanzarile Mazda in crestere in Romania si in Europa•    Constructorul de automobile înregistreaza o crestere de 55% o data cu startul vânzarilor noii Mazda3•    Mazda continua cursa cu cea de-a patra luna consecutiva de crestere cu peste 30%•    În România vânzarile Mazda s-au majorat cu 32% în primele 10 luni ale anului comparativ cu aceeasi perioada a anului trecutMazda nu da semne de încetinire, înregistrând în octombrie cea mai mare crestere în comparatie cu alte marci în Europa. Cu vânzari mai mari cu 55% fata de cele din octombrie 2012, compania japoneza marcheaza cea de-a patra luna consecutiva de crestere cu peste 30%. În primele zece luni din 2013 constructorul de automobile a vândut 125.362 de unitati, cu 16.3% mai multe comparativ cu perioada similara din 2012*.    Sosirea noii Mazda3 în showroom-urile din anumite piete a ajutat la marirea performantei în cazul altor doua modele de noua generatie. Rezultatul a fost o crestere importanta în câteva piete cheie din Europa. Vânzarile Mazda în Germania, de exemplu, s-au majorat cu 56% în octombrie si sunt mai mari cu 11% pâna în acest moment al anului, pe o piata care s-a contractat cu 5.2% în 2013, comparativ cu 2012. Marea Britanie, de asemenea, ramâne un bastion al puterii pentru Mazda, cu o crestere de 47% în octombrie si de 16.2% pâna în acest moment al anului. Pe pietele scandinave vânzarile combinate s-au majorat cu 54% luna trecuta si cu 58% în primele zece luni ale anului. Alte piete importante sunt cele din Spania si Polonia, unde Mazda si-a triplat vânzarile în octombrie**.       Si în România vânzarile Mazda au respectat trendul crescator. Dupa primele 10 luni, marca japoneza a totalizat 472 de autoturisme comercializate, mai mult cu 32% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, aceasta fiind si una dintre cele mai mari cresteri pe segmentul autoturismelor de import.Tehnologia SKYACTIV si design-ul “KODO – Soul of Motion” sunt elementele definitorii ale noii generatii de modele Mazda. Construite sub conceptul “Sustainable Zoom-Zoom”, aceste automobile combina design-ul neobisnuit de usor si economia impresionanta de combustibil cu o performanta si siguranta exceptionale. Toate acestea alaturi de placerea de a conduce si încrederea specifice Mazda. Procesele de fabricatie inovatoare ale companiei, precum si tehnologia avansata fac posibila oferirea acestor automobile la preturi rezonabile. Distinctiile obtinute de SUV-ul CX-5 includ Japan’s Car of the Year 2012-13, cel mai bun SUV, cel mai bun crossover, precum si premii de mediu în Europa si în lume. Mazda6 a fost denumita recent în Irlanda masina de familie a anului 2014, este masina anului 2013 în Elvetia si se afla printre cei trei finalisti la World Design Car of the Year 2013. “Stim cât de performante sunt aceste noi modele Mazda si este recomfortant sa vedem ca mesajul nostru ajunge la clientii din Europa, fapt demonstrat de vânzarile record”, a declarat Phil Waring, COO Mazda Motor Europe. “Asteptam cu nerabdare sa aflam cum vor evolua vânzarile în lunile urmatoare, pe masura ce Mazda3 va fi disponibila în toate showroom-urile din Europa. Cred ca va fi interesant”.   

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *